بلاکچین تزوس اسپانسر باشگاه منچستر یونایتد شد

بلاکچین تزوس اسپانسر باشگاه منچستر یونایتد شد.

در 12 فوریه 2022 پیش از بازی لیگ برتر انگلیس مقابل ساوتهمپتون، منچستریونایتد قرارداد حمایت مالی 20 میلیون پوندی خود را با شرکت بلاکچین تزوس تایید کرد. برای علاقه مندان به فوتبال و رمزنگاری، این معامله می تواند مقدمه ای برای ورود منچستریونایتد به دنیای توکن های غیرقابل تعویض (NFT) نیز تلقی شود. کیت های تمرینی، از جمله مواردی هستند که توسط تزوس حمایت و بازیکنان منچستریونایتد و کادر مربیگری منچستریونایتد از آن ها استفاده می کنند.

حمایت مالی

در این توافقنامه بازیکنان تیم اصلی و کادر مربیگری منچستریونایتد در طول تمرین و گرم کردن قبل از بازی آخر هفته لیگ برتر، پیراهن‌هایی با برند تزوس به تن خواهند کرد. اگرچه تمام جزئیات و اطلاعات مربوط به معامله فاش نشده است، اما بنیاد تزوس ممکن است به طور منظم به این تیم کمک کند. در زمینه NFT و بلاکچین، منچستریونایتد قصد دارد تعدادی از تجربیات هواداران در بلاک چین Tezos را به نمایش بگذرد.

قراردادهای حمایتی قبلی

مذاکرات برای جایگزینی اسپانسر قبلی باشگاه (شرکت بیمه آمریکایی Aon) در حالی انجام شد که قرارداد 8 ساله 120 میلیون پوندی آنها در فصل گذشته به پایان رسید. منچستریونایتد برای این معامله با گروه هات وارد مذاکره شده بود، اما در نهایت به دلیل نگرانی های خاص و بایکوت هواداران، نتیجه ای حاصل نشد.

به گزارش اتلتیک، ادوارد آدلارد، رئیس پذیرش و توسعه کسب و کار تزوس گفت: «در طول تاریخ، منچستریونایتد با حمایت جامعه عظیم و متنوع جهانی از طرفداران و شرکای خود، دائماً در حال تکامل بوده است. تزوس منچستریونایتد را قادر می‌سازد تا از بلاک چین و Web3.0 برای تغییر تعامل طرفداران، بازیکنان، تیم و شرکا استفاده کند.

درباره تزوس و بلاک چین آن

تزوس پلتفرم بلاک چینی یک شبکه کامپیوتری غیرمتمرکز مانند اتریوم است. دنیای ارزهای دیجیتال و NFT ها در حال رشد بی سابقه هستند و از این نظر، بلاکچین هایی مانند تزوس می توانند به انجام تراکنش های دیجیتالی ایمن تر و بدون دخالت هیچ واسطه ای کمک کنند.

بسیاری بر این عقیده‌اند که چنین تراکنش‌های بلاک‌چینی نیاز به پشتیبانی عظیم رایانه‌ای دارند، اما تزوس این ایده‌ها را خنثی می‌کند و خود را به‌عنوان یک پلتفرم کم‌مصرف‌تر معرفی می‌کند. وب‌سایت تزوس اشاره می‌کند: «تزوس با طراحی، قابلیت ارتقای بلندمدت، مشارکت آزاد، همکاری و ایمنی قراردادهای هوشمند را پذیرفته است».

تزوس و سایر همکاری ها

مشارکت بین NFT و پلتفرم های بلاک چین و باشگاه ها یا برندهای ورزشی به طور فزاینده ای رایج می شود.

در اکتبر 2021، بایننس قراردادی 30 میلیون پوندی با باشگاه فوتبال ایتالیایی لاتزیو منعقد کرد. ماه قبل آن سال، تزوس با مک لارن ریسینگ برای ساخت پلتفرم NFT همکاری کرد.

نظر شما در رابطه با همکاری تیم های ورزشی با ارزهای دیجیتال چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (4 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x