مدیرعامل متا گفت به زودی NFT ها در اینستاگرام قرار می گیرند

مدیرعامل متا گفت به زودی NFT ها در اینستاگرام قرار می گیرند.

مدیر عامل متا (فیسبوک) در کنفرانس South by Southwest که در تگزاس برگزار می‌شد؛ گفت: NFT ها به زودی می توانند در اینستاگرام مورد استفاده قرار گیرند و افرادی که در صنعت کریپتو هستند را هیجان زده خواهیم کرد.

ما در حال کار بر روی آوردن NFT ها به اینستاگرام در کوتاه مدت هستیم.

با این حال هیچ مشخصاتی در مورد ادغام NFT ها در برنامه اشتراک گذاری ویدیو و عکس، اینستاگرام ارائه نشده است. این بیانیه ابتدا توسط نویسنده خبرنامه Platformer، کیسی نیوتن، در توییتر تایید شد که از کنفرانس توییت کرد که زاکربرگ امیدوار است در آینده نزدیک NFT ها را به اینستاگرام بیاورد.

موسس فیس بوک، مارک زاکربرگ نام شرکت را به پلتفرم متا تغییر داد تا مشخص کند که تمرکز اولویت بر پروژه های مرتبط با متاورس و ادغام آن ها در پلتفرم های رسانه های اجتماعی متعلق به متا خواهد بود.

نتایج سه ماهه چهارم سال 2021 متا نشان داد که آزمایشگاه های واقعیت مجازی، تجارت تحقیق و توسعه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، در حال حاضر چیزی حدود 10 میلیارد دلار در زیان هستند. با این حال، پایان متاورس پلتفرم‌ های متا فعال نشده است، بنابراین حتی درآمدزایی نیز هنوز مطرح نیست.

مدیرعامل متا مارک زاکربرگ همچنین برنامه‌هایی برای راه‌ اندازی ارز دیجیتال متا (Libra) داشت. انجمن Diem (Libra سابق) تعطیل شد و دارایی های خود را به ارزش 200 میلیون دلار به بانک Silvergate فروخت. این به جاه طلبی غول رسانه های اجتماعی برای یک استیبل کوین جهانی پایان داد. با فشار مقامات در ایالات متحده و خروج چندین عضو بنیانگذار مانند: Paypal، eBay، Stripe، Visa و Mastercard مواجه شد. اگرچه آن ها یک کیف پول رمزنگاری به نام Novi راه اندازی کردند، اما میزبان استیبل کوین Diem نیست بلکه Paxos است.

سازمان‌ رسانه‌های اجتماعی امیدوار هستند که ارزهای دیجیتال و NFT را در پلتفرم‌های خود به زودی ببینند. همانند تصمیمی که به دنبال انتخاب معروف توییتر برای افزودن پشتیبانی از تصاویر نمایه NFT در ژانویه انجام انجام گرفت.

نظر شما در رابطه با قرارگرفتن NFT ها در اینستاگرام و میزان تاثیر آن بر روی این صنعت چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (2 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x