حجم بازار هفتگی NFT به پایین‌ترین مقدار از جولای 2021 کاهش یافت

حجم بازار هفتگی NFT به پایین‌ترین مقدار از جولای 2021 کاهش یافت.

داده‌ها نشان می‌دهند که حجم بازار هفتگی NFT اکنون به پایین‌ترین مقدار از جولای سال 2021 کاهش یافته است. آیا هایپ توکن غیرقابل تعویض در حال محو شدن است؟

حجم معاملات هفتگی NFT به پایین ترین حد خود از جولای سال گذشته رسیده است. از آنجایی که اخیراً بیت کوین و بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال به خونریزی و کاهش قیمت ادامه داده است، به نظر می رسد بخش توکن های غیرقابل تعویض نیز در ماه گذشته آسیب دیده است.

شاخص در اینجا «حجم معاملات» است، شاخصی که مقدار کل NFT های انجام شده در بلاک چین های مختلف را در یک دوره معین اندازه گیری می کند. هنگامی که ارزش این متریک افزایش می یابد، به این معنی است که NFT ها به طور فزاینده ای معامله می شوند. چنین روندی ممکن است نشان دهد که علاقه به این توکن ها در حال افزایش است. از سوی دیگر، کاهش مقادیر حجم نشان می‌دهد که فعالیت بازار توکن‌های غیرقابل تعویض در حال کاهش است، که نشان می‌دهد علاقه به مجموعه‌های دیجیتال ممکن است در حال کاهش باشد.

حجم معاملات NFT

در طول ماه فوریه، حجم بازار 7 روزه NFT کاهش یافته است. منبع: NonFungible

در تایم فریم «7 روزه» معیار میانگین حجم روزانه را در کل هفته گذشته نشان می‌دهد. در حال حاضر ارزش این اندیکاتور حدود 176 میلیون دلار به نظر می رسد. این مقدار بیش از پنج برابر کمتر از حجم 924 میلیون دلاری ثبت شده در 31 ژانویه است. آخرین باری که مقادیر پایین مشابهی مشاهده شد در جولای سال گذشته بود.

دلیل این روند ممکن است، کاهش قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال باشد. همچنین، تهاجم روسیه به اوکراین نیز در این سقوط نقش داشته است. همچنین تبلیغات NFT در حال از بین رفتن است. با این حال، چنین کاهش تقاضا ممکن است؛ موقتی باشد. زیرا بازار هنوز در موقعیت خوبی قرار دارد و پذیرش جریان اصلی فقط روز به روز افزایش یافته است.

نظر شما در رابطه با کاهش تقاضا برای NFT ها چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (1 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x