صرافی OKX اسپانسر باشگاه منچسترسیتی انگلیس شد

صرافی OKX اسپانسر باشگاه منچسترسیتی انگلیس شد.

OKX آخرین صرافی است که برای ورود به بازاریابی ورزشی و حمایت مالی با باشگاه منچسترسیتی به توافق رسید.

OKX، صرافی ارزهای دیجیتال و مشتقات آن، آخرین صرافی در صنعت کریپتوکارنسی ها است که به دنیای ورزش ورود کرد. این شرکت اخیراً یک قرارداد اسپانسری با قهرمان لیگ برتر یعنی منچسترسیتی امضا کرده است که این قرارداد شامل تیم های مردان، زنان و ورزش های الکترونیکی آنها می شود.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی امروز، سازمان‌ها برای ارائه «تجربه‌های» متعدد به پایگاه مشتریان OKX همکاری خواهند کرد. این صرافی بر اساس داده های CoinGecko دومین صرافی بزرگ جهان پس از بایننس از نظر حجم معاملات روزانه است.

قرارداد این شرکت با منچسترسیتی همچنین به این معنی است که OKX در استادیوم اتحاد و آکادمی باشگاه حضور خواهد داشت که اتحاد دهمین استادیوم بزرگ فوتبال در بریتانیا است.

OKX با اولین صرافی ارز دیجیتالی که از تبلیغات ورزشی استفاده می کند فاصله زیادی دارد. Crypto.com و FTX هرکدام اخیراً پول زیادی را برای خرید حق نام‌گذاری میادین ورزشی بزرگ خرج کرده‌اند، در حالی که لوگو و برند Coinbase در همه جا از NHL تا NBA پوشیده شده است.

در واقع، هر سه این صرافی ها در ماه گذشته در یک مسابقه تبلیغاتی Super Bowl به رقابت پرداختند. به نظر می‌رسد که این تبلیغات، حداقل برای کوین‌بیس، موفقیت‌آمیز بوده است. این شرکت گزارش داد که وب‌سایتش در مدت کوتاهی پس از پخش تبلیغاتش به دلیل ترافیک بالا از کار افتاده است.

بخشی از تمرکز سرمایه گذاری روی ورزش، ممکن است به دلیل جمعیت شناسی باشد. بر اساس نظرسنجی CNBC در ماه اوت، مردان جوان بیشتر از سایرین در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند و همچنین احتمال بیشتری دارد که طرفداران ورزش‌های پرشور باشند.

خود ورزشکاران نیز به طور فزاینده ای روی رمزارزها سرمایه گذاری می کنند. اودل بکهام جونیور از NFL سال گذشته تمام حقوق خود را به بیت کوین گرفت، در حالی که آرون راجرز در نوامبر اعلام کرد که بخشی از حقوق خود را در بیت کوین خواهد گرفت. در همین حال، تام بردی به شدت در صنعت کریپتو مشارکت دارد، هم با استارتاپ خودش، Autograph، و هم سهامی در FTX.

نظر شما در رابطه با اسپانسرینگ صرافی ارزدیجیتال OKX برای منچسترسیتی چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (3 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x