پذیرش احتمالی بیت‌کوین در ایالت آریزونا آمریکا

پذیرش احتمالی بیت‌کوین در ایالت آریزونا آمریکا

سناتور ایالت آریزونا آمریکا لایحه ای را برای تبدیل بیت کوین به ارز قانونی معرفی می‌کند. هرچند قانون اساسی ایالات متحده به ایالت های جداگانه اجازه نمی‌دهد که مناقصه قانونی خود را ایجاد کنند؛ اما اگر این طرح ابتدا در سنا و مجلس ایالت آریزونا تصویب شود، باید دید دولت بایدن چه تصمیمی در این رابطه خواهد گرفت. لایحه‌ای که در صورت تصویب، بیت کوین را به ارز قانونی در آریزونا تبدیل می‌کند.

این لایحه، SB 1341، توسط سناتور ایالتی وندی راجرز، جمهوری خواه ارائه شد. این سازمان به دنبال اصلاح لیست مناقصه قانونی پذیرفته شده برای گنجاندن بیت کوین است، به این معنی که ارز دیجیتال برای پرداخت بدهی، هزینه های عمومی، مالیات و سایر عوارض پذیرفته می شود. راجرز که در اوایل سال 2021 به قدرت رسید، یک شخصیت جنجالی است که با گروه ضد دولتی Oath Keepers ارتباط دارد و گروه تئوری توطئه QAnon را ستوده است.

دان هافینز، توسعه‌دهنده املاک و مستغلات جمهوری‌خواه و نامزد فعلی فرمانداری تگزاس، اخیراً گفت که در صورت انتخاب شدن، مناقصه بیت‌کوین را برگزار خواهد کرد.

سپتامبر گذشته، السالوادور بیت کوین را در کنار دلار آمریکا به عنوان ارز قانونی تبدیل کرد و تنها کشوری در جهان است که ارز دیجیتال را به یک ارز رسمی تبدیل کرده است.

 

به نظر شما در رابطه با پذیرش بیت کوین توسط دولت‌ها چیست؟
نظر خود را درباره این موضوع، با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.
5/5 - (2 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x