قیمت بیت‌کوین در اوکراین 3 هزار دلار بالاتر از میانگین جهانی

قیمت بیت‌کوین در اوکراین 3 هزار دلار بالاتر از میانگین جهانی.

پس از اینکه بانک مرکزی اوکراین محدودیتی برای برداشت نقدی اعمال کرد، کونا، صرافی ارز دیجیتال که معاملات را به روبل روسیه و گریونا اوکراین انجام می‌دهد، افزایش قابل توجهی در حجم داشت. علاوه بر این، دارایی‌های رمزنگاری که در صرافی کونا مبادله می‌شوند؛ مانند بیت‌کوین، تتر و اتریوم با قیمت قابل توجهی معامله می‌شوند.

پس از تهاجم نیروهای روسی به این سرزمین، درگیری در اوکراین ادامه دارد. سازمان ملل متحد تخمین می زند که حدود 100000 شهروند اوکراینی در 24 ساعت گذشته از کشور فرار کرده اند.

پس از تهاجم روسیه، بانک ملی اوکراین (NBU) سقف برداشت روزانه 100000 گریونا (3350 دلار) را اعمال کرد. NBU در 24 فوریه، پس از آن که رئیس جمهور اوکراین، ولادیمیر زلینسکی، حکومت نظامی را وضع کرد، به این دستور عمل کرد.

بلافاصله پس از محدودیت NBU برای برداشت نقدی، صرافی رمزارز Kuna شاهد افزایش حجم معاملات 3.5 میلیون دلاری در روز پنجشنبه بود. حجم تجارت کونا از 1.4 میلیون دلار به بالاترین رقم 4.8 میلیون دلار با اکثر جفت های معاملاتی در گریونیا (UAH) جهش کرد.

حجم تجارت مبادله کونا بلافاصله پس از تصویب محدودیت NBU برای برداشت نقدی افزایش یافت.
حجم مبادلات Kuna همچنان بالاتر است زیرا حجم صرافی ارز دیجیتال ۶ روز پیش ۷۸۰ میلیون دلار بود، اما امروز حجم مبادلات Kuna به ۱.۴ میلیون دلار رسیده است. این صرافی نه تنها امکان داد و ستد در (UAH) را فراهم می کند، معامله گران همچنین می توانند سکه ها را به روبل (RUB) مبادله کنند.

همچنین برای بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و تتر (USDT) در صرافی Kuna حق بیمه وجود دارد، زیرا تتر در زمان نوشتن با 1.08 دلار برای هر توکن مبادله می شود. در خارج از اوکراین، همزمان، تتر (USDT) با 0.99 دلار به ازای هر سکه مبادله می شود.

در صرافی کونا، با استفاده از جفت (UAH)، یک اتریوم منفرد (ETH) در حال حاضر با 2982.83 دلار در هر واحد مبادله می شود، در حالی که اتریوم (ETH) در خارج از اوکراین با 2770 دلار در هر واحد معامله می شود.

بیت کوین (BTC) در صورت مبادله با جفت گریونیا (UAH) با 42106 دلار مبادله می شود، زیرا حق بیمه 3124 دلار گرانتر از دارایی رمزنگاری خارج از پلتفرم Kuna است.

نظر شما در رابطه با اختلاف قیمت بیت‌کوین در اوکراین با قیمت جهانی چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (3 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x