سیف پل احراز هویت را برای استفاده از بایننس اجباری کرد

سیف پل اولین کیف پول غیرمتمرکز ارز دیجیتال است که تجربه تجارت را در اپلیکیشن موبایل سیف پل پیاده سازی می کند. از طریق Binance Trading DApp، کاربران می توانند به محصولات و خدمات تجارت بایننس در برنامه SafePal دسترسی داشته باشند و از آن‌ها استفاده کنند.

بایننس به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم های تجاری در صنعت کریپتو، محصولات و خدمات خود را به طور مداوم بررسی می کند تا تغییرات و بهبودها را در راستای استانداردهای جهانی منطبق کند. طبق آخرین شرایط خدمات بایننس، برای افزایش حفاظت از کاربران و ارائه یک محیط رمزنگاری امن برای همه، سیف پل تغییرات زیر رl اعمال می‌کند.

تغییرات اعمال شده توسط سیف پل

· از ساعت 00:00 صبح UTC در 12 مه 2022، همه کاربران جدید برای دسترسی به DApp تجارت بایننس در برنامه SafePal، از جمله سپرده‌ها، معاملات و برداشت‌های ارزهای دیجیتال، ملزم به احراز هویت هستند.

· از ساعت 00:00 صبح UTC در 12 مه 2022، کاربران فعلی که هنوز تأیید میانی را تکمیل نکرده اند، مجوزهای حساب خود را به طور موقت به «فقط برداشت» تغییر می دهند، با خدمات محدود به برداشت، لغو سفارش، بسته شدن موقعیت و بازخرید. پس از تکمیل تأیید میانی کاربران، می‌توانند دسترسی کامل به DApp معاملاتی Binance را در برنامه SafePal از سر بگیرند.

· این تغییرات فقط برای Binance Trading DApp در برنامه SafePal اعمال می شود. همه محصولات و خدمات غیرمتمرکز دیگر، از جمله ارسال/دریافت، تعویض، کسب درآمد، DAppstore و موارد دیگر تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند.

SafePal اکیداً به کاربران توصیه می‌کند برای جلوگیری از تأخیر در فرآیند تأیید و محدودیت‌های دسترسی آن‌ها، احراز هویت خود را سریعاً تکمیل کنند. سیف پل این اقدامات را برای کمک به حمایت از تلاش‌های بایننس در شناخت مشتری خود (KYC) و مبارزه با پولشویی (AML) اعلام می‌کند. این امر حفاظت از کاربر و مبارزه با جرایم مالی را بیشتر می کند.

برای آموزش نصب و راه اندازی کیف پول سیف پل می توانید مقاله آن را بخوانید.

شما همراهان همیشگی یورپی برای احراز هویت در سیف پل و بایننس می توانید به همکاران ما در پشتیبانی تیکت بزنید.

5/5 - (1 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x