سامسونگ قصد ساخت متاورس اختصاصی دارد

سامسونگ قصد ساخت متاورس اختصاصی دارد.

سامسونگ از متاورس برای حل مشکلات خود با اپلیکیشن ها و افت قیمت سهام استفاده می کند.

این تصمیم اخیرا در مجمع عمومی صاحبان سهام اعلام شد. این حرکت شامل ادغام ها و تملک های متعدد، ورود به حوزه هوش مصنوعی، فناوری مخابرات 5G و تولید ربات ها خواهد بود. این تصمیم به دلیل مشکل “سرویس بهینه سازی بازی” (GOS) گرفته شده است که عملکرد هزاران برنامه بازی را در تلفن های هوشمند گلکسی اس 22 کند کرده است و این عامل باعث افت قیمت سهام این شرکت شده است.

مدیر عامل سامسونگ اعلام کرد: این شرکت از متاورس به عنوان یک تجارت جدید در حال رشد استفاده خواهد کرد و دستگاه های متاورسی را توسعه خواهد داد.

پرورش فعال ربات ها و کسب و کار در متاورس

به گزارش رسانه کره جنوبی Hankyung، سامسونگ الکترونیک اعلام کرد که قصد دارد تمرکز اصلی خود را بر روی ساخت متاورس اختصاصی سامسونگ بگذارد. اکنون متاورس، هوش مصنوعی و ربات‌ها به موتور توسعه متاورس سامسونگ تبدیل خواهند شد تا تجارت غول الکترونیکی را به جلو ببرند.

ربات ها اغلب توسط این غول الکترونیکی به عنوان یک موتور توسعه در دو سال گذشته مورد توجه قرار گرفته اند. در پایان سال 2020، سامسونگ تقریباً یک کارگروه برای تجاری سازی ربات ها تأسیس کرد. در اواخر سال 2021، این کارگروه تقریباً تکمیل شده به یک تیم تجاری روباتیک تبدیل شد. اکنون، انتظار می رود، سامسونگ پس از یک سال آزمایش، عملیات جدی در این زمینه را آغاز کند.

هان، نایب رئیس سامسونگ در این نشست تاکید کرد که سامسونگ قصد دارد به یک شرکت پیشرو در حوزه فناوری ربات ها در زمینه های مختلف تبدیل شود تا به نسل های آینده مردم کمک کند تا با روبات ها به عنوان “همراهان زندگی” زندگی کنند.

سامسونگ به زودی دستگاه متاورس را عرضه می کند.

در جریان کنگره جهانی موبایل در بارسلون در اواخر فوریه، هان اظهار داشت که متاورس این روزها به موضوع داغ محافل تجاری تبدیل شده است، بنابراین این شرکت قصد دارد یک دستگاه متاورس را عرضه کند. او زمان مشخصی برای رونمایی از متاورس سامسونگ اعلام نکرد.

نظر شما در رابطه با ساخت متاورس اختصاصی سامسونگ چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (3 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x