سرنا ویلیامز در آفریقا 6.45 میلیون دلار در حوزه وب3 سرمایه گذاری کرد

سرنا ویلیامز در آفریقا 6.45 میلیون دلار در حوزه وب3 سرمایه گذاری کرد.

یک استارت‌آپ آفریقایی به نام نست‌کوین گفت که ۶.۴۵ میلیون دلار در یک دور سرمایه‌گذاری اولیه جمع‌آوری کرده است که در آن ستاره تنیس جهان، سرنا ویلیامز، شرکت کرد. این استارت آپ که در نوامبر 2021 راه اندازی شد، قصد دارد از سرمایه جمع آوری شده برای آموزش، ساخت و سرمایه گذاری در برنامه های وب 3.0 استفاده کند.

نست‌کوین، یک استارت‌آپ نیجریه‌ای که قصد دارد روی برنامه‌های Web3 فعالیت و سرمایه‌گذاری کند، اخیراً اعلام کرده است که ۶.۴۵ میلیون دلار جمع‌آوری کرده است. شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر، Distributed Global و Alter Global پیشتاز تأمین مالی بودند.

همچنین سرنا ونچرز، سرنا ویلیامز، سرنا ویلیامز، شخصیت ورزشی ایالات متحده، A&T Capital، MSA Capital و 4DX Ventures در دور تامین مالی شرکت کردند.

بر اساس گزارش فوربس، این استارت آپ که توسط Yele Bademosi و Taiwo Orilogbon بنیانگذاری شده است، قصد دارد از سرمایه جمع آوری شده برای تسهیل پذیرش ارزهای دیجیتال استفاده کند. نست‌کوین همچنین قصد دارد از سرمایه جمع‌آوری‌شده برای تامین مالی ساخت پلتفرمی استفاده کند که به سازندگان محتوا اجازه می‌دهد ضمن آموزش مشترکین استارت‌آپ‌ها، درآمد کسب کنند.

بادموسی پس از اعلام افزایش سرمایه، توضیح داد که چرا فکر می‌کند نست‌کوین نسبت به باندل، یک فین‌تک که در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی کرد، کار بهتری خواهد بود. هدف این است که در بیش از 30 کشور آفریقایی حضور داشته باشیم و میلیون ها کاربر داشته باشیم.

در حالی که باندل به یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های مبادلات رمزنگاری محلی در آفریقا تبدیل شد، هنوز نتوانسته است هدف Bademosi برای حضور در چندین کشور را برآورده کند. در واقع، طبق گزارشی، زمانی که بادموسی باندل را ترک کرد، این استارت آپ تنها در دو کشور نیجریه و غنا فعال بود.

نظر شما در رابطه با سرمایه گذاری آفریقایی ها در ارزهای دیجیتال چیست؟
دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.
5/5 - (4 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x