آموزش جامع انجام معاملات اسپات در کوینکس

شما می‌توانید در کوینکس معاملات مختلفی را انجام دهید. هرکدام از این معاملات از تنوع بالایی برخوردارند که نیاز به آموزش کامل دارند. به همین دلیل تیم فنی یورپی تصمیم گرفته که در هر مقاله به‌صورت اختصاصی بخش‌هایی را آموزش دهد. بنابراین در این مقاله ما به بررسی معاملات اسپات در کوینکس می‌پردازیم و انواع آن را به‌صورت تخصصی به شما آموزش می‌دهیم؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

معاملات اسپات چیست؟

قبل از هر چیز بهتر است، بدانید معاملات اسپات یا نقطه‌ای را به نام معاملات نقدی نیز در صرافی‌های ارز دیجیتال می‌شناسند. این معاملات به صورتی است که یک ارز با ارز دیگر مبادله می‌شود و به‌اصطلاح عملیات به‌صورت جفت ارز در آن انجام خواهد شد. این بدان معناست که مثلاً اگر شما قصد فروش دوج کوین را دارید؛ در این زمان باید دوج کوین خود را به ارزی دیگر تبدیل کنید که عموماً یک طرف این ارزها، کوین پایه است.
بدین ترتیب با فروش ارز خود آن را به یکی از ارزهای تتر، بیت کوین یا اتریوم تبدیل می‌کنید و ارز به‌دست‌آمده در کیف پول شما قرار می‌گیرد. نهایتاً نیز بدون هیچ مشکلی و با انجام عملیات برداشت، قادرید این ارزها را به کارت اعتباری بین‌المللی یا کیف پول خود در صرافی ایرانی انتقال دهید.

انتقال به صرافی‌های ایرانی مثل یورپی، شما را از داشتن کارت اعتباری خارجی برای نقد کردن ارزهای خود بی‌نیاز می‌‌کند.

انواع روش سفارش گذاری Spot در کوینکس

معاملات اسپات به دو روش ثبت سفارش می‌شوند که در ادامه آن‌ها را توضیح می‌دهیم:

• نحوه سفارش‌گذاری در کوینکس یا Market Maker

در این روش سفارش خرید یا فروش خود را با قیمت مد نظرتان در پنل کوینکس قرار می‌دهید که می‌تواند متفاوت با آخرین قیمت سفارش‌ها ثبت شده در Order List باشد. در این مرحله فقط زمانی که شخصی سفارشتان را بپذیرد یا قیمت‌های بازار به حد تعیین شده‌ی شما میل کند، این سفارش انجام می‌شود. بنابراین طبیعی است که منتظر قبول سفارش از سوی خریدار یا فروشنده باشید.

• روش سفارش برداری یا Market Taker

در این روش معاملات در لحظه و با قیمت مناسبی انجام می‌شود. ازاین‌رو سرعت خریدو‌فروش در این روش بالاتر از روش سفارش‌گذاری است. بدین صورت که قیمتی متناسب با بازار را برای معامله خود تعیین می‌کنید.
به طور مثال اگر قصد فروش جفت ارز تتر به بیت کوین را دارید، از بین سفارش خریدِ سایرین برای بیت کوین به تتر، یکی از موارد را می‌پذیرید و قیمت خود را بر آن اساس مشخص می‌کنید. به‌این‌ترتیب سفارش فروش کوین شما به‌سرعت توسط سیستم برای همان خریدار تأیید و انجام خواهد شد. در این روش انتظار در صف برای قبول سفارش به حداقل می‌رسد.

انواع معاملات اسپات در صرافی Coinex

برای انجام معاملات اسپات ابتدا باید وارد سایت صرافی کوینکس به نشانی www.Coinex.com شوید. سپس روی کلمه “معامله” یا “Exchange” از منوی بالا کلیک کنید. در اینجا با صفحه‌ای حاوی اطلاعات کامل Spot در کوینکس مواجه می‌شوید که برای شروع ترید ابتدا باید نوع معامله را انتخاب کنید. در ادامه به بیان هر یک از انواع معامله و سفارش‌گذاری می‌پردازیم.

در تمامی آموزش‌ها از مثال‌ ارز تتر به ارز CET برای معاملات اسپات در کوینکس استفاده شده است.

معاملات اسپات از نوع Limit

نوع معامله اسپات لیمیت برای ایجاد محدودیت در خرید و فروش ارز و شخصی‌سازی است که نهایتاً منجر به رفتن در لیست سفارش‌ها خواهد شد. برای شروع ثبت معامله خود، از گزینه‌های زیرشاخه اسپات تریدینگ، Limit را انتخاب کنید و سپس بنا بر نوع سفارش مراحل زیر را دنبال کنید.

آموزش سفارش برداری limit

در این بخش می‌خواهیم یک سفارش محدود برای خود تعریف کنیم که با مثالی از جفت ارز USDT به CET استفاده آن را بیان می‌کنیم. این مثال را با فرض اینکه آخرین قیمت معامله تتر به ارز کوینکس 0.076502 است، ادامه می‌دهیم.

نحوه انجام خرید در معاملات اسپات در کوینکس به صورت Limit

1. Limit را از زیربخش Spot Trading انتخاب کنید.
2. قیمت را به طور مثال 0.076430 تعیین کنید.
3. مقدار مبادله را 500 مشخص کنید. توجه داشته باشید که هرچه مقدار فوق بیشتر باشد، معامله دیرتر انجام خواهد شد و نوسان در زمان قبول تمام مقدار سفارش شما ممکن خواهد شد.
4. در بخش Execution Value مقداری را مشاهده می‌کنید. این مقدار نشان‌دهنده مجموع قیمت ارز اولیه یعنی CET به ارز دوم یعنی تتر است. به طور مثال میزان 500 ارز کوینکس موردنظر شما به قیمت تتر درج شده برابر 38.215 هست.
5. نهایتاً برای ارسال سفارش روی دکمه Buy CET کلیک کنید که عملیات انجام شده و سفارشتان ثبت شود.
در این صورت سفارش شما تا رسیدن به رنج قیمت بیان شده در صف قرار می‌گیرد. در نهایت پس از رسیدن به قیمت مذکور، به بالاترین سفارش در لیست صعود می‌کند. صعود سفارشتان به صدر جدول Orders به نتیجه می‌رسد و معامله انجام خواهد شد.

آموزش نحوه سفارش گذاری limit

اگر به دنبال ثبت سفارش‌گذاری محدود هستید، مراحل زیر را پس از انتخاب Limit از زیربخش Spot Trading انجام دهید:

معاملات اسپات در کوینکس برای فروش در Limit

1. با فرض اینکه قیمت لحظه‌ای بازار 0.075507 باشد و اولین سفارش در Order List نیز به قیمت 0.075507 است؛ قیمت خود را از بخش Price روی عدد 0.075435 بگذارید.
2. مقدار یا همان Amount را 99 مشخص کنید که بیانگر درخواستتان برای فروش 99 ارز کوینکس است.
3. گزینه Execution Value را چک کنید که Price ضرب در Amount مساوی با آن و طبق برنامه‌ریزی و بودجه شما برای خرید باشد.
4. در نهایت روی گزینه Sell CET کلیک کنید.
حال ثبت سفارشتان موفقیت‌آمیز خواهد بود. در این نوع از سفارش‌گذاری به دلیل پایین بودن قیمت در قیاس سایر فروشندگان در لیست، سفارش فروش بلافاصله با قیمت 0.075435 خریده خواهد شد.

معاملات اسپات از نوع Market

این بخش امکان خرید یا فروش زودهنگام آخرین سفارش ثبت شده توسط بازار را می‌دهد که بلافاصله نیز به سرانجام می‌رسد. در اینجا برای ثبت معامله خود از بین گزینه‌هایِ زیرشاخه Spot Trading، مارکت را انتخاب کنید و سپس بنا بر نوع سفارش‌گذاری، مراحل زیر را دنبال کنید.

آموزش خرید در معاملات Spot Market

در اینجا بهتر است قبل از هر چیز جفت ارز خود را انتخاب کنید که ما cet و تتر را انتخاب کرده‌ایم.

نحوه خرید ارز در بخش Market از اسپات تریدینگ

1. به کمک جدول اردر لیست که در تصویر با شماره یک مشخص شده است، عمق بازار را بررسی کنید.
2. بخش Market را از بین زیر شاخه های اسپات تریدینگ انتخاب کنید.
3. مقدار سفارش را به طور مثال روی 20 تتر تنظیم کنید.
4. با کلیک بر گزینه Buy CET خرید خود را به لیست سفارش‌ها بیفزایید.
در این روش بهتر است عمق بازار را به طور کامل بررسی کنید که در صورت ثبت سفارش خرید متحمل ضرر نشوید و سفارشتان در لحظه و به‌صورت کامل انجام شود.

آموزش فروش در معاملات Spot Market

قصد داریم که CET را در بازار نقدی به قیمت مناسبی در برابر USDT بفروشیم. در این حالت لازم است بر اساس عمق بازار و باتوجه‌به مثال‌های شماره‌گذاری شده و تصویر زیر مراحل را دنبال کنیم.

نحوه فروش ارز در بخش Market از اسپات تریدینگ

1. عمق بازار خرید را از Order List بررسی کنید و همه سفارش‌ها را برای رسیدن به بهترین استراتژی در نظر بگیرید.
2. از بین زیر شاخه‌های اسپات تریدینگ گزینه Market را کلیک کنید.
3. مقدار یا همان Amount را به طور مثال روی 50 CET تنظیم کنید.
4. روی دکمه Sell CET کلیک کنید.
در نهایت سفارش به بازار ارسال می‌شود و در لیست قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که سفارش‌ها به ترتیب و بر اساس بهترین قیمت بازار اجرا می‌شود. نهایتاً نوبت به سفارش شما می‌رسد که سیستم آن را برای معامله با خریداری که همان حدود قیمت را تعیین کرده است، برمی‌گزیند.

برای ثبت سفارش‌ها فروش بیان شده، حتماً به عمق بازار توجه کنید که از لغزش احتمالی سرمایه خود جلوگیری کنید.

معاملات اسپات از نوع Stop-Limit

تعیین حد ضرر و سود در معاملات Short و کوتاه‌مدت توسط این دستور انجام می‌شود. به طور مثال من می‌خواهم در قیمت 2000 خریدم انجام شود، اما اگر قیمت به 1900 رسید درخواست خرید من کنسل شود. این‌چنین سفارش‌ها برای کسانی که کندل می‌زنند مناسب است.
در این صورت با صعودی شدن بازار وارد پروسه خرید و در غیر این صورت سفارشتان از چرخه خارج می‌شود که بتوانید مجدد کندل‌گذاری و تعیین استراتژی کنید.
قبل از هر چیز باید بدانید که در این بخش از آموزش ترید اسپات در کوینکس، امکان تعیین دو حد ضرر Stop Loss و حد سود Take Profit برای شما بیان شده است. این مرحله که در ادامه انجام آن را به طور کامل در هر دو حد آموزش می‌دهیم، احتمال ضرر شما را تا حد زیادی پایین می‌آورد.

در زمان اعمال این نوع از سفارش‌ها با حد سود و ضرر برای جفت ارز موردنظر، دارایی فوق مسدود نخواهد شد؛ بنابراین اعمال سایر سفارش‌ها برای آن جفت ارز آزاد است. تنها مسئله حائز اهمیت این است که اگر سفارش محدودی تعریف کرده‌اید اما در زمان اجرای آن، کیف پول شما موجودی لازم را نداشته باشد، سفارش ناموفق خواهد بود.

آموزش تعیین Take Profit یا همان حد سود در Stop-Limit

به طور مثال سفارشی برای فروش ارز X ثبت کردید. با تعیین حد سود، این سفارش در لیست وجود دارد تا زمانی که قیمت به حدود قیمت بیان‌شدهٔ شما برسد.
حال اگر قیمت ارز موردنظر شما برای فروش به حد سود تعیین شده رسید، سفارش فروش اجرا خواهد شد. لازم است بدانید که عمده افراد از حد سود برای مشخص‌کردن نقطه‌ای که احتمال سقوط بازار پس از آن را داده‌اند، استفاده می‌کنند. این سبب می‌شود که به امید رشد قیمت در این چرخه نمانید و نوسانات بازار ضرر زیادی برای شما نداشته باشد.

نحوه تعیین Take Profit در Stop limit

1. از زیرشاخه‌های Stop Trading نوع سفارش‌گذاری Stop Limit را مشخص کنید.
2. نقطه Stop یا حد سود خود را روی عدد موردنظر قرار دهید. به طور مثال نقطه Stop را 0.15 تعیین کنید.
3. قیمت موردنظر برای انجام معامله خود را 0.15 در بخش Limit مشخص کنید. در این صورت به‌محض رسیدن به قیمت فوق عملیات فروش انجام خواهد شد. البته درصورتی‌که احتمال بالارفتن قیمت بازار تا این میزان را می‌دهید باید از این بخش استفاده کنید.
4. مقدار را در بخش Amount مشخص کنید. به طور مثال اگر قصد فروش 375 ارز کوینکس را دارید، در این بخش مقدار 375 را مشخص کنید.
5. روی گزینه Sell CET کلیک کنید.

آموزش تعیین Stop Loss یا همان حد ضرر در Stop-Limit

با تعیین این حد مشخص می‌کنید که به طور مثال اگر بازار برای ارز مورد نظرتان به قیمت Y تنزل پیدا کرد، بلافاصله فروش انجام شود که بدون ازدست‌دادن زمان از بازار نزولی جدا شوید.

تعیین حد ضرر در حالت Stop limit کوینکس

1. Stop-Limit را از زیربخش اسپات تریدینگ انتخاب کنید.
2. نقطه Stop خود را روی عدد موردنظر تنظیم کنید. به طور مثال با وارد کردن عدد 0.07، حد ضرر خود را در این نقطه برای جفت ارز انتخابی اعمال می‌کنید.
3. حد یا هما Limit را روی عدد 0.07 تنظیم کنید.
4. Amount یا مقدار ارز موردنظر برای فروش را به طور مثال 375 مشخص کند.
5. با کلیک بر روی دکمه Sell CET سفارش خود را ثبت نهایی کنید.
سفارش زمانی آغاز می‌شود که آخرین قیمت بازار به 0.07 برسد. در این زمان سفارشی که تعیین کردید به طور خودکار به بازار ارسال خواهد شد.

معاملات اسپات از نوع Stop-Market

تعیین حد ضرر و سود در معاملات Long و بلندمدت توسط این دستور انجام می‌شود. این بخش به شما کمک می‌کند که دستوری برای توقف در خرید یا فروش قرار دهید که اگر در حد مشخص شده از بازار قرار گرفتید، سفارش شما کنسل یا اعمال شود.
در این صورت سیگنال‌هایی که به‌واسطه استراتژی از پیش تعریف شده خود به این نوع از سفارش می‌دهید منجر به اتلاف پول کمتر در بلندمدت خواهد شد.

سفارش در این حالت تنها پس از رسیدن به حدود تعیین شده استارت زده خواهد شد.

آموزش تعیین Take Profit یا همان حد سود در Stop-Market

در اینجا قصد داریم به بیان نمونه‌ای برای انجام مرحله‌به‌مرحله بخش توقف بازار معاملات اسپات در کوینکس بپردازیم. در ادامه حد سود به طور کامل بیان شده است:

تعیین حد سود برای حالت Stop market در کوینکس

1. روی گزینه Stop-Market از بخش اسپات تریدینگ کلیک کنید.
2. قیمت موردنظر خود برای توقف و انجام سفارش را به طور مثال روی 0.15 تنظیم کنید.
3. مقدار ارز موردنظر خود برای انجام معامله را در بخش Amount مشخص کنید. به طور مثال مقدار 375 را وارد کنید.
4. روی دکمه Sell CET کلیک کنید تا تمامی موارد در قالب یک سفارش برای شما ثبت شود.

آموزش تعیین Stop Loss یا همان حد ضرر در Stop-Market

در اینجا می‌خواهیم با ذکر نمونه‌ای انجام مرحله‌به‌مرحله قسمت Stop-Market را توضیح دهید. حد ضرر با مثالی در ادامه آموزش‌داده‌شده است:

تعیین حد ضرر در حالت Stop market کوینکس

1. گزینه Stop-Market را از زیر منوی اسپات تریدینگ انتخاب کنید.
2. توقف قیمت (Stop) را به طور مثال روی عدد 0.07 تنظیم کنید.
3. بخش Amount بیانگر مقدار ارز موردنظر شما برای اعمال این سفارش است. به طور مثال باید آن را روی عدد 375 یا هر مقدار که تمایل دارید، قرار دهید. لازم به ذکر است که این عدد نمی‌تواند از مقدار موجود در کیف پول شما کمتر باشد.
4. روی دکمه فروش CET کلیک کنید.

شرح صفحه انگلیسی اسپات تریدینگ در کوینکس

به تصویر زیر دقت کنید. در این تصویر بخش‌های مختلف انگلیسی به‌صورت موردی مشخص و در ادامه به بیان شرح مختصری از آن‌ها پرداخته شده است.

شرح کامل صفحه معاملات اسپات در کوینکس

1. گزینه Search که یافتن جفت ارز موردنظر از این بخش ممکن می‌شود.
2. در صورت کلیک روی هر یک از جفت ارزهای مدنظر خود تغییری در بخش دوم و سوم از تصویر مشاهده خواهید کرد. شماره دوم نمودار نوسانات جفت ارز انتخابی در بازار است.
3. شماره سوم از تصویر نیز درصد فروش ارز به خریدش را مشاهده می‌کند.

بررسی زودهنگام و لحظه‌ای این دو بخش‌، منجر به اصلاح استراتژی‌های لحظه‌ای و معامله کم‌ریسک‌تر شما می‌شود.

اطلاع:

اطلاعات بیان شده در بخش دوم و سوم از طریق منوی Market نیز به‌صورت جزئی تر قابل در دسترس هستند.

4. شماره پنج Order List نام دارد. تمامی سفارش‌های قابل دریافت و اطلاعاتی که برای بررسی قیمت آخر بازار نیاز دارید در این بخش آمده‌اند.
5. خرید و فروش و به طور کل انجام تمامی معاملات اسپات در کوینکس، به‌واسطه بخش چهارم که همان Spot Trading است، انجام می‌شود. این بخش پیش‌تر به طور کامل با مثال‌هایی عملی توضیح داده شده است.
6. بخش ششم، آخرین معاملات انجام شده اسپات در کوینکس را نشان می‌دهد. این بخش ماه عسل اطلاعات لیست سفارش است که با درصد میزان خرید به فروش را نشان داده است.
7. Current Order با شماره هفت در تصویر مشخص شده است که اطلاعات کامل سفارش‌ها موجودتان را نمایش می‌دهد.
8. تاریخچه سفارش‌ها شما را نمایش می‌دهد که سفارش‌ها لغو یا تأیید شده همگی در این قسمت آمده‌اند.

در تمامی مراحل کار با صرافی کوینکس لازم است که نرم‌افزار تغییر آی پی ثابتِ شما روشن باشد.

تغییر زبان انگلیسی به فارسی در کوینکس

قبل از هر چیز باید بدانید که با وجود محدودیت‌ برای کاربران ایرانی، سایت کوینکس از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. برای استفاده از این سایت به زبان فارسی مراحل زیر را انجام دهید:

تغییر زبان انگلیسی به فارسی در کوینکس

1. روی گزینه زبان یا همان Language از منوی بالا در صفحه اصلی کلیک کنید.
2. انتخاب زبان موردنظر خود از باکس نمایش‌داده‌شده که در اینجا زبان فارسی مدنظر است

شرح صفحه معامله در کوینکس برای فارسی زبانان

پس از تغییر زبان، حال با کلیک روی کلمه «معامله» از منوی بالای سایت، به صفحه‌ اسپات تریدینگ منتقل خواهید شد. پیش‌تر آموزش کامل انجام انواع ترید را بیان کردیم. حال در این بخش می‌خواهیم قسمت‌های مختلف بیان شده را در کوینکس فارسی به‌صورت موردی ببینیم.

صفحه اسپات تریدینگ در کوینکس فارسی

1. باکس جستجو برای پیدا کردن جفت ارزهای موردنظر شماست.
2. نموداری که در صورت جستجوی جفت ارز مطابق درخواست شما ظاهر می‌شود. این نمودار برای نوسان‌گیری بازار، کندل‌گذاری و بررسی عمق معاملات مناسب است.
3. نوار فوق بیانگر درصد خرید به فروش در جفت ارز انتخابی شماست.
4. ثبت سفارش که شامل دو نوع خرید و فروش معاملات اسپات در کوینکس است.
5. لیست سفارش‌های خرید و درخواست فروش که شامل تمامی قیمت‌های پیشنهاد شده توسط خریداران و فروشندگان است.

لازم به ذکر است که شما در این قسمت بخش استخر ارزها را دارید که برخی تخصصی است. در صورت تمایل به دانستن در این مورد به مقاله مرتبط با آن مراجعه کنید.

کارمزد معاملات اسپات

توجه کنید که کارمزد معاملات اسپات در کوینکس پس از انتخاب جفت ارزهای مدنظر شما مشخص خواهد شد. به این صورت که پس از انتخاب جفت ارزها می‌توانید نشانگر موس خود را مطابق با تصویر روی گزینه fee rate ببرید و از آن قسمت مقدار دقیق کارمزد معامله را مشاهده کنید.

نمایش کارمزد کوینکس برای معاملات اسپات

توجه داشته باشید که اگر از کوینکس فارسی استفاده می‌کنید، این گزینه با نام «نرخ کارمزد» نمایش داده می‌شود. جالب است بدانید که کارمزد سفارش گذار و سفارش بردار در اسپات مشابه یکدیگر است؛ مگر در مورد برخی ارزها که سفارش‌بردار 20 درصد بیشتر از سفارش‌گذار کارمزد پرداخت خواهد کرد.

کم کردن کارمزد معاملات اسپات در کوینکس به ساده‌ترین روش

درصورتی‌که در کیف پول خود ارز کوینکس یا همان CET را داشته باشید یا از کاربران VIP این صرافی بین‌المللی باشید؛ با انجام تنظیمات لازم قادرید کارمزد خود را کمتر از حد تعریف شده در سایت پرداخت کنید. این بدین صورت است که کارمزد با درصدی تخفیف از ارز کوینکس شما کسر خواهد شد.

درخواست محاسبه کارمزد با CET

برای اعمال درخواست محاسبه کارمزد با ارز کوینکس لازم است در مرحله اول طبق تصویر به زیر منوی Preferences Settings از گزینه Account در سایت بروید.

درخواست محاسبه کارمزد با تخفیف در کوینکس

صفحه‌ای که در شماره دوم از تصویر بالا مشاهده می‌کنید برای شما باز خواهد شد که از بین گزینه‌های پیشرو باید به بخش Use CET Fees مراجعه و آن را فعال کنید. این گزینه به کوینکس اجازه اعمال کارمزد شما از طریق CTE را خواهد داد. همچنین در صورت تمایل به VIP کردن اکانت خود و استفاده از تمامی امکانات کوینکس نیز با خرید اکانت وریفای شده از یورپی قادرید حساب خود را به بالاترین درجه صرافی که یکی از خوبی‌های آن پرداخت کارمزد کمتر است، برسانید.

طریقه لغو سفارش‌های اسپات در کوینکس

چنانچه پیش‌تر بیان شد، بخش Current Order از Exchange تمامی سفارش‌ها باز شما را نمایش می‌دهد. در این بخش دکمه Cancel برای هر سفارش وجود دارد که با کلیک روی آن، سفارش شما لغو خواهد شد.

پس از لغو، سفارش شما به لیست Order History به‌عنوان سفارش متوقف شده انتقال داده خواهید شد؛ بنابراین برای اینکه از لغو سفارش خود مطمئن شوید، لازم است به لیست سفارش‌ها قدیمی خود مراجعه کنید؛ اگر سفارش Cancel شده خود را در این بخش مشاهده کردید، یعنی لغو با موفقیت انجام شده است.

لغو سفارشات در کوینکس برای تریدرها

علاوه بر مورد بیان شده دسترسی مستقیم برای لغو سفارش نیز در کوینکس وجود دارد. برای اعمال این روش اول باید به منوی بالا از صفحه اصلی مراجعه کرده و مطابق تصویر زیر، از زیر منوهای گزینه Order، استاپ اوردر را انتخاب کنید.

لغو سفارشات در کوینکس از بخش Order

در این صورت شما به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که تمامی سفارش‌ها بازتان را می‌بینید. هرکدام از سفارش‌ها که مدنظر داشتید را با انتخاب گزینه Cancel از Current Order خارج کنید.
بدین ترتیب سفارش مذکور مطابق روش قبلی به Order History منتقل شده است و لغو سفارش نهایی می‌شود.

کلام آخر

در این مقاله آموزش اردر گذاری در کوینکس و همچنین سفارش برداری را برای شما بیان کردیم. همچنین آموزش ترید اسپات در کوینکس به روش‌های مختلف مثل Stop-Limit و Stop-Market و غیره، کارمزد و روش کنسل کردن سفارش را نیز گفتیم. برای اعمال هر کدام از روش‌های بیان شده در مقاله «انجام معاملات اسپات در کوینکس»، بهتر است قبل از هر چیز استراتژی خود را چیده باشید و براساس کندل گذاری‌های انجام شده به خرید و فروش ارز بپردازید.

البته اگر در این مورد اطلاعات شما برای تحلیل بازار ارز دیجیتال کم است؛ توجه شما را به ربات ترید کوینکس جلب می‌کنیم. این ربات با بررسی سایر تریدها و مقایسه بازار در حالت‌های صعودی و نزولی و… اطلاعات جامعی را برای انجام معاملات بهتر در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر آموزش‌های مختلف در یورپی که به‌صورت اختصاصی و به‌روز برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است؛ این صرافی امکان خرید اکانت‌ وریفای شده از انواع صرافی ازجمله کوینکس را فراهم آورده است.

همچنین برای انجام انواع عملیات واریز و برداشت به کوینکس یا سایر صرافی‌های بین‌المللی که برای شروع عملیات تریدینگ لازم است نیز، صرافی‌های ایرانی مانند یورپی به شما امکان خرید ارز با کارت‌های اعتباری ایرانی و پس از آن انتقال به سایر کیف پول‌ها را برای شروع کار می‌دهند.

سؤالات متداول

آیا احراز هویت برای انجام معاملات اسپات در کوینکس ضروری است؟

بله برای شروع عملیات ترید در این صرافی، اول باید احراز هویت خود را تکمیل کنید.
خرید اکانت VIP کوینکس چه امکاناتی برای من دارد؟

خرید اکانت VIP کوینکس چه امکاناتی برای من دارد؟

استفاده از این اکانت برای تریدرهای حرفه‌ای کوینکس که حجم مبادلات آن‌ها بالاست بسیار مناسب است؛ زیرا در آن صورت کارمزد تمامی تراکنش‌ها کم خواهد شد و بخشی از هزینه‌های اعمال شده از طرف صرافی که برای افراد عادی اعمال می‌شود، از دوش شما برداشته خواهد شد.

انجام معاملات اسپات در این صرافی چقدر برام کارمزد داره؟

نه‌تنها در این صرافی بلکه در همه صرافی‌های ایرانی و خارجی، کارمزد بسته به ارز انتخابی شما متغیر است. همچنین کارمزد عملیات خریدوفروش نیز باهم تفاوت دارد که در بخش Fee Rate کوینکس قابل‌مشاهده است.

صرافی کوینکس برای ایرانی‌ها محدودیت دارد؟

همه صرافی‌های بین‌المللی برای ما محدودیت‌هایی قائل شده‌اند و باید با نرم‌افزار تغییر آی پی وارد آن‌ها شد.

به این مقاله امتیاز دهید! post

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x