افزایش کمک‌های بیت‌کوینی به ارتش اوکراین از مرز 4 میلیون دلار گذشت

افزایش کمک‌های بیت‌کوینی به ارتش اوکراین از مرز 4 میلیون دلار گذشت.

بیشتر ارزهای رمزنگاری شده توسط یک اهداکننده ارسال شده است که 3 میلیون دلار ارسال کرده است.
طبق آخرین داده‌های شرکت تحلیلی بلاکچین Elliptic، کمک‌های ارزهای دیجیتال برای حمایت از گروه‌های طرفدار اوکراین همچنان ادامه دارد. سازمان‌های غیردولتی و گروه‌های داوطلب از زمان حمله روسیه، ۴ میلیون دلار ارز دیجیتال دریافت کرده‌اند.

دیروز، Decrypt گزارش داد که این رقم فقط 400000 دلار است. از آن زمان تاکنون این حجم ده برابر شده است. شرکت Elliptic مستقر در لندن روز جمعه گفت که سازمان‌های غیردولتی و گروه‌های داوطلب پول نقد را جمع‌آوری کرده‌اند.

Elliptic گفت که کمک‌های مالی به ارز دیجیتال ارسال می‌شود زیرا سریع و آسان است و می‌تواند مقررات را دور بزند. اما جریان ناگهانی ارز دیجیتال از یک اهداکننده شخصی ناشی شد که در یک روز 3 میلیون دلار بیت کوین (80 BTC) ارسال کرد.

Elliptic در یک پست وبلاگی گفت: “دارایی های رمزنگاری مانند بیت کوین به عنوان یک روش تامین مالی جایگزین ظاهر شده اند. آنها کمک های سریع و فرامرزی را امکان پذیر می کنند، تا موسسات مالی که ممکن است پرداخت ها به این گروه ها را مسدود کنند، را دور بزند.”

وب‌سایت سرمایه‌گذاری جمعی Patreon دیروز، یک سازمان غیردولتی اوکراینی را که از سربازان اوکراینی پشتیبانی می‌کند، ممنوع کرد؛ زیرا از بودجه جمع‌آوری‌شده برای تسلیحات و فعالیت‌های نظامی استفاده کرده بود. بر اساس این تحقیق، Come Back Alive بیشتر کمک‌های ارزهای دیجیتال را دریافت کرده است.

Decrypt گزارش داد که گروه های طرفدار اوکراین قبل از شروع جنگ بیت کوین خود را افزایش می دادند و دیگران از روش‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال برای جمع‌آوری پول نقد استفاده می‌کنند.

دو دانشجوی اوکراینی نیز مجموعه NFT را در OpenSea، بزرگترین بازار NFT منتشر کرده‌اند و تمام سود آن را به بازماندگان جنگ اهدا خواهند کرد.

نظر شما در رابطه با نقش ارزهای دیجیتال برای کمک به مردم جنگ زده اوکراین چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (2 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x