قیمت بیت کوین از مرز 46000 دلار گذشت

قیمت بیت کوین از مرز 46000 دلار گذشت.

بیت کوین به بالاترین سطح خود از 4 ژانویه رسیده است تا برای اولین بار در سال 2022 یک کندل هفتگی بالای 45500 دلار ایجاد کند. این حرکت یک علامت صعودی است؛ زیرا BTC مقاومت 44500 دلاری را شکست که در طول سال جاری سه بار از آن ناحیه قیمت برگشت خورده بود.

نمودار بیت کوین شکست الگوی نزولی را تأیید می کند و در نمودار روزانه دیده می شود؛ در تمام سال شاهد کاهش های بسیاری بوده ایم. با این حال، در حالی که تجزیه و تحلیل تکنیکال می تواند سیگنال های تجاری کوتاه مدت قابل توجهی را ارائه دهد، آن ها همیشه شاخص های قابل اعتمادی برای سرمایه گذاری در بلند مدت نیستند.

هیچ علم دقیقی برای تحلیل تکنیکال وجود ندارد. برای به دست آوردن یک تصویر کامل از این که چرا ممکن است بیت کوین در حال شکستن مقاومت ها باشد، باید به محیط اجتماعی-اقتصادی گسترده تر نگاه کنیم. این سال شاهد اخبار قوی برای ارزهای دیجیتال بودیم که در سر خط خبرهای سرتاسر جهان قرار داشت؛ از کمک‌ های مالی برای کمک به اوکراین با تجاوز روسیه تا احساسات مثبت اتحادیه اروپا و قانون گذاران ایالات متحده و…

بسیاری بر این باور بودند که ما از دوران جستجوی رمزارز خارج شده‌ایم و وارد دوره پذیرش کریپتو و نفوذ بلاک چین به جریان زندگی خود شده‌ ایم. در حالی که بیت کوین هنوز 30 درصد از بالاترین رکورد تاریخی قیمت خود پایین تر است، سال 2022 را با نوسانات نسبتاً کم بر اساس استانداردهای خود به خوبی پشت سر گذاشته است. همبستگی بیت کوین با S&P500 اخیرا به بالاترین سطح 17 ماهه رسیده است و نشان می دهد که چقدر با ثبات بوده است.

نظر شما در رابطه با افزایش قیمت بیت کوین و عبور از مقاومت 45000 دلاری چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (1 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x