هفتمین بانک بزرگ جهان با متاورس سندباکس همکاری می کند

هفتمین بانک بزرگ جهان با متاورس سندباکس همکاری می کند.

HSBC هفتمین بانک بزرگ جهان با سندباکس وارد متاورس می شود. این بانک می‌خواهد از این طریق با طرفداران و هواداران ورزش، ورزش‌های الکترونیکی و بازی در متاورس تعامل داشته باشد.

شرکت بازی‌های بلاک چین روز چهارشنبه اعلام کرد HSBC با تقریباً 3 تریلیون دلار دارایی، اولین بانک جهانی است که وارد متاورس سندباکس شده است. در بیانیه آن ها آمده است که این بانک قطعه زمینی را در متاورس سندباکس خریداری خواهد کرد که آن را برای تعامل با طرفداران ورزش، ورزش های الکترونیکی و بازی توسعه خواهد داد.

جزئیات توسعه HSBC در قطعه زمین مجازی اعلام نشده است. یک گیف تبلیغاتی که همراه با بیانیه منتشر شد، یک استادیوم HSBC را در کنار یک آب مجازی نشان داد.

سورش بالاجی، مدیر ارشد بازاریابی در HSBC آسیا و اقیانوسیه، در این بیانیه گفت: HSBC پتانسیل بسیار بزرگی را در ایجاد تجارب جدید از طریق پلتفرم های نو ظهور می بیند. او افزود که مشارکت با سندباکس به بانک این امکان را می دهد تا تجارب نوآورانه این برند را برای مشتریان جدید و فعلی ایجاد کند.

گوچی، کمپانی موسیقی وارنر، واکینگ دد، اسنوپ داگ و آدیداس از جمله برندهای جهانی هستند که با سندباکس همکاری می کنند. در ماه فوریه، جی پی مورگان (JPM) اعلام کرد که اولین بانکی است که با خرید قطعه زمینی در دسنترالند برای ساختن سالن استراحت برای مشتریان، وارد متاورس شد.

نظر شما در رابطه با افزایش ورود برندهای مختلف به متاورس چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (1 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x