دو غول خودروسازی نیسان و تویوتا به متاورس پیوستند

دو خودروساز ژاپنی، نیسان و تویوتا به متاورس پیوستند. نمایشگاه مجازی نیسان می‌ تواند میزبان رونمایی خودروها و رویدادهای دیگر باشد. در حالی که از فضاهای مجازی تویوتا برای برگزاری جلسات کاری کارکنان استفاده می‌ شود.

خودروسازان ژاپنی نیسان و تویوتا به متاورس پیوستند. پس از گزارشی مبنی بر راه‌ اندازی نمایشگاه مجازی در حالی که دومی فضای کاری مجازی ایجاد کرده است، به آخرین شرکت‌ های جهانی تبدیل شده‌ اند که به متاورس پیوستند. این دو خودروساز با حضور در متاورس به همتایان اروپایی خود یعنی فولکس واگن و مرسدس بنز در استفاده از این فناوری می پیوندند.

طبق گزارش Nikkei Asia، نیسان یک نسخه واقعیت دیجیتالی از گالری خود در توکیو Nissan Crossing ایجاد کرده است که می تواند برای راه اندازی وسایل نقلیه و رویدادهای دیگر استفاده شود. شرکت خودروسازی نیسان در وب‌ سایت خود اعلام کرد: از طریق Invisible-to-Visible یک رابط واقعیت افزوده که به متاورس متصل می‌ شود؛ امکانات بی‌ پایانی برای خدمات و ارتباطات ایجاد کرده است که رانندگی را راحت‌ تر و هیجان‌ انگیزتر می‌ کند.

تویوتا از نظر حجم یکی از بزرگ‌ ترین خودروسازان جهان است. آن ها برای برخی از بخش‌ ها و شرکت‌ های تابعه خود ایستگاه‌ های کاری مجازی ایجاد کرده است. با استفاده از آواتارها، کارمندان در جلسات شرکت شرکت می کنند و همچنین با یکدیگر چت می کنند.

بر اساس این گزارش، تیم های توسعه فنی و منابع انسانی در شرکت مادر در حال حاضر از فضاهای کاری مجازی استفاده می کنند. در این گزارش آمده است که برنامه هایی نیز برای گسترش بیشتر این امر وجود دارد. یکی از نمایندگان تویوتا پیشنهاد کرد که همه‌ گیری کووید-19 و محدودیت‌ های مربوط به حرکت انسان، الهام‌ بخش تصمیم این خودروساز برای راه‌ اندازی فضاهای کاری مجازی بوده است.

نظر شما در رابطه با ورود دو غول خودرو سازی به متاورس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (1 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x