اوکراین درحال دریافت کمک‌های مالی بیت‌کوین و اتریوم است

اوکراین درحال دریافت کمک‌های مالی بیت‌کوین و اتریوم است.

اوکراین پس از حمله نظامی روسیه به این کشور، کمک‌های ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد. کاربران کریپتو تاکنون بیش از 600000 دلار بیت کوین، اتریوم و سایر دارایی های دیجیتال ارسال کرده اند.
حساب رسمی توییتر اوکراین و میخائیلو فدوروف، معاون نخست‌وزیر اوکراین، درخواست‌هایی را برای کمک‌های بیت‌کوین و اتریوم ارسال کرده‌اند. در چند روز گذشته پس از حمله نظامی روسیه به این کشور، میلیون ها دلار برای اوکراین جمع آوری شده است.

اوکراین درخواست کمک های ارزی می کند و به دنبال دریافت ارزدیجیتال برای مبارزه با روسیه است.

اکانت رسمی توییتر این کشور اروپای شرقی اوایل امروز توییتی را منتشر کرد و اعلام کرد که اکنون بیت کوین، اتریوم و تتر را با پیوندهایی به آدرس بیت کوین و اتریوم می پذیرد. این آدرس اکنون 9.2 بیت کوین (حدود 361000 دلار)، 83 اتریوم (حدود 232000 دلار) و حدود 20000 دلار دارایی دیجیتال دیگر دریافت کرده است.

این توییت در ابتدا با شک و تردید مواجه شد زیرا برخی گمان می‌کردند که حساب اوکراینی ممکن است هک شده باشد. ویتالیک بوترین (خالق اتریوم) در توییتی نسبت به ارسال هرگونه کمک مالی به ارزهای دیجیتال هشدار داد و اظهار داشت که این درخواست “به راحتی می تواند یک هک باشد”.

میخایلو فدوروف، معاون نخست‌وزیر و وزیر تحول دیجیتال اوکراین نیز اوایل امروز در توییتی این دو آدرس ارز دیجیتال را منتشر کرد که نشان می‌دهد این درخواست می‌تواند مشروع باشد مگر اینکه هکرها با موفقیت هر دو حساب را هدف قرار دهند. در توییت‌های هر دو حساب آمده است: «در کنار مردم اوکراین بایستید». فدوروف همچنین آدرس را در یک کانال تلگرام تایید شده به اشتراک گذاشت.

کاربران کریپتو در چند روز گذشته پس از حمله نظامی روسیه میلیون‌ها دلار برای اوکراین جمع‌آوری کرده‌اند. یک سازمان غیردولتی به نام Come Back Alive در حال حاضر 5.8 میلیون دلار بیت کوین دریافت کرده است، در حالی که علاقه مندان به اتریوم یک DAO به نام UkraineDAO را در تلاش برای جمع آوری سرمایه راه اندازی کرده اند. قابل ذکر است، وزارت دفاع از نظر قانونی مجاز به پذیرش رمزارز نیست.

پنجشنبه، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که پس از هفته ها تنش، دستور حمله به اوکراین را صادر کرده است. از آن زمان صدای انفجار در سراسر کیف و سایر شهرهای بزرگ شنیده شده است و اوکراینی ها با توپخانه برای مقابله با ارتش روسیه جمع شده اند. ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین از کشورهای خارجی درخواست کرد، تا با این حمله مقابله کنند.

تظاهرات امروز در شهرهای بزرگ جهان در همبستگی با اوکراین برگزار می شود. روز جمعه، گزارش شد که بیش از 1700 معترض در روسیه دستگیر شده اند.

جامعه کریپتو همچنین حمله روسیه به اوکراین در چند روز گذشته را محکوم کرده است. سام بنکمن-فرید، ویتالیک بوترین و دیگران در این هفته علیه درگیری صحبت کردند. بوترین پس از اینکه در توییتی به زبان روسی اعلام کرد که از تصمیم پوتین بسیار ناراحت است.

نظر شما در رابطه با دریافت اتریوم و بیت‌کوین توسط دولت اوکراین چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (5 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x