استفاده از کارت‌های رمزنگاری شده توسط ویزا در سه ماهه اول سال 2022

استفاده از کارت‌های رمزنگاری شده توسط ویزا در سه ماهه اول سال 2022

ویزا اعلام کرد که مشتریان در سه ماهه اول مالی سال 2022، 2.5 میلیارد دلار با کارت های مرتبط با رمزنگاری خود پرداخت کرده اند.

واسانت پرابهو، مدیر مالی ویزا در یک مصاحبه تلفنی به CNBC گفت: «مردم از کارت‌های مرتبط با رمزنگاری خود برای خرج کردن به روش‌های مختلف استفاده می‌کنند. کالاها، خدمات خرده‌فروشی، رستوران‌ها و سفر».

ویزا به عنوان بخشی از فشار برای پذیرش ارز دیجیتال، یک سرویس مشاوره رمزنگاری راه‌اندازی کرده و روی پلتفرم‌های کریپتو سرمایه‌گذاری کرده است. ویزا درآمد اخیر خود را اعلام کرد که مشتریان در سه ماهه اول مالی سال 2022، 2.5 میلیارد دلار با کارت های مرتبط با رمزنگاری خود پرداخت کرده اند. این 70 درصد از حجم رمزنگاری شرکت برای کل سال مالی 2021 بود.

واسانت پرابهو، مدیر ارشد مالی ویزا در یک مصاحبه تلفنی به CNBC گفت: در حالی که این شرکت درآمدهای بهتر از حد انتظار را گزارش کرده و اطلاعاتی را ارائه می دهد، ارزش دارد که بتوان به آن نقدینگی دسترسی داشت؛ خریدها را تامین مالی و هزینه ها را مدیریت کرد.

مدیر عامل ویزا گفت: «ما همچنان به فضای کریپتو متمایل می‌شویم و استراتژی ما این است که شریکی کلیدی برای ارائه اتصال، مقیاس، ارزش پیشنهادی مصرف‌کننده، قابلیت اطمینان و امنیت مورد نیاز برای ادامه رشد عرضه‌های ارزهای دیجیتال باشیم.»

این شرکت پرداختی، همچنین اعلام کرد که شبکه شرکای کیف پول رمزنگاری آن از 54 به بیش از 65، از جمله Coinbase ،Circle و BlockFi در حال افزایش است. تعداد بازرگانانی که رمزارز را به عنوان پرداخت می پذیرند نیز به تقریباً 100 میلیون افزایش یافته است.

«با نگاهی به دسته‌های کلان هزینه‌ها، می توان متوجه شد که مردم از کارت‌های مرتبط با رمزنگاری خود برای خرج کردن به روش‌های مختلف استفاده می‌کنند. مثل کالاها و خدمات خرده‌فروشی، رستوران‌ها و سفرها…

پرابهو به CNBC گفت: در ماه ژوئیه، ویزا گزارش داد که استفاده از کارت های رمزنگاری شده در شش ماه اول سال 2021 به 1 میلیارد دلار رسیده است.

مستر کارت و صرافی جمینی قصد دارند کارتی را راه اندازی کنند که به مشتریان امکان می دهد ارز دیجیتال را به عنوان پاداش کسب کنند. اما به دارندگان کارت دسترسی مستقیم به کیف پول دیجیتال خود داده نمی شود. جمینی، صرافی رمزنگاری که توسط میلیاردرهای کامرون و تایلر وینکلووس تأسیس شده است، انتظار می‌ رود که این کارت اوایل سال 2022 در دسترس مشتریان قرار گیرد.

ارزهای اصلی رشد سریع خود را در نیمه دوم سال گذشته کاهش دادند. بیت کوین که در ماه نوامبر به بالاترین قیمت خود یعنی نزدیک به 69000 دلار رسید؛ از آن زمان تاکنون بیش از 45 درصد کاهش داشته است. وی افزود: «ما شاهدیم که علیرغم نوسانات در بازارهای کریپتو، این حجم پرداخت همچنان در حال رشد است.

ویزا برنامه ای برای نگهداری ارزهای دیجیتال در ترازنامه خود ندارد، اما با ادامه تلاش برای پذیرش ارزهای دیجیتال، یک سرویس مشاوره رمزنگاری ایجاد کرده و چندین سرمایه گذاری اخیر خود را در پلتفرم های رمزنگاری انجام داده است.

نظر شما در رابطه با استفاده ویزا از کارت های رمزنگاری چیست؟
دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.
5/5 - (4 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x