بیش از 600 هزار دلار از فروش NFT برای بازسازی اماکن فرهنگی اوکراین جمع‌ آوری شد

بیش از 600 هزار دلار از فروش NFT برای بازسازی اماکن فرهنگی اوکراین جمع‌ آوری شد.

اوکراین قصد دارد از درآمد حاصل از فروش NFT خود برای بازسازی موزه ها، تئاترها و سایر مکان های فرهنگی و میراثی که در بحبوحه جنگ با روسیه ویران شده اند، استفاده کند.

به گزارش بلومبرگ نیوز با استناد به ایمیلی از وزارت تحول دیجیتال اوکراین گزارش داد که اوکراین 1282 NFT را در روز اول فروش به مبلغ 190 اتریوم (ETH) فروخت که در زمان نگارش این خبر چیزی حدود 655000 دلار است. این کشور قصد دارد از درآمد حاصل برای بازسازی مکان های فرهنگی و میراثی مانند موزه ها و تئاترهایی که در بحبوحه جنگ با روسیه ویران شده اند استفاده کند.

موزه MetaHistory NFT اوکراین پیشرفت فروش را در طول روز توییت کرد و آخرین آمار عمومی اعلام شد که 1153 NFT به قیمت بیش از 500،000 دلار فروخته شده است. این کشور همچنین اعلام کرد که یکی از NFT های منحصر به فرد را به صورت رایگان برای جشن رسیدن به مرز نیم میلیون نفر اهدا می کند. علاوه بر این، META HISTORY اعلام کرد که تنها افرادی که صاحب یکی از NFT ها هستند، واجد شرایط در اخذ NFT منحصر به فرد رایگان هستند.

وزارت تحول اوکراین اعلام کرد: ما قبلاً 1153 اثر هنری فروخته ایم و فروش ادامه دارد. اما هدف ما 1 میلیون است! تا به حال بیش از 500 هزار دلار جمع آوری کرده ایم.

اتکای اوکراین به کریپتو در بحبوحه جنگ

هنگامی که روسیه در اواخر فوریه تهاجم تمام عیار خود به اوکراین را آغاز کرد، مردم از سراسر جهان شروع به اهدای رمزارز به سازمان‌ های غیردولتی مختلفی کردند که در تلاش‌ های جنگی کمک می‌ کردند. اوکراین به سرعت وارد عمل شد و شروع به ارسال آدرس های رسمی کیف پول کرد تا مردم دنیا بتوانند به آن ها کمک مالی کنند.

در پاسخ به این درخواست، جامعه و صنعت کریپتو با قدرت تمام حاضر شدند و میلیون‌ ها ارز دیجیتال و حتی NFT اهدا کردند. وب سایت رسمی دولت برای کمک های مالی اعلام کرد که این کشور از زمان شروع جنگ بیش از 70 میلیون دلار ارز دیجیتال دریافت کرده است.

اوکراین اکنون در بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده کمک های مالی می پذیرد و از نظر پذیرش در جهان چهارم است. همچنین اکنون کریپتو را به عنوان یک دارایی قانونی به رسمیت می شناسد.

پس از هجوم گسترده کمک‌ های مالی، اوکراین اعلام کرد که برای همه کسانی که اتریوم اهدا کرده‌ اند یک ایردراپ انجام خواهد داد. با این حال، کمتر از یک روز بعد، این کشور برنامه‌های جدید خود را برای انتشار یک ارز دیجیتال رسمی لغو کرد و گفت که در عوض بر انتشار NFT برای جمع‌آوری سرمایه تمرکز خواهد کرد.

نظر شما در رابطه با نقش کمک کننده NFT ها به کشور جنگ زده اوکراین چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (1 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x