افزایش 175 درصدی فروش NFT کالکشن Bored Apes Yacht Club

افزایش 175 درصدی فروش NFT کالکشن Bored Apes Yacht Club

به گزارش WuBlockchain یکی از بزرگترین مجموعه های NFT در بازار، Bored Apes Yacht Club، با افزایش حجم تا حدود 1 میلیون دلار مواجه شد؛ دلیل آن نیز افزایش 175 درصدی حجم آن است.

علاوه بر افزایش فعالیت معاملاتی، قیمت کف این سری به تقریباً 110 ETH یا تقریباً 330000 دلار افزایش یافت. ارزش کل بازار این مجموعه اکنون نزدیک به 1 میلیارد دلار است؛ زیرا تعداد دارندگان آن از 6400 نفر فراتر رفته است.

علیرغم مشکلات اخیر در مورد امنیت و سوء استفاده های، این مجموعه همچنان سرمایه گذاران مشهور را جذب می کند. پیش از این، U.Today اشاره کرد که جامعه رسمی پروژه در Discord مورد سوء استفاده قرار گرفته است و کاربران پیوندهای فیشینگ دریافت کردند که از آن ها خواسته می شد برخی از داده های حساس را منتقل کنند که به هکرها امکان می داد توکن های غیرقابل تعویض آن ها را بدزدند.

در طول این سوء استفاده، کلاهبرداران 100000 دلار NFT را به سرقت بردند. بسیاری از کاربران بر این باور بودند که مدیران پروژه به مناسبت روز اول آوریل هدایایی می دهند، به همین دلیل است که برخی از آن ها طعمه شده و اطلاعات را به هکرها منتقل می کنند.

یکی از جدیدترین افراد مشهوری که به روند NFT پیوست و BAYC را برای این کار انتخاب کرد، اسطوره پاپ مدونا بود. او یک میمون بی حوصله صورتی خرید که کلاهی چرمی بر سر داشت که با ظاهر و عملکرد تحریک آمیز سوپراستار مطابقت داشت.

نظر شما در رابطه با افزایش فروش کالکشن Bored Apes Yacht Club چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

منبع: WuBlockchain

5/5 - (5 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x