فرانسه مجوز فعالیت صرافی بایننس را صادر کرد

فرانسه به بایننس برای اجرای صرافی کریپتویی در این کشور مجوز می دهد. رگولاتورهای فرانسوی مجوز صرافی بایننس را برای راه اندازی در داخل کشور صادر کرده اند.
تنظیم کننده بازار فرانسه، AMF (مشابه با کمیسیون بورس و اوراق بهادار در ایالات متحده)، صرافی بایننس فرانسه را به عنوان “ارائه دهنده خدمات دارایی دیجیتال” (DASP) ثبت کرده است. رگولاتور بانکی فرانسوی (ACPR) این ثبت نام را تایید کرد.
این ثبت به این معنی است که فرانسه اولین کشور بزرگ اروپایی است که به صراحت به صرافی بایننس اجازه فعالیت در حوزه قضایی خود را می دهد. علاوه بر این، صرافی بایننس اولین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال است که مجوز DASP را در فرانسه دریافت می کند.
سال گذشته در این زمان، بایننس با موانع نظارتی در حوزه های قضایی در سراسر جهان، به ویژه در اروپا مواجه بود. مقامات نظارتی مالی در تابستان گذشته به مصرف کنندگان در مورد مبادله هشدار دادند.
مدیر عامل بایننس CZ در اجلاس مجازی اتریال 2021 در مورد همه چیز، از افزایش قیمت توکن BNB تا نداشتن دفتر مرکزی بایننس گرفته تا کپی‌برداری‌های زنجیره هوشمند بایننس از پروژه‌های اتریوم تا دوج کوین صحبت می‌کند.

بایننس در اروپا

در ماه ژوئیه، تنظیم کننده اوراق بهادار ایتالیا اعلام کرد: این بورس “مجوز ارائه خدمات و فعالیت های سرمایه گذاری” در این کشور را ندارد.
در ماه اوت، بانک مرکزی هلند اعلام کرد: بایننس فاقد ثبت قانونی لازم برای ارائه خدمات در هلند است و اداره رفتار مالی بریتانیا آب سرد را روی یک بازوی بریتانیایی که هرگز راه اندازی نشده بود به نام Binance Markets Limited ریخت. بایننس از بین مبارزه با نظرات مخالف نظارتی و اجازه دادن به آن‌ها، اکثراً دومی را انتخاب کرده است.
چانگپنگ ژائو، بنیانگذار و مدیر عامل بایننس، افزود: قوانین موثر برای پذیرش جریان اصلی ارزهای دیجیتال ضروری است. او مقررات ضد پولشویی فرانسه را “سخت” و “مناسب” خواند. وی افزود: «در طول سال‌ها، بایننس اقداماتی را برای اطمینان از انطباق انجام داده است، از جمله رشد تیم انطباق بین‌المللی و هیئت مشاوران ما و همچنین کمک فعالانه به مبارزه با کلاهبرداری و باج‌افزار ما خوشحالیم که تلاش هایمان نتیجه داده است.»
نظر شما در رابطه با پذیرش بایننس در فرانسه چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.
5/5 - (2 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x