هند 30% مالیات بر درآمد از رمزارزها را اخذ می‌کند

هند 30% مالیات بر درآمد از رمزارزها را اخذ می‌کند.
هند مالیات 30 درصدی بر درآمد رمزارزها را پیشنهاد می کند. وزیر دارایی هند به “افزایش خارق العاده” در تراکنش های رمزنگاری اشاره می کند. دولت هند پیشنهاد کرده است که مالیات بر درآمد حاصل از ارزهای دیجیتال و سایر دارایی‌های دیجیتال به میزان 30 درصد اعمال شود.
وزیر دارایی هند، نیرمالا سیتارامان، گفت: «افزایش خارق‌العاده‌ای در تراکنش‌ها در دارایی‌های دیجیتال مجازی وجود دارد. بزرگی و فراوانی این تراکنش‌ها، ارائه یک رژیم مالیاتی خاص را ضروری کرده است».
او هنگام ارائه بودجه فدرال در روز سه‌شنبه پیشنهاد مالیات بر درآمد از ارزهای دیجیتال و سایر دارایی‌های دیجیتال را به میزان 30 درصد داد. وی افزود: من پیشنهاد می‌کنم که درآمد حاصل از انتقال هر دارایی دیجیتال مجازی مشمول مالیات 30 درصدی شود. هیچ گونه کسر هزینه یا کمک هزینه در هنگام محاسبه چنین درآمدی مجاز نخواهد بود، به جز هزینه تحصیل. وزیر دارایی افزود: “افزایش خارق العاده ای در تراکنش در دارایی های دیجیتال مجازی وجود دارد.” بزرگی و فراوانی این معاملات، ارائه یک رژیم مالیاتی خاص را ضروری کرده است. پیشنهاد مالیاتی، ارزهای دیجیتال و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را در بالاترین باند مالیاتی هند قرار می‌دهد.
به نقل از هاریش پراساد، رئیس بانکداری هند، FIS، این یک اعلامیه بسیار مورد انتظار در زمینه علاقه و رشد سرمایه گذاری در این دارایی ها بوده است. ابهامات و نگرانی ها در مورد وضعیت قانونی، نظارتی و مالیاتی ارزهای رمزنگاری شده تا حد معقولی بر اساس این اطلاعیه برطرف شده است.
آوینش شکر، مدیرعامل صرافی رمزارز Zebpay، اظهار داشت:
30% مالیات بر درآمد حاصل از دارایی‌های دیجیتال مجازی، اگرچه بالاست، اما گام مثبتی است زیرا به ارزهای دیجیتال مشروعیت می‌بخشد و به احساسات خوش‌بینانه نسبت به پذیرش بیشتر ارزهای دیجیتال و NFT اشاره می‌کند.
Nischal Shetty، مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال وزیرکس، اظهار داشت:
ما همچنین امیدواریم این توسعه هرگونه ابهام را برای بانک ها برطرف کند و آنها بتوانند خدمات مالی را به صنعت کریپتو ارائه دهند.
با این حال، مشاوران مالیاتی هشدار دادند که افراد ممکن است بیش از 30 درصد از سود رمزنگاری خود را به عنوان مالیات و سایر هزینه‌ها پرداخت کنند. آمیت ماهشواری، شریک شرکت مشاوره مالیاتی AKM Global، به رویترز گفت: اگر ۱۰۰ روپیه سود کسب کرده باشید، با احتساب براکت مالیاتی ۳۰ درصد، به اضافه هزینه اضافی و کسری، کل خروجی مالیات حدود ۴۲ روپیه خواهد بود.
یکی دیگر از اعلامیه های وزیر دارایی هند در روز سه شنبه درباره راه اندازی ارز دیجیتال بانک مرکزی این کشور (CBDC)، روپیه دیجیتال بود. او گفت: بانک مرکزی هند (RBI)، یک ارز دیجیتال را از سال مالی 2022-2023 معرفی خواهد کرد. معرفی ارز دیجیتال بانک مرکزی رونق زیادی به اقتصاد دیجیتال خواهد داد.
نظر شما در رابطه با اخذ مالیات 30% از درآمد ارزهای دیجیتال در هند چیست؟
دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.
5/5 - (4 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x