سرویس پرداخت موبایل (Cash App) استفاده از شبکه لایتنینگ بیت‌کوین را تائید کرد

سرویس پرداخت موبایل (Cash App) استفاده از شبکه لایتنینگ بیت‌کوین را تائید کرد.

سرویس پرداخت موبایلی Cash App فاش کرد که شبکه لایتنینگ اکنون می تواند برای انتقال بیت کوین (BTC) از طریق برنامه خود استفاده شود. با این ویژگی جدید، کاربران می توانند بیت کوین خود را به هر آدرس BTC لایتنینگ یا زنجیره ای دیگر ارسال کنند.

شبکه لایتنینگ اکنون در اپلیکیشن Cash در دسترس است. این سریع ترین و رایگان ترین راه برای پرداخت بیت کوین به هر کسی است.

چند هفته پیش، این شرکت از طریق یک اعلان در اپلیکیشن اعلام کرد که شبکه لایتنینگ را یکپارچه کرده است. اکنون، کاربران آن در نهایت می توانند از این ویژگی استفاده کنند و از مزایایی که شبکه لایتنینگ بیت کوین در تراکنش های روزمره بیت کوین به ارمغان می آورد، استفاده کنند.

برای استفاده از لایتنینگ شبکه در برنامه، کاربران باید با استفاده از دوربین‌های خود یک Lightning QR را اسکن کنند، جزئیات پرداخت را تأیید کنند و روی پرداخت ضربه بزنند.

شبکه لایتنینگ که گاهی لایتنینگ یا LN نامیده می شود، یک راه حل لایه ۲ است که مقیاس پذیری را برای بیت کوین به ارمغان می آورد. لایتنینگ با ایجاد یک شبکه مجزا که در آن کاربران تراکنش می کنند و با تعامل بلاک چین بیت کوین برای کاهش هزینه ها و سرعت بخشیدن به تراکنش ها، بار روی بلاک چین بیت کوین را کاهش می دهد.

در حالی که بسیاری از کاربران از اینکه می توانند از ویژگی شبکه لایتنینگ از طریق برنامه نقدی خود استفاده کنند خوشحال بودند، برخی فقط می توانستند تماشا کنند. همانطور که این شرکت چند هفته پیش اشاره کرد، این ویژگی به جز نیویورک در همه جای ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

Cash App در توییتی نوشت: در حال حاضر ساکنان نیویورک واجد شرایط لایتنینگ نیستند. کاربر توییتری “notgrubles” مخالفت کرد. به گفته او، کاربران در نیویورک همچنان واجد شرایط هستند اگر «گره لایتنینگ خود را اجرا کنند».

به دلیل ماهیت غیرمتمرکز تراکنش‌های شبکه لایتنینگ بیت‌کوین، هر کسی می‌تواند بدون توجه به موقعیت مکانی آنها در خارج از برنامه نقدی از آن استفاده کند.

نظر شما در رابطه با شبکه لایتنینگ بیت‌کوین و استفاده از آن چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (4 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x