بازی NFT مافیافوت با شرکت ترونا برای عرضه اولیه (IDO) خود همکاری کرد

MafiaFoot، یک بازی استراتژیک برای کسب درآمد با NFT، است. مافیافوت مکانیک های بازی برای کسب درآمد را ارائه می دهد و اولین بازی ترکیبی از بازی های Football Manager، Tycoon و FIFA از طریق یک اکوسیستم مبتنی بر بلاک چین خواهد بود.

MafiaFoot یک بازی بلاک چین برای کسب درآمد است که در آن استراتژی و NFT ها در مرکز توجه قرار دارند. بازیکنان می توانند باشگاه فوتبال خود را از طریق توکن های غیر قابل تعویض بسازند و تیم خود را تا آخر راه مدیریت و شخصی سازی کنند. بازیکنان در حالی که کارت های NFT خود را تکمیل می کنند، برنده مسابقات می شوند و زیرساخت های باشگاه را مدیریت و درآمد کسب می کنند. در دنیای MafiaFoot، بازیکنان می‌ توانند کارت‌ های اصلی را بخرند و بفروشند. NFT های درون بازی در پنج نوع کمیاب مختلف عرضه می شوند: معمولی، غیر معمول، نادر، حماسی و افسانه ای.

بازیکنان MafiaFoot می‌ توانند مهارت‌ های شخصیت‌ ها را در طول مسابقه تقویت کنند و در صورت لزوم آن ها را بهبود بخشند. علاوه بر این، می توانید شخصیت های جدید درون بازی را از طریق مرکز آموزشی بسازید. مالکان باشگاه بازیکنان ساخته شده خود را می فروشند و یا قرض می دهند و این روشی برای کسب درآمد است. همه بازیکنان دارای انیمیشن های سه بعدی هستند که محیط بازی های بلاک چین را فراگیرتر می کند.

درآمدزایی باشگاه بر کار روزانه باشگاه، از جمله فروش بلیط، فروش تجاری، غرفه های غذا و نوشیدنی، قرار دادن توکن $MFF و غیره تمرکز دارد. راه های متعددی برای کسب درآمد در این بازی وجود دارد. افزودن حمایت های مالی و سودآور کردن زمین ها از طریق دیگر محصولات بازی و خدمات جانبی، درآمد بازیکنان را تضمین می کند و باعث می شود حالت های مختلف بازی را انجام دهند.

تیم MafiaFoot با تیم Ternoa Labs همکاری کرده است. طی این همکاری، عرضه اولیه MafiaFoot در صرافی غیر متمرکز Ternoa Launchpad رخ می دهد. علاوه بر این، کاربرانی که به دنبال شرکت در IDO آتی هستند، می توانند با عضویت در وب سایت MafiaFoot به لیست عرضه اولیه دسترسی پیدا کنند. اگر به این لیست اضافه شوید، واجد شرایط ایردراپ آتی و فروش خصوصی MafiaFoot می شوید.

MAFIAFOOT یک بازی مدیریت باشگاه فوتبال Play To Earn است. شما با تکمیل کارت‌ های NFT بازی خود با برنده شدن در مسابقات و مدیریت زیرساخت‌ های باشگاه، می توانید درآمد ایجاد کنید! برای شروع بازی می توانید به سایت مافیا فوت (MafiaFoot) مراجعه و ثبت نام کنید.

نظر شما در رابطه با بازی مافیافوت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (1 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x