بانک مرکزی پرتغال اولین مجوز کریپتو را به Bison Bank اعطا کرد

بانک مرکزی پرتغال اولین مجوز کریپتو را به Bison Bank اعطا کرد.

رگولاتورها در پرتغال اولین مجوز کریپتو در این کشور را به بانک Bison ارائه کردند.
بانکو پرتغال، مرجع خدمات مجازی در پرتغال، مجوزی را به Bison Bank اعطا کرده است تا به عنوان اولین بانک رمزنگاری در این کشور فعالیت کند.

رسانه پرتغالی Sapo گزارش داد: این بانک مجوز راه اندازی Bison Digital Assets را دریافت کرده است. شرکت خاصی که خدمات نگهداری و مبادله ارزهای دیجیتال را انجام می دهد. مجموعه‌ ای جدید و گسترده‌ تر از محصولات و خدماتی که مطابق با روند تقاضای بازار ارائه می شود، مطابق با نیازهای جهانی در دارایی‌ های مالی و مجازی است.

طبق گزارش‌ ها، شرکت Bison Digital Assets سرمایه‌ گذاران نهادی را هدف قرار خواهد داد. با این حال، این شرکت هنوز افشا نکرده که برای کدام ارزهای دیجیتال خدمات ارائه می‌ کند.

بر اساس مقررات بانکی پرتغال، دارایی‌ های دیجیتال Bison در زمینه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم نظارت خواهد شد. در حالی که این اولین بانک رمزنگاری است که به پرتغال می رسد، این اولین باری نیست که این کشور اروپایی با صنعت کریپتو همکاری می کند.

وقتی صحبت از کریپتو به میان می‌آید، پرتغال یکی از رژیم‌ های مالیاتی در جهان را دارد. درآمد حاصل از فروش ارزهای رمزنگاری شده از سال 2018 تا به حال از مالیات معاف شده اند. درآمد سرمایه گذاری سنتی بیش از 20٪ مشمول مالیات است اما درآمد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را مالیات شامل نمی شود.

نظر شما در مورد پذیرش ارزهای دیجیتال توسط بانک پرتغال چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (2 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x