عربستان سعودی در حال بررسی امکان پیاده سازی بلاک چین در دولت است

پادشاهی عربستان سعودی به دنبال امکان اجرای فناوری بلاک چین در سراسر دولت خود و همچنین اجازه استفاده از ارزهای دیجیتال است. یک مقام رسمی گفت: پادشاهی تنها در صورتی می‌ تواند با موفقیت راه‌ حل‌ های مبتنی بر بلاک چین را بسازد که افراد مسلط به این فناوری را استخدام کند. پیاده سازی بلاک چین در دولت شامل هزینه هایی می شود که پادشاهی این امر را محقق کرده است.

در گزارشی به نقل از یک مقام دولتی آمده است که عربستان سعودی در حال بررسی پیاده سازی بلاک چین در دولت و استفاده از ارزهای دیجیتال در این کشور و همچنین پذیرش بلاک چین است. علاوه بر این، این گزارش می‌ گوید که پادشاهی همچنین در مورد فناوری‌های Web3 و نحوه استفاده از آن ها بحث کرده است. به همین دلایل دولت نیاز به استخدام افراد با استعداد در این زمینه ها دارد.

دستیار وزیر کشور در امور فناوری گفت: به نظر من، همه این مطالعات و مقررات نمی توانند راه حل هایی را بر روی بلاک چین ایجاد کنند، مگر این که افراد با استعداد مبتکر در این نهادها داشته باشیم که بتوانند راه حل هایی را با استفاده از بلاک چین توسعه دهند.

آل میشاری پیشنهاد کرد که پادشاهی نه تنها باید متخصصان بلاک چین را استخدام کند، بلکه باید با دانشگاه‌ ها برای توسعه یک برنامه درسی در بلاک چین و وب 3 همکاری کند. در حالی که دولت عربستان هنوز تصمیمی در مورد استفاده از ارزهای دیجیتال اتخاذ نکرده است، یک نظرسنجی نشان داد که بیش از نیمی از ساکنان این کشور معتقدند که باید از ارزهای دیجیتال برای پرداخت استفاده شود. Bitcoin.com گزارش داد که ساکنان سهولت ارسال وجوه به آن سوی مرزها و همچنین هزینه کم جابجایی وجوه را به عنوان دلایل خود ذکر می کنند.

نظر شما در رابطه با پیاده سازی بلاکچین در دولت ها چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (1 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x