استیک کردن در صرافی کوینکس؛ معرفی و آموزش استیک در کوینکس

اگر به دنبال درآمدهای غیرفعال (Passive income) در اکوسیستم کریپتو هستید، یکی از گزینه‌هایی که با آن مواجه می‌شوید، استیک کردن در صرافی کوینکس است. اما پیش از هر چیز برای کسب درآمد از دارایی‌های قفل شده خود باید آموزش استیک در کوینکس را بدانید. شما میتوانید از طریق قفل کردن دارایی های خود در صرافی Coinex، به بلاکچین های مختلف کمک کرده و از طریق آن کسب درآمد کنید. ما هم در این مقاله کلیاتی از Stake در صرافی کوینکس و آموزش استیک در Coinex را در اختیارتان میگذاریم.

با استیک کردن در صرافی کوینکس بیشتر آشنا شوید

به زبان ساده، استیک روشی است که در آن ارزهای دیجیتال برای شما کار می‌کنند. درواقع ماجرا از این قرار است که بسیاری از تراکنش‌ها در حوزه ارز دیجیتال با استیک ارزها تایید می‌شوند. به این ترتیب فرصتی به وجود می‌آید که دارایی‌های دیجیتال نه تنها به شبکه تراکنش‌های بلاکچین کمک می‌کنند، بلکه به شما نیز سود می‌رسانند. البته در نظر داشته باشید که تنها با استیک ارزهایی سود می‌کنید که مبتنی بر الگوریتم اثبات سهام باشند.

بیشتر بخوانید: الگوریتم اثبات سهام چیست؟

صرافی کوینکس نیز این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است، اما باید بدانید که بخش استیک در صرافی کوینکس مستقیما موجود نیست. درعوض اگر شما به دنبال استیک در این صرافی هستید، دو راه جایگزین پیش رویتان قرار دارد:

  • راه اول این است که کاربران کیف پول ویاوالت (ViaWallet) که والت رسمی صرافی کوینکس است را نصب کرده و در آن دارایی های خود را استیک کنند.
  • راه دوم این است که کاربران از بخش Financial، دارایی‌هایشان را سپرده‌گذاری کرده و سود دریافت کنند. باید بدانید که این ابزار از نظر فنی با استیک تفاوت دارد، اما مانند استیکینگ در کوینکس به شما سود می‌دهد.

لازم به ذکر است که علی‌رغم سادگی و سودآور بودن استیک کردن، باید با آگاهی کامل این کار را انجام دهید. به همین دلیل به آموزش استیک در کوینکس قطعا نیاز دارید.

بیشتر بخوانید: الگوریتم اثبات کار چیست؟

آموزش استیک در کوینکس از طریق کیف پول ویاوالت

در حال حاضر ابزار Stake در صرافی کوینکس غیرفعال شده و تنها راه رسمی برای استیک در کوینکس از طریق کیف پول ویاوالت است. برای استفاده از ویاوالت ابتدا اپلیکیشن ViaWallet را از گوگل‌پلی یا اپ‌استور دریافت کنید و بعد از افتتاح حساب مراحل زیر را طی کنید:

1. در پایین صفحه روی Discover بزنید و روی Staking کلیک کنید.

2. در این بخش ارزهایی را می‌بینید که امکان استیک کردن آن‌ها وجود دارد. در مقابل هر ارز درصدی وجود دارد که نشان‌دهنده سود سالانه استیک برای آن ارز دیجیتال است. اگر ارز مورد نظرتان موجود بود، روی آن کلیک کنید.

کیف پول ویاوالت در آموزش استیک در کوینکس

3. در صفحه بعد 3 قسمت وجود دارد که عبارت‌اند از:

  • My delegations: در این قسمت ارزهایی را که استیک کرده‌اید، مشاهده می‌کنید.
  • Active validators: در این قسمت ولیدیتورهایی را که می‌توانید از طریق آن‌ها استیک کنید، می‌بینید.
  • Inactive validators: این بخش ولیدیتورهایی را که غیرفعال شده‌اند، نشان می‌دهد.

کیف پول ViaWallet برای استیک کردن در صرافی کوکوین

4. برای استیک در کوینکس از طریق ویاوالت، روی Active validators بزنید و بعد از انتخاب ولیدیتور موردنظر، روی Delegate کلیک کنید. سپس در بخش Amount، بعد از واردکردن مقدار، روی Next کلیک کرده و در نهایت Confirm را بزنید.

آموزش Stake در صرافی کوکوین با کیف پول ویاوالت

به این نکته توجه داشته باشید که برای استفاده از این بخش، باید از قبل در حساب کیف پول خود، مقداری ارز داشته باشید. البته یادتان باشد که این ولت از ارزهای خاصی پشتیبانی می‌کند. برای شروع می‌توانید ارز مورد نظر خود را از صرافی یورپی بخرید و به کیف پول ویاوالت انتقال دهید.

خرید ارز‌دیجیتال از صرافی یورپی

Financial کوینکس؛ ابزار جایگزین استیک کردن در صرافی کوینکس

در حال حاضر آموزش استیک در کوینکس ممکن نیست؛ زیرا مستقیماً نمی‌توانید دارایی‌های خودتان را استیک کنید و بخش استیکینگ غیرفعال شده است. اما ابزار جایگزینی وجود دارد؛ یعنی در بخش Financial ارزهای دیجیتال خود را سپرده‌گذاری کرده و سود دریافت کنید.

در حساب مالی کوینکس، شما می‌توانید ارزهای دیجیتال را بدون محدودیت واریز یا برداشت کنید و از طریق وام‌هایی که به کاربران داده می‌شود، سود مرکب به دست بیاورید. برای استفاده از ابزار Financial در کوینکس مراحل زیر را طی کنید:

1. ابتدا وارد حساب کاربری کوینکس خود شوید.

2. در نوار بالای صفحه، در بخش Finance گزینه Financial را انتخاب کنید.

بخش Financial در آموزش استیک در کوینکس

3. در این بخش لیستی از ارزهای دیجیتال را می‌بینید که می‌توانید از طریق آن‌ها سود به دست بیاورید. بعد از انتخاب ارز موردنظر، رویEarn Now کلیک کرده و بعد از واردکردن مقدار دلخواهی که قصد سپرده‌گذاری آن را دارید، روی Confirm کلیک کنید. برای برداشت از حساب Financial نیز می‌توانید از طریق گزینه سبزرنگ که با دو فلش مشخص شده، ارزهایتان را از حساب فاینانشال به‌حساب اسپات ترنسفر کنید.

بخش financial برای آموزش استیک کردن در Coinex

استیک کردن در کوینکس برای افراد ایرانی

در حال حاضر وبسایت کوینکس برای اشخاص ایرانی مسدود است. درنتیجه کاربرانی که به دنبال استفاده از این صرافی هستند، باید برای دسترسی به وبسایت کوینکس از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنند. اگر شما نیز یکی از علاقه‌مندان به Coinex هستید، می‌توانید از طریق یورپی ابزار تغییر آی‌پی دلخواهتان را تهیه کنید و به وسیله آن از تمام صرافی‌ها، از جمله کوینکس استفاده کنید.

خرید ابزار تغییر آی‌پی از یورپی

سخن پایانی

در این مقاله کلیاتی از استیک کردن در صرافی کوینکس و آموزش استیک در کوینکس را برایتان تهیه کردیم. استیک کردن روش بسیار مناسبی برای افزایش دارایی‌های ارز دیجیتال به شمار می‌رود و گزینه خوبی برای کسب درآمد غیرفعال در بازار کریپتو است. شما با استیک کردن در کوینکس و ابزارهای جایگزین آن، می‌توانید پاداش‌های مناسبی دریافت کنید و سبد خود را به‌وسیله سود مرکب رشد دهید. اما در نظر داشته باشید که صرافی کوینکس برای استیک ارزهای دیجیتال گزینه مناسبی نیست و مسلماً صرافی‌های دیگر مانند کوکوین و بایننس برای Stake مناسب‌تر هستند.

سؤالات متداول

چگونه می‌توان در کوینکس استیک کرد؟

از طریق کیف پول ویاوالت و یا ابزار جایگزین استیک، یعنی Financial، شما میتوانید در کوینکس استیک کنید.

آیا استیک کردن در کوینکس سودآور است؟

استیک ارزهای دیجیتال بسیار می‌تواند سودآور باشد به شرطی که آموزش درست ببینید و در شرایط مناسب وارد شوید. ما هم در این مقاله آموزش استیک در کوینکس را در اختایارتان گذاشتیم که به درک شما از استیکینگ کمک کنیم.

آیا میتوان از طریق کیف پول ویاوالت در کوینکس استیک کرد؟

بله. کیف پول ویاوالت رسما متعلق به کوینکس است و شما میتوانید آن را جایگزین استیک کردن در صرافی کوینکس به صورت مستقیم کنید.

آیا کوینکس صرافی مناسبی برای استیک کردن است؟

باتوجه‌به گردش نقدینگی نه‌چندان مناسب و نداشتن ابزار رسمی، استیک در صرافی کوینکس مناسب نیست و ما به شما آن را پیشنهاد نمی‌دهیم. بهتر است از بخش استیکینگ صرافی‌های دیگر مانند بایننس استفاده کنید. برای افتتاح حساب وریفای شده در بایننس، روی این لینک کلیک کنید.

آیا استیک کردن در صرافی کوینکس برای ایرانی‌ها ممکن است؟

بله. با استفاده از ابزار تغییر آی‌پی شما فعالیت در کوینکس را دارید. شما می‌توانید از طریق یورپی ابزار تغییر آی پی ایده‌آل را تهیه کنید.

به این مقاله امتیاز دهید! post

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x