اینترنت ماهواره‌ای استارلینک احتمالا دوج‌کوین را بپذیرد

اینترنت ماهواره‌ای استارلینک احتمالا دوج‌کوین را بپذیرد.

ایلان ماسک میلیاردر کارآفرین با شلک عجیب و غریب صورت و چشمک به درخواستی از جامعه پاسخ داد. وی اشاره کرده است که ارائه دهنده اینترنت ماهواره ای استارلینک می تواند شروع به پذیرش دوج کوین، بزرگترین میم کوین ارزهای دیجیتال کند.

هدف استارلینک ارائه اینترنت با پهنای باند پرسرعت به مشتریان در دورافتاده ترین نقاط کره زمین است. این شرکت اکنون پس از انجام ده ها پرتاب، تقریباً 2000 ماهواره کاربردی دارد. هزینه این سرویس 99 دلار در ماه، علاوه بر پرداخت 499 دلار برای کیت سخت افزاری است.

SpaceX ماسک همچنین می تواند پرداخت دوج کوین را فعال کند. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، شرکت اکتشاف فضایی قبلاً دوج را برای ماموریت ماه به نام DOGE-1 که قرار است در سه ماهه اول سال 2022 به فضا پرتاب شود، پذیرفته است.

تولیدکننده خودروهای الکترونیکی تسلا اجازه خرید برخی از کالاهای خود را با دوج کوین داد و قیمت این ارز دیجیتال را به میزان قابل توجهی بالاتر برد. ماسک در ابتدا این طرح را در ماه دسامبر اعلام کرد.

مارس گذشته، تسلا پرداخت‌های بیت‌کوین را فعال کرد، اما بعداً به دلیل نگرانی‌های زیست‌محیطی، آن‌ها را متوقف کرد.

ماسک همچنین در اواخر ژانویه از مک‌دونالدز خواست تا دوج کوین را بپذیرد، اما ظاهراً این کار نتیجه نداد و غول فست‌فود به این راهکار با خنده پاسخ داد.

5/5 - (5 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x