مدیرعامل مایکرواستراتژی شایعه فروش بیت‌کوین توسط این شرکت را رد کرد

مدیرعامل شرکت Microstrategy شایعه فروش بیت‌کوین توسط شرکت خود را رد کرده است. او گفت: به عنوان یک شرکت تحت نظارت کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، تغییرات موجود در بیت کوین باید از طریق پرونده های SEC برای سهامداران افشا شود.

مایکل سایلر، با رد این شایعه، اشاره کرد که هرگونه فروش بیت‌کوین باید به طور عمومی برای SEC و سهامداران افشا شود. این هفته، شایعه‌ ای در رسانه‌ های اجتماعی منتشر شد، مبنی بر اینکه شرکت نرم‌ افزاری Microstrategy که طرفدار بیت‌کوین است، بی‌ سر و صدا BTC خود را می‌ فروشد.

مدیر اجرایی مایکرواستراتژی تاکید کرد که پرونده های SEC سوابقی دارند که در دسترس همه هستند. او همچنین خاطرنشان کرد که تغییرات مادی شامل خرید و نگهداری بیت کوین و همچنین ایجاد تغییرات در دارایی‌ های کریپتو است.

Bitcoin.com این هفته مقاله‌ ای منتشر کرد و توضیح داد که چرا این شایعه نادرست است و آدرس BTC مورد نظر متعلق به Microstrategy نیست. این آدرس در واقع به احتمال زیاد متعلق به یک پلتفرم مبادلات رمزنگاری است.

درحالی که برخی از مردم از توضیح سایلر استقبال می کنند، اما عده ای هنوز شک دارند و معتقدند که شایعه فروش بیت‌کوین توسط میکرواستراتژی درست است. ای شرکت از طرفداران بزرگ بیت کوین است. وی افزود: سکه های خود را به این زودی نمی فروشم و متذکر شد که سکه های خود را تا صد سال نگه می دارد.

در ماه فوریه، رئیس Microstrategy گفت: من شواهدی از پذیرش نهادی بسیار بیشتر در اقتصاد کلان و سایر صندوق های تامینی می بینم. در دسامبر سال گذشته، او پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین می تواند به 6 میلیون دلار برسد. شرکت او 200 میلیون دلار بیشتر برای خرید بیت کوین هزینه کرد و مجموع دارایی های خود را به 129218 بیت کوین رساند.

نظر شما در رابطه با نگهداری بیت‌کوین های مایکرواستراتژی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (2 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x