ایالت کالیفرنیا آماده برای پذیرش رمزارزها

ایالت کالیفرنیا آماده برای پذیرش رمزارزها.

قانونگذار CA قانونی را برای پذیرش رمزارز به عنوان پرداخت برای خدمات دولتی معرفی می کند. سیاستمدارانی که به دنبال نمایندگی کالیفرنیا در سطح ایالتی یا فدرال هستند، پیشنهاداتی را ارائه کرده اند که ظاهراً برای پذیرش کریپتو مطلوب است.

سیدنی کاملاگر، سناتور ایالت کالیفرنیا، به نمایندگی از طرف سنا، که بخش‌هایی از مرکز شهر لس آنجلس را در بر می‌گیرد، لایحه‌ای را ارائه کرده است که کد این ایالت را اصلاح می‌کند تا امکان پذیرش ارزهای دیجیتال برای پرداخت‌های خاص را فراهم کند.

بر اساس لایحه 1275 سنا که در 18 فوریه در مجلس قانون گذاری کالیفرنیا ارائه شد، کاملاگر پیشنهاد داد که به یک آژانس ایالتی اجازه دهد “ارز رمزنگاری شده را به عنوان روشی برای پرداخت و ارائه خدمات دولتی بپذیرد.” اصلاح قانون فعلی ایالت به ایجاد آژانس‌های دولتی برای ارائه خدمات به ساکنان نیازمند اجازه می‌دهد، رمزارز را به فهرست روش‌های پرداخت قابل قبول اضافه کند.

به نظر می رسد پذیرش رمزارز و بلاکچین برای بسیاری از نامزدهای کاندیداتوری کالیفرنیا در سال 2022 موضوع مهمی باشد. آریکا رودز، معلم مدرسه ابتدایی که به نمایندگی از طرف 30 کنگره ایالت در مجلس نمایندگان ایالات متحده نامزد می شود، بیت کوین (BTC) را می پذیرد. نشانه های دیگر برای کمک به کمپینی که در تلاش است برای برکناری براد شرمن (قانونگذار ضد رمزارز)، وجود دارد.

لایحه کریپتو آخرین اقدام قانون گذاران در سطح ایالتی برای رسیدگی به هرگونه عدم اطمینان قانونی و احتمالی در مورد دارایی های دیجیتال است. هفته گذشته، جارد پولیس، فرماندار کلرادو گفت انتظار دارد این ایالت تا تابستان 2022 پرداخت مالیات با استفاده از ارزهای دیجیتال را بپذیرد. علاوه بر این، یک نماینده ایالت تنسی اوایل این ماه لایحه‌ای را ارائه کرد که به ایالت اجازه می‌دهد در رمزارزها و توکن‌های غیرقابل تعویض سرمایه‌گذاری کند.

نظر شما در رابطه با پذیرش رمزارزها در ایالت کالیفرنیا چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (2 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x