روش‌های کسب درآمد از NFT

کسب درآمد از NFT یکی از بهترین روش‌های پول‌سازی در دنیای مدرن است. مطمئنا اگر با نسل‌های گذشته، از درآمدزایی در بازار غیرملموس و دارایی‌های غیرفیزیکی حرف می‌زدید، بی‌شک دیوانه خطاب می‌شدید. اما با تشکر از تکنولوژی و فناوری بلاکچین، آثار و دارایی‌های دیجیتال زیادی به صورت مجازی و در محیط‌هایی مانند متاورس معامله می‌شوند.

حتما شما هم با شنیدن سودهای هنگفتی که افراد از بازار ان اف تی به دست می‌آورند، به این فکر افتاده‌اید که راهی برای ورود به این بازار پیدا کنید. اولین نکته‌ای که برای شروع این مسیر باید بدانید این است که بدون دانش و اطلاعات کافی امکان موفقیت در بازار دیجیتال وجود ندارد. به همین دلیل بهتر است با ما در این مقاله همراه باشید که بعد از کسب اطلاعات لازم، با آرامش خیال از ان اف تی‌ها و با کمک خدمات یورپی کسب درآمد کنید.

چگونه از NFT کسب درآمد کنیم؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است روش‌های موجود برای درآمدزایی از ان اف تی را بدانید. اما همیشه در بازارهای اشباع شده، تعدد روش‌ها به راحتی تمرکز شما را به هم می‌زند. به همین دلیل بهتر است که فقط بهترین روش‌ها را بشناسید و با بررسی شرایط خود یک یا دو مورد را نقشه راه خود قرار دهید. در ادامه 8 روش کسب درآمد از توکن‌های غیرقابل تعویض را، برایتان گلچین کرده‌ایم.

1. ساخت و فروش NFT‌ها

از آن‌جایی که NFTها شامل آثار هنری افراد هستند، یکی از اولین روش‌های درآمدزایی در این بازار، ساخت و فروش آن‌هاست. اگر شما در هنر خاصی مانند عکاسی، فیلم‌برداری، نقاشی و موسیقی تبحر دارید، می‌توانید آثار خود را به ان اف تی تبدیل و از فروش آن‌ها کسب درآمد کنید.

گذشته از این حتی اگر به صورت حرفه‌ای به هنری مسلط نیست، با کمک قوه خلاقیت خود می‌توانید ان اف تی خاصتان را بسازید و بفروشید. کم نبودند کسانی که پستی در اینستاگرام یا توییتی را توییتر منتشر کرده‌اند و بعد از بازدید خارق‌العاده آن را تبدیل به nft کرده‌اند. فقط در این روش درآمدزایی سه نکته را نباید فراموش کنید:

  • اولا باید دانش استفاده از بلاکچین‌ها و ساخت کیف پول مجازی را داشته باشید؛
  • دوما باید استراتژی فروش و بازاریابی ان اف تی‌ها را بلد باشید؛
  • سوما باید از اخبار این بازار غافل نباشید؛

تنها با به‌روز بودن است که باعث خاص بودن توکن غیرقابل تعویض شما می‌شود.

حرید و فروش NFT یکی از پرسودترین روش‌های درآمدزایی در فناوری بلاکچین است.

2. درآمدزایی از تجارت NFT‌ها

همه ما به خوبی می‌دانیم که دلیل ماندگاری یک بازار پویایی آن است. نمی‌شود که در یک بازار پرطرفدار شاهد فروش باشیم اما خبری از خرید نباشد. بنابراین از دیگر روش‌های کسب درآمد از توکن‌های غیرقابل معاوضه، تجارت آن است. در این روش نه تنها باید استراتژی‌های فروش را بلد باشید، بلکه باید توانایی تشخیص بهترین زمان برای خرید nftها را داشته باشید.

با اینکه کسب درآمد از NFT با این روش تبدیل به سرمایه‌گذاری پرسودی شده است؛ بعضی از توکن‌ها میلیون‌ها دلار ارزش دارند اما در نقطه مقابل بعضی دیگر قیمت دندان‌گیری ندارند. به‌عنوان یک تاجر ان اف تی باید نگاه نقادانه‌ای داشته باشید و آثار بلاکچین شده را به خوبی بررسی کنید. حالا اگر شما سرمایه زیادی برای شروع ندارید، پیشنهاد می‌کنیم روش بعدی را از دست ندهید.

3. کسب درآمد از NFT‌ها با اجاره دادن

در این بازار پرطرفدار افرادی هستند که سرمایه چندانی برای شروع نداشته‌اند، اما با اجاره ان اف تی درآمد خوبی کسب کردند. از طرفی دیگر دارندگان این توکن‌ها هم دارایی خود را از این طریق به جریان انداخته‌اند. درواقع با تکیه بر حق کپی‌رایت، نه تنها مالکیت خود را حفظ بلکه با اجاره آن سود خوبی هم کسب کرده‌اند. بنابراین چه دارنده و چه مشتری باشید، از این روش مطمئن پول خوبی درمی‌آورید.

4. کسب درآمد از بازی‌های مبتنی بر NFT

ظهور توکن‌های غیرقابل تعویض این فرصت را برای گیمرها فراهم کرد که در کنار سرگرمی درآمد خوبی هم داشته باشند. امروزه بازی‌های زیادی مبتنی بر ان اف تی‌ها طراحی شده‌اند که به گیمرهای مبتدی هم اجازه درآمدزایی می‌دهد.

پس اگر فکر می‌کنید برای ورود به دنیای nftها با هدف درآمدزایی به روشی کم‌خرج و کم‌ریسک نیاز دارید، ان اف تی گیمینگ مناسب شماست. ولی این به معنا نیست که این روش کم‌اهمیت‌تر از روش‌های دیگر است. این روش آن‌قدر پرسود است که برخی افراد به آن به عنوان یک شغل تمام وقت نگاه می‌کنند. علاوه‌بر این شرکت‌ها و تاجران زیادی هم روی این بازی‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

5. استیک کردن NFTها

با استیک کردن NFTها، می‌توانید درآمد خوبی داشته باشید.

همان‌طور که می‌دانید استیکینگ به معنای قفل کردن و سپرده‌گذاری دارایی دیجیتال خود در قرارداد هوشمند یک پروتکل دیفای با هدف دریافت سود است. خوشبختانه این امکان وجود دارد که با ان اف تی استیکینگ درآمد خوبی داشته باشید.

برای درآمدزایی از این طریق بعد از خرید ان اف تی باید وارد پلتفرم‌هایی شوید که از توکن‌های غیرقابل تعویض پشتیبانی می‌کنند. البته توجه داشته باشید که بعضی از این پلتفرم‌ها فقط از NFT‌های موجود در پلتفرم خود پشتیبانی می‌کنند. بنابراین بهتر است قبل از هرکاری با پلتفرم‌های خرید و فروش NFT آشنا شوید. اگر فکر می‌کنید این روش مناسب شماست، یکی از افرادی باشید که از این راه درآمد دارند.

6. ییلدفارمینگ NFT

یکی دیگر از بهترین روش‌های کسب درآمد از NFT، ییلد فارمینگ است. محبوبیت ان اف تی‌ها به جایی رسیده است که بخش مهمی از بازارسازهای خودکار یا AMM شده‌اند. بنابراین شما می‌توانید از این طریق از آثار ان اف تی به کشت سود مشغول شوید و درآمد چشمگیری داشته باشید.

7. درآمدزایی از طریق تامین نقدینگی NFT

در این روش از درآمدزایی در حوزه توکن‌های غیرقابل معاوضه، صاحبان سرمایه می‌توانند در تامین نقدینگی شرکت کنند و سود خوبی داشته باشند. زیرا برقراری ارتباط این بازار با امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای این ضرورت را ایجاد می‌کند که نیاز به تامین‌کننده نقدینگی باشد. بنابراین به عنوان یک تامین‌کننده نقدینگی می‌توانید سود خوبی از سرمایه‌گذاری‌ها کسب کنید.

8. سرمایه‌گذاری بر استارتاپ‌های NFT

از آن‌جایی که ان اف تی‌ محبوبیت چشمگیری در بازارهای دیجیتال کسب کرده است، تاسیس استارتاپ‌های مبتنی بر آن غیرقابل اجتناب است. بنابراین از دیگر روش‌های کسب درآمد از NFT، سرمایه‌گذاری روی این استارتاپ‌هاست. چرا که در این روش به صورت غیرمستقیم در سود حاصل از توکن‌های غیرقابل تعویض شریک می‌شوید.


امروزه استارتاپ‌های زیادی مبتنی بر NFT‌ها تاسیس شده‌اند.

درآمدزایی از NFT و متاورس

شاید برای کسانی که با این توکن‌ها آشنایی ندارند، چنین معاملاتی مضحک به نظر برسد. اما فراموش نکنید که دنیای جدید پیش روی ماست که سمت و سوی دیجیتالیزه شدن دارد. دنیایی مانند متاورس که همه چیز از صفر، دیجیتالی است. به همین دلیل است که NFT در متاورس در این بخش مورد بحث قرار گرفته است.

نقطه اشتراک NFT و متاورس چیست؟

ممکن است برایتان این سوال پیش آماده باشد که چرا در دنیای نوین متاورس ان اف تی‌ها نقش پررنگی دارند؟ همان‌طور که می‌دانید NFTها توکن‌های غیرقابل تعویضی هستند که با هیچ توکن دیگری از نوع خودش قابل تعویض نیست. شما فقط می‌توانید با ارز‌های دیجیتال دیگر مانند اتریوم به خرید و فروش آن‌ها بپردازید.

از طرفی متاورس جهانی نو با تعاریف نو است. بنابراین متاورس به واحد ارزی احتیاج دارد که مانند آن منحصر به فرد باشد. از این‌‌رو خرید و فروش ملک در متاورس با واحد ان اف تی انجام می‌شود. پس اگر به دنبال کسب درآمد از طریق متاورس هستید، نباید از آموزش متاورس و NFT غافل شوید. فراتر از این یکی از نوین‌ترین روش‌های سودآوری از توکن‌های غیرقابل معاوضه تجارت آن در متاورس است.

اهمیت کسب درآمد از NFT

از زمان پیدایش و معرفی ان اف تی‌ها به بازار دیجیتال، روز به روز به تعداد طرفداران آن اضافه می‌شود. به همین دلیل است که شرکت‌ها، تاجران و هنرمندان معروف زیادی در سراسر جهان وارد این بازار شده‌اند. ان اف تی یا توکن‌های غیرقابل تعویض آثار هنری، کلکسیون، بازی و حتی پست اینستاگرامی هستند که با هیچ nftای دیگری قابل تعویض نیستند.

بسیاری معتقدند NFT‌ها بهترین راه برای تبدیل فرصت‌ها به پیشرفت‌های چشمگیر هستند. مثال خوب این مدعا، ان اف تی گیمینگ است که حتی این روزها به عنوان یک شغل مستقل نیز شناخته می‌شود.

به غیر از بازی‌های ان اف تی، روش‌های زیاد دیگری نیز برای کسب درآمد از NFT وجود دارد. شاید برایتان غیرقابل تصور باشد، اما آثاری در این بازار تا مرز 100 میلیون دلار هم به فروش رسیده‌اند. پس چرا شما دل به این دریای پربرکت نزنید؟ گذشته از خوبی درآمد NFT، می‌توانید با معاملات NFT به شهرت و محبوبیت هم دست پیدا کنید.


بازار توکن‌های غیرقابل تعویض آن‌قدر شهرت دارد که به دنبال کسب درآمد از آن باشید.

یکی دیگر از دلایلی که پیشنهاد می‌کنیم از این بازار غافل نشوید این است که اگر شما هنر خاصی دارید، با خلاقیت و تلاش می‌توانید در ان اف تی مارکت از آن کسب درآمد کنید. به طور مثال، NFT در معماری برای معماران و طراحان زیادی درآمد خوبی را به ارمغان آورده است. بنابراین، با وجود چنین فرصتی چرا هم از دنیای واقعی و هم از دنیای مجازی درآمدزایی نکرد؟

کلام آخر

همان‌طور که قبل‌تر خواندید، این که کدام یک از این روش‌ها را به کار ببرید کاملا به شما و شرایطتان بستگی دارد. از طرفی، بعضی از روش‌ها آن‌قدر همه‌گیر نشدند یا هنوز حساب خود را پس نداده‌اند. پس بهتر است به خوبی درباره روش مورد نظر تحقیق کنید و بعد وارد مرحله اقدام شوید.

کسب درآمد از NFT، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در فناوری بلاکچین‌ها مورد بحث قرار می‌گیرد. در این مقاله قصد داشتیم دلایل اهمیت این موضوع را شفاف‌سازی کنیم و بهترین روش‌های آن را معرفی کنیم. بعد از آگاهی از چنین اطلاعاتی، می‌توانید بهترین روش را برای سودآوری فوق‌العاده انتخاب کنید. علاوه‌بر این فراموش نکنید که بسیاری معتقد هستند تجارت دنیای واقعی به زودی آن‌قدر اشباع می‌شود که گریزی جز تجارت و درآمدزایی در متاورس نیست. پس باید از درآمدزایی با ان اف تی در دنیای متاورس هم آگاه باشید.

سوالات متداول

بهترین روش‌های کسب درآمد از NFT، کدامند؟

روش‌های زیادی برای درآمدزایی از NFT وجود دارد. اینکه کدام یک بهترین شماست، با آگاهی از ویژگی این روش‌ها حاصل می‌شود.

بهترین روش درآمدزایی از NFT برای افراد مبتدی کدام است؟

دو روش ان اف تی گیمینگ و اجاره NFT.

جدیدترین روش برای معاملات پرسود مبتنی بر NFT کدام است؟

NFT در متاورس.

به این مقاله امتیاز دهید! post

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x