میم کوین یا شت کوین چیست؟ | آشنایی با 10 شت کوین پُر طرفدار در سال 2022

شت کوین یا میم کوین دسته ای از ارزهای دیجیتال هستند که با این نام شناخته می شوند. آن ها معمولا از یک تصویر میم که ماهیتی ندارد به وجود می آیند و صرفا به شکل یک ویروس که سرعت انتشار بالایی دارد، منتشر و حتی همه گیر می شوند. چند مورد از این توکن ها فرصت خوبی برای سرمایه گذاری بوده اند و موفقیت آن ها به دست جوامع آنلاین رقم خورده است. (مثل فعالیت های ایلان ماسک برای دوج کوین)

نیاز شما به شناخت این میم کوین ها بسیار امر ضروری است و باید نسبت به مسئله ای که خیلی در جامعه مطرح شده، آگاه باشید. تا وقتی شما هم به طرفداران این کوین ها پیوستید با شناخت قبلی تصمیم بگیرید و بعد سرمایه گذاری کنید.

ما در این مقاله از مزایا و معایب میم کوین ها، مقایسه و تفاوت میم کوین ها با سایر ارزهای دیجیتال و… مطلب نوشته ایم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

محبوب ترین میم کوین بازار ارزهای دیجیتال

شاید محبوب ترین میم کوین Dogecoin باشد، که یک ارز دیجیتال است با تصویر سگ محبوب شیبا اینو. یک میم اینترنتی در فضای مجازی منتشر شده است که سگ موجود در این میم به عنوان “دوج” نامیده می شد و الهام بخش نام دوج کوین شد. Dogecoin در سال 2013 به عنوان یک جایگزین سرگرم کننده برای ارزهای دیجیتال رایج ایجاد شد و برای چندین سال، قیمت آن زیر یک سنت باقی ماند. در حالی که میم کوین‌ ها منشأ متفاوت و سبک‌ تری نسبت به سایر ارزهای دیجیتال دارند، اما عملکرد آن ها کاملاً مشابه است.

مقایسه میم کوین ها با سایر ارزهای دیجیتال

میم کوین ها و سایر ارزهای دیجیتال به جای این که شکل قانونی ارز باشند، دارایی هایی هستند که به طور مشابه با سهام و سایر سرمایه گذاری ها شناخته می شوند. این ارزهای دیجیتال با استفاده از فناوری بلاک چین، که یک دفتر کل دیجیتال غیرمتمرکز است که سوابق تراکنش ها را نگهداری می کند، عمل می کنند.

مانند سایر ارزهای دیجیتال، میم کوین ها از طریق فرآیندی به نام ماینینگ ایجاد می شوند. به عنوان مثال، دوج کوین توسط افراد یا گروه هایی استخراج می شود که فرمول های پیچیده ریاضی و جبری را تکمیل می کنند. آن هایی که با موفقیت بلوک های جدید را استخراج می کنند، معمولاً پاداش استخراج ارز دیجیتال را دریافت می کنند. مانند سایر سرمایه‌ گذاری‌ های مالی، هر کسی می‌ تواند از طریق یورپی، صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال، میم کوین ها را بخرد و به کیف پول خود اضافه کند. شما همان طور که سهام خرید و فروش می کنید و از آن کسب درآمد می کنید؛ وقتی ارزش میم ها نیز افزایش یافت، پتانسیل کسب درآمد را دارید.

از بسیاری جهات، میم کوین ها تفاوت چندانی با سایر ارزهای دیجیتال موجود در بازار ندارند. آن ها هر دو بر اساس فناوری بلاک چین کار می کنند، قابل استخراج هستند و در صرافی آنلاین ارز دیجیتال یورپی در دسترس سرمایه گذاران هستند. برخی از ارزهای رمزپایه با اهداف خاصی شکل گرفته اند. به عنوان مثال، بیت کوین در سال 2009 ایجاد شد تا به عنوان یک سیستم پرداخت جایگزین غیرمتمرکز عمل کند و هر مرجع مرکزی را حذف کند. 4 اتریوم برای بهبود فناوری بلاک چین طراحی شده است و زمینه را برای تراکنش های غیرمتمرکز تر از طریق استفاده از قراردادهای هوشمند فراهم می کند. در حالی که برخی از میم کوین‌ ها ممکن است با هدف یا پروژه خاصی در ذهن ایجاد شده باشند، برخی دیگر، از جمله Dogecoin، صرفاً برای جایگزینی سرگرم‌ کننده برای ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت‌ کوین و اتریوم ایجاد شده‌ اند.

مزایا و معایب میم کوین ها

توکن های میم یکی از هزاران راه سرمایه گذاری موجود هستند. مانند سایر ارزهای رمزنگاری شده، ممکن است مزایایی داشته باشند، از جمله راهی برای تنوع بخشیدن به سبد خود یا کسب بازدهی و سود بالاتر از حد متوسط، به خصوص اگر در اوایل به وجود آمدن یک سکه خاص از آن خرید کنید. اما این مزایا با یک هشدار بزرگ همراه هستند. هیچ تضمینی برای بازگشت کالا در آینده وجود ندارد و برخلاف بازار سهام، تاریخچه محدودی برای مشاهده الگوها یا سابقه موفقیت آمیز اثبات شده در نمودار وجود دارد. متأسفانه، میم کوین ها نیز دارای نقاط منفی زیادی هستند. حتی در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال، میم کوین ها دارای نوسانات بیشتری هستند.

بسیاری از سرمایه‌ گذاران انتخاب کرده‌ اند که ارزهای دیجیتال را به پرتفوی خود اضافه کنند. تا پایان سال 2021، حدود 16 درصد از بزرگسالان روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌ گذاری کرده یا از آن ها استفاده کرده‌ اند. قبل از سرمایه گذاری در میم کوین، در مورد سرمایه گذاری بالقوه تحقیق کنید. بسیاری از ارزهای دیجیتال کاغذهای سفید (White Paper) ارائه می کنند که در آن می توانید، درباره بنیان گذاران، هدف پشت سکه و اطلاعات بیشتر مرتبط با سرمایه گذاران بیاموزید. هنگامی که در دارایی‌ های بسیار پر نوسان و سوداگرانه مانند ارزهای دیجیتال سرمایه‌ گذاری می‌ کنید، تنها بخش کوچکی از سرمایه خود را درگیر میم کوین ها کنید.

چگونه میم کوین ها را دریافت کنیم

مانند هر ارز دیجیتال دیگری، می‌ توانید از طریق یک صرافی آنلاین ارزدیجیتال، سکه‌ های میم را به مجموعه خود اضافه کنید. برای شروع، به urpay.ir رفته و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. سپس در لیست ارزهای سایت میم کوین خود را خریداری کنید. در صورتی که ارز مورد نظر شما در سایت موجود نبود با زدن تیکت، همکاران ما برای شما زمینه خرید را فراهم می کنند. شما بعد از خرید برای حفظ امنیت باید ارزهای دیجیتال را بر روی کیف پول شخصی خودتان نگهداری کنید.

بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2022

وقتی سرمایه‌ گذاران ارز دیجیتال می‌ خواهند، خارج از چارچوب فکر کنند و در کنارش اشتهای بالاتری برای ریسک پیدا می کنند، گاهی اوقات به سمت بهترین شت‌ کوین‌ ها سوق داده می‌ شوند. برای همین در این لیست به بهترین میم کوین های برتر سال 2022 می پردازیم تا شما را نسبت به این پروژه ها آگاه کنیم.

نکته: قیمت ارزهای دیجیتال به طور مرتب در نتیجه عرضه و تقاضا تغییر می کند. به این ترتیب، قیمت ها لحظه ای جابه جا می شوند. چنین ارقامی فقط برای مقایسه ارزش ارزهای دیجیتال در زمان نگارش مقاله ذکر شده است.

1. Dogecoin (در حال حاضر بهترین شت کوین برای خرید در سال 2022)

دوج کوین شناخته شده ترین و بهترین شت کوین برای خرید است. این ارز دیجیتال در سال 2013 از لایت کوین فورک شد و برای چندین سال تا حد زیادی مورد توجه قرار نگرفت. با توجه به ماهیت ارزهای دیجیتال، تقاضا باید افزایش یابد تا قیمت این شیت کوین با توجه به عرضه عظیم و روزافزون آن افزایش یابد. این دقیقاً همان چیزی است که در نیمه دوم سال 2021 رخ داد و دارندگان دوج کوین امیدوارند دوباره تکرار شود. بسیاری از پیش‌ بینی‌ های قیمت Dogecoin سودهای خوبی را در سال‌ های آینده برای این میم کوین محبوب پیش‌ بینی کرده‌ اند.

 

قیمت رمزارز دوج کوین

در سال 2021، ارزش دوج کوین تنها در یک هفته از معاملات 400 درصد و طی چند ماه بعد 12000 درصد افزایش یافت. این نشان دهنده قدرت رسانه های اجتماعی در مورد شت کوین ها است. این بالاترین رتبه شت کوین در این لیست از نظر ارزش بازار است. در زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار Dogecoin حدود 19.5 میلیارد دلار است و بیش از 132 میلیون دوج‌کوین در گردش است و این رقم به طور پیوسته در حال افزایش است.
ممکن است، شما نیز به دنبال سرمایه‌ گذاری در DOGE Coin باشید؛ این رمزارز را می توانید از صرافی آنلاین یورپی خریداری کنید.

2. Apecoin (استفاده از بازی و تجارت با میمون)

ApeCoin یک ارز رمزپایه ERC-20 با ویژگی های حاکمیتی و کاربردی است. ایپ کوین در سال 2022 توسط تیم سازنده Bored Ape Yacht Club راه اندازی شد. این پلتفرمی است که از 10000 توکن غیر قابل تعویض Bored Ape (NFT) کلکسیونی بی نظیر تشکیل شده است. این پلتفرم برخی از بهترین NFT ها را برای خرید ارائه می دهد که همگی بر پایه بلاک چین اتریوم هستند.

قیمت رمزارز ایپ کوین

تنها 9 میلیارد توکن Apecoin در دسترس خواهد بود. ایپ کوین به عنوان یک سکه رمزنگاری شده در متاورس شناخته شده است. قیمت این شت‌ کوین زمانی که برای اولین بار در مارس 2022 راه‌ اندازی شد، حدود 6.50 دلار بود. در عرض چند ساعت، توکن‌ های APE با قیمت حدود 40 دلار معامله می‌ شدند. در زمان نگارش این مقاله، قیمت ایپ کوین 10.9 دلار است. علاوه بر این، می توان از آن برای خرید آنلاین از طریق Shopping.io استفاده کرد. این به افراد امکان می دهد به محصولاتeBay، HomeDepot ، Amazon، Walmart و… دسترسی داشته باشند. پرداخت ها نیز توسط صرافی Coinbase پردازش می شود. بهترین بخش آن این است که کاربران Apecoin هنگام خرید آنلاین با توکن، 2٪ تخفیف دریافت می کنند. ارزش بازار این سکه میم، حدود 3 میلیارد دلار است. صرف نظر از این که اهل بازی یا خرید در دنیای مجازی هستید یا خیر، با توجه به اکثر پیش بینی های قیمتی، ApeCoin یکی از بهترین شت کوین ها برای خرید است.

ممکن است، شما نیز به دنبال سرمایه‌ گذاری در APE Coin باشید؛ این رمزارز را می توانید از صرافی آنلاین یورپی خریداری کنید.

3. Shiba Inu (ارز دیجیتال برتر میم ها و قاتل Dogecoin)

Shiba Inu در سال 2020 راه اندازی شد و خود را “قاتل دوج کوین” نامید. این ارز دیجیتال هیچ مورد استفاده اساسی ندارد، بنابراین نمونه‌ ای عالی از چیزی است که آن را به یکی از بهترین شیت‌ کوین‌ های حال حاضر تبدیل می‌ کند. شیبا اینو 100٪ یک توکن میم است. حتی بهترین شت‌ کوین‌ ها هم خطرناک هستند، با این حال محبوبیت شیبا اینو را نمی‌ توان انکار کرد. سازندگان این ارز دیجیتال همچنین در تلاش هستند تا به دارندگان توکن ابزارهای واقعی بیشتری را ارائه دهند که ممکن است به محبوبیت بیشتر آن ها کمک کند.

آخرین پروژه شیبا اینو، Shiberse خواهد بود که راه ورود آن ها به حوزه متاورس است. Shiberse شامل املاک و مستغلات مجازی خواهد شد که به کاربران امکان خرید زمین را می دهد. Shibeverse 100600 قطعه زمین دارد. مناطق در این نقشه شامل واحد پول، نژاد، رشد و فناوری خواهند بود و کاربران قادر به توسعه و مدیریت پروژه های خود هستند. متاورس در حال حاضر یکی از داغ‌ ترین موضوعات سرمایه‌ گذاری رمزارزها است. همین موضوع می تواند باعث بقای شیبا اینو شود.

قیمت رمزارز شیبا اینو

ارزش بازار Shiba Inu در زمان نگارش این مقاله کمی بیشتر از 13 میلیارد دلار است و پیش‌ بینی‌ های قیمت Shiba Inu انتظار می‌ رود که شیبا را تا پایان سال 2025 به 0.0001 دلار برسد. در حال حاضر قیمت شیبا اینو 0.0000238 دلار است.

ممکن است، شما نیز به دنبال سرمایه‌ گذاری در Shiba Inu باشید؛ این رمزارز را می توانید از صرافی آنلاین یورپی خریداری کنید.

4. Yearn.Finance (پروژه غیرمتمرکز با عرضه کم برای معامله گران رمزارز بلند مدت)

Yearn.Finance در سال 2020 توسط آندره کرونژ توسعه دهنده اتریوم، ایجاد شد. توکن‌ های Yearn.Finance تنها ۳۶۰۰۰ عرضه محدود دارند که بسیار کمتر از بیت‌ کوین است و سقف آن ۲۱ میلیون خواهد بود. در زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار Yearn.Finance کمتر از 1 میلیارد دلار است. این دارایی رمزنگاری شده به عنوان یک توکن حاکمیتی طراحی شده است. این اساساً به جامعه یرن فاینانس اجازه می‌ دهد تا در مورد مسیر پروژه رای دهد و تصمیم بگیرد. دارندگان می توانند خزانه های اضافی باز کنند و استراتژی ها را تغییر دهند.

قیمت رمزارز Yearn.Finance

دارندگان توکن یرن فاینانس نیز می توانند با ایجاد درآمد غیرفعال از سرمایه گذاری خود سود ببرند. این به این دلیل است که هرگونه کارمزدی که در نتیجه استفاده از پروتکل اعمال می شود، بین دارندگان توکن Yearn.Finance پراکنده می شود. برخلاف بسیاری از پروژه های رمزنگاری دیگر، تیم توسعه دهنده، سهم قابل توجهی از توکن ها را دریافت نکرد. نه تنها این شیت‌ کوین عرضه توکن‌ های بسیار کمی دارد، بلکه اگر کوین‌ های DeFi به مسیر رشد فعلی خود ادامه دهند، Yearn.Finance می‌ تواند در آینده صدها هزار دلار معامله شود. اگر افزایش قابل توجهی را نیز پیش بینی کنند، سرمایه گذاران بیشتری برای خرید توکن ترغیب می شوند.

ممکن است، شما نیز به دنبال سرمایه‌ گذاری در Yearn.Finance باشید؛ این رمزارز را می توانید از صرافی آنلاین یورپی خریداری کنید.

5. Synthetix (بهترین ارز دیجیتال برای تجارت دارایی های مصنوعی از طریق بلاک چین)

Synthetix، که در ابتدا Havven نام داشت، به عنوان یک شبکه پرداخت و سکه پایدار غیرمتمرکز طراحی شد. بنابراین این پروژه اساسا یک سیستم نقدی الکترونیکی همتا به همتا است. Synthetix یک برنامه استخراج ارز دیجیتال است که همچنین در معرض کالاها، سهام و سایر دارایی‌ های دنیای واقعی قرار می‌ گیرد. توکن Synthetix (SNX) به عنوان وثیقه برای Synthهایی که صادر شده اند استفاده می شود.

وقتی این شیت کوین را می‌ خرید، در یک قرارداد خاص قفل می‌ شود که به شما امکان را می‌ دهد از آن برای وثیقه یک دارایی در Synthetix استفاده کنید. به عبارت دیگر، می‌ توانید نسخه‌ های مصنوعی دارایی‌ های دنیای واقعی را بدون داشتن مالکیت مستقیم معامله کنید. این یک شیت کوین با سرمایه کوچک با ارزش بازار کمتر از 650 میلیون دلار در زمان نگارش مقاله است.

قیمت رمزارز سینتتیکس

Synthetix ممکن است برای قرار دادن توکن ها برای تولید سینت سایزرهای جدید و همچنین پیگیری ارزش دارایی های مختلف استفاده شود. کاربران برای قرار دادن توکن های Synthetix خود پاداش دریافت می کنند، بنابراین با دور نگه داشتن آن ها از گردش، عرضه را کاهش می دهند. اگر شخصی 100 دلار در Synthetix سرمایه گذاری کند و قیمت 50٪ افزایش یابد، 25 دلار در توکن های Synthetix دریافت می کند که ممکن است از آن برای سهام دادن استفاده کند و در نتیجه مشوق های بیشتری برای کارمزد تراکنش به دست آورد. قیمت سینتتیکس در زمان نگارش این مقاله 5.24 دلار است.

ممکن است، شما نیز به دنبال سرمایه‌ گذاری در Synthetix باشید؛ این رمزارز را می توانید از صرافی آنلاین یورپی خریداری کنید.

6. Ankr (اکوسیستم ابری)

Ankr یک پلت فرم محاسباتی توزیع شده است که در سال 2017 تاسیس شد. این شبکه بلاک چین به شرکت‌ های رایانش ابری این امکان را می‌ دهد تا منابع کم استفاده را در اختیار هر کسی که به زیرساخت ابری نیاز دارد، قرار دهند. این پلتفرم همچنین سخت افزارهای کم استفاده را از شرکت های بهره بردار ابری اجاره می کند. به این ترتیب، این شبکه بلاک چین قصد دارد از آن چه در حال حاضر وجود دارد استفاده کند.

قیمت رمزارز آنکر

حداکثر عرضه Ankr به 10 میلیارد توکن محدود شده است. در زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار این توکن کمی بیش از 630 میلیون دلار است. قیمت آنکر نیز 0.77 دلار است.

ممکن است، شما نیز به دنبال سرمایه‌ گذاری در ANKR باشید؛ این رمزارز را می توانید از صرافی آنلاین یورپی خریداری کنید.

7. Bancor (بهترین ارز دیجیتال برای تبدیل توکن یکپارچه)

Bancor یک پروتکل بلاک چین DeFi است که در سال 2017 راه اندازی شد. بانکور تحت حاکمیت و مالکیت جامعه کاربران آن است. این پروژه از یک مکانیسم اتصال توکن جدید برای فعال کردن نقدینگی مداوم برای همه پروژه‌ های رمزنگاری یکپارچه استفاده می‌ کند. توکن‌ های هوشمند برای ایجاد شبکه‌ های نقدینگی به یکدیگر متصل می‌ شوند و به سکه‌ های تولید شده توسط کاربر اجازه شکوفایی می‌ دهند. توکن BNT، همچنین به معامله گران اجازه می دهد تا در مورد ارتقاهای احتمالی در پلتفرم رای دهند. افراد می توانند توکن های بانکور خود را در هر یک از استخرهای جفت معاملاتی شبکه به اشتراک بگذارند تا سود دریافت کنند. این از طریق پروتکل های شخص ثالثی که قادر به ارائه پاداش در استخرها هستند، به دست می آید.

قیمت رمزارز بانکور

در زمان نگارش این مقاله، Bancor دارای ارزش بازار کمی بیش از 650 میلیون دلار است. قیمت این ارز دیجیتال نیز 2.53 دلار می باشد.

ممکن است، شما نیز به دنبال سرمایه‌ گذاری در BNT باشید؛ این رمزارز را می توانید از صرافی آنلاین یورپی خریداری کنید.

8. Balancer (ارز دیجیتالی برای قرار گرفتن در معرض دارایی های مشابه صندوق های شاخص)

Balancer در سال 2020 پس از توسعه بر روی بلاک چین اتریوم راه اندازی شد. Balancer یک پلتفرم صرافی غیرمتمرکز و سازنده بازار است. همان طور که Curve و Uniswap به هر کسی اجازه می‌ دهد استخر توکن بسازد، Balancer نیز این کار را می‌ کند. صرف نظر از نوسانات قیمت، استخر Balancer خودش را تنظیم می کند تا اطمینان حاصل شود که توکن ها به یک وزن اندازه هستند. Balancer این قابلیت منحصر به فرد را دارد که اجازه می دهد، چندین توکن بدون نیاز به اتریوم اضافه شود. به این ترتیب، این یک شت کوین با یک تفاوت است. قبل از باز شدن یک استخر عمومی، پارامترهای آن ثابت شده و قابل تغییر نیستند.

به کاربرانی که نقدینگی را به استخر Balancer عرضه می‌ کنند، در ازای سهمی از هزینه معاملاتی که برای استفاده از پولشان به شبکه پرداخت می‌ شود، یک ارز دیجیتال BAL پاداش می‌ گیرند. این سپرده‌ ها برای شبکه حیاتی هستند؛ زیرا نقدینگی مورد نیاز کاربران را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در پلتفرم فراهم می‌ کنند. به این ترتیب، بالانسر به هر دو طرف بازار خود پاداش می دهد. از معامله گرانی که به دنبال بالاترین قیمت بالقوه برای یک دارایی هستند تا کاربران کریپتو که ممکن است بخواهند، بخشی از دارایی های خود را برای تجارت در دسترس قرار دهند.

قیمت رمزارز Balancer

این یکی از بهترین شت‌ کوین‌ ها در حال حاضر از نظر ارزش بلند مدت است؛ خصوصا الان که ارزش بازار آن بالای 140 میلیون دلار است. در زمان نگارش این مقاله قیمت ارز دیجیتال Balancer نیز 20.58 دلار است.

ممکن است، شما نیز به دنبال سرمایه‌ گذاری در BAL باشید؛ این رمزارز را می توانید از صرافی آنلاین یورپی خریداری کنید.

9. 1inch (بهترین صرافی غیرمتمرکز شت کوین ها)

1inch در سال 2020 توسط کارشناسان حسابرسی قرارداد هوشمند ایجاد شد. 1inch یک صرافی غیرمتمرکز است که به شما این امکان را می دهد تا قیمت ها را در پلتفرم های مختلف برای ارز خود مقایسه کنید. شبکه 1 اینچ از 1inch به عنوان رمز اصلی خود استفاده می کند. 1اینچ یک ابزار و یک توکن حکومتی است. اگر تصمیم گرفتید که این بهترین شیت کوین برای خرید سبد سهام شماست، می توانید در مسیر آینده پلتفرم 1اینچ را به عنوان دارنده این توکن خریداری کنید. 1inch Network یک پروتکل نوآورانه را پیاده سازی کرده است که به طور خودکار سفارشات معاملاتی را توزیع می کند. شما می توانید توکن های خود را در پنج شبکه مجزا با کمترین قیمت ممکن با استفاده از پروتکل تجمیع 1اینچ معامله کنید.

قیمت رمزارز 1inch

ارزش بازار شبکه 1اینچ در زمان نگارش این مقاله کمتر از 680 میلیون دلار است. قیمت توکن 1inch نیز به 1.64 دلار است.

ممکن است، شما نیز به دنبال سرمایه‌ گذاری در 1inch باشید؛ این رمزارز را می توانید از صرافی آنلاین یورپی خریداری کنید.

10. Storj (توکن ذخیره سازی غیرمتمرکز)

Storj در سال 2014 به عنوان یک شرکت توسعه نرم افزار تاسیس شد. برخلاف سایر پلتفرم‌ های ذخیره‌ سازی ابری، مانند گوگل، Storj غیرمتمرکز است و ذخیره‌ سازی داده‌ های خود را با استفاده از نرم‌ افزار و چندین گره مدیریت می‌ کند. این امر نیاز یک شرکت را برای حفظ برنامه کاهش می دهد. ارز دیجیتال Storj برای عملکرد شبکه بسیار مهم است زیرا به کاربران اجازه می دهد برای ذخیره داده های خود در پلتفرم به یکدیگر پول پرداخت کنند. با نصب Tardigrade، هر کسی با چند ترابایت فضای اضافی ممکن است به یک گره در این پلتفرم تبدیل شود. اساساً، گره‌های ذخیره‌ سازی به کاربران این امکان را می‌ دهند که فضای اضافی هارد دیسک را اجاره کنند و داده‌ ها را با هزینه‌ ای قابل اعتماد بازیابی کنند. تنها چیزی که نیاز است یک اتصال اینترنتی ثابت و قابل اعتماد است.

قیمت رمزارز استورج

حداکثر عرضه Storj فقط 425 میلیون توکن است. در زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار این رمزارز در سال 2022 حدود 440 میلیون دلار است. قیمت آن نیز 1.13 دلار است.

ممکن است، شما نیز به دنبال سرمایه‌ گذاری در Storj باشید؛ این رمزارز را می توانید از صرافی آنلاین یورپی خریداری کنید.

نظر شما در رابطه با میم کوین ها یا همان شت کوین ها چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (2 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x