میزان برداشت از کیف پول سیف پال به نیم بیت کوین کاهش یافت

کیف پول سیف پل (SafePal) یک کیف پول رمزنگاری شده است که در سال 2018 تأسیس شد و هدف آن ارائه یک پلتفرم مدیریت رمزنگاری امن و کاربر پسند برای عموم مردم است. سیف پال خط تولید کیف پول سخت‌ افزاری و کیف پول نرم‌ افزاری را ارائه می‌ کند که همگی از طریق اپلیکیشن Safepal مدیریت می‌ شوند، جایی که کاربران می‌ توانند به راحتی ثروت رمزنگاری خود را ذخیره، مدیریت، مبادله، تجارت و رشد دهند.

سیف پال با اعلام این خبر، افزود: میزان برداشت بیت کوین از کیف پول سیف پال در روز، از 2 بیت کوین به 0/5 بیت کوین در روز کاهش پیدا کرده است. این تصمیم برای جلوگیری از سو استفاده های احتمالی و مبارزه با پولشویی گرفته شده است. در کنار این مسائل تعدادی از آدرس های کیف پول سیف پل به دلیل رفتار غیر متعارف و تراکنش های مشکوک به حالت تعلیق درآمده است. طبق این خبر، این تغییرات اعمال شده باعث ایجاد اختلال در کیف پول عده ای از کاربران شده است؛ اما به زودی این مشکل برطرف خواهد شد.

سیف پال از 20 بلاک چین از جمله بایننس چین و زنجیره هوشمند بایننس، 10000 توکن و دارایی های NFT پشتیبانی می کند. این برنامه با Binance DEX، Binance Spot Trading و تمام برنامه های کاربردی در شبکه های اتریوم، ترون و BSC یکپارچه شده است. سیف پال همچنین اولین نمونه کیف پول سخت افزاری بایننس Labs نیز است. در واقع شما با اتصال به کیف پول سیف پال می توانید به حساب خود در بایننس متصل شوید.

برای آموزش نصب و راه اندازی کیف پول Safepal شما می توانید، مقاله آموزشی ما را در بلاگ یورپی بخوانید. لینک مقاله آموزش سیف پال

نظر شما در رابطه با کاهش میزان برداشت بیت‌کوین در کیف پول سیف پل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (2 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x