یوتیوب در آستانه استفاده از فناوری NFT
یوتیوب در آستانه استفاده از NFT
بر اساس نامهای که سوزان وویچیکی، مدیرعامل شرکت یوتیوب منتشر کرد، غول پخش ویدیویی آمریکایی، میتواند به جدیدترین برند بزرگی تبدیل شود که به سمت رمزارزهای غیرقابل تعویض میرود.
Wojcicki گفت، شرکت او میخواهد به سازندگان محتوا کمک کند تا از فناوریهای نوظهور جدید استفاده کنند و برای مثال NFT را نام برد و افزود: ما همیشه بر گسترش اکوسیستم YouTube تمرکز کردهایم تا به سازندگان کمک کنیم. از فناوریهای نوظهور، مانند NFT، سرمایهگذاری کنند و در عین حال به تقویت و ارتقای تجربیاتی که سازندگان و طرفداران در YouTube دارند، ادامه دهیم.
یوتیوب همچنین تحولات جدید در اکوسیستم نوپای Web3 را زیر نظر دارد. وویچیکی همچنین موفقیت YouTube Shorts، رقیب TikTok را برجسته و ادعا میکند که قبلاً پنج تریلیون بازدید داشته است. باید دید یوتیوب چگونه به Web3 و NFT ها نزدیک میشود، زیرا جزئیات بیشتری در این نامه فاش نشده است. یوتیوب در سالهای اخیر تعداد زیادی از سازندگان موفق ارزهای دیجیتال را به خود جذب کرده است.
نظر شما در رابطه با ورود یوتیوب به حوزه NFT چیست؟
نظر خود را درباره این موضوع، با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.