پذیرش دوج کوین (Dogecoin) برای بیش از 455 میلیون وب سایت وردپرسی امکان پذیر شد

به گفته DogeDesigner، متخصص UX/UI و طراح گرافیک در بنیاد دوج کوین، میلیون ها وب سایت وردپرس اکنون می توانند با پذیرش دوج کوین آن را به عنوان روش پرداخت استفاده کنند.
با استفاده از افزونه WooCommerce Easy Dogecoin Gateway که توسط توسعه دهنده معروف دوج کوین “inevitable360” ساخته شده است. شما می توانید این افزونه رایگان را در فهرست رسمی وردپرس برای دانلود پیدا کرده و آن را نصب کنید.
این افزونه به وب‌سایت‌های وردپرس اجازه می‌دهد تا پرداخت‌های دوج کوین را به سادگی با استفاده از آدرس‌های دوج کوین بدون نیاز به پردازشگرهای پرداخت شخص ثالث، بانک‌ها یا هزینه‌های اضافی بپذیرند. این افزونه همچنین از Google API برای تولید کدهای QR و CoinGecko API برای تبدیل فیات به قیمت فعلی دوج کوین استفاده می‌کند.
این ممکن است برای پذیرش دوج کوین مثبت تلقی شود زیرا وردپرس تا سال 2021 توسط بیش از 455 میلیون وب سایت استفاده می شود و این رقم فقط در حال رشد است.

موارد پذیرش و استفاده از دوج کوین

در ماه های اخیر، چندین بحث در مورد موارد استفاده از دوج کوین مطرح شده است. به گفته بنیاد دوج کوین، تنها هدف آن ها این است که دوج کوین را به ارز جهانی برای پرداخت کالاها و خدمات تبدیل کند.
دوج کوین برای خرید یک سهام در تیم بسکتبال لیگ BIG3 Aliens استفاده شد. بیل لی، بنیان‌گذار کیف پول MyDoge، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را برای مشتریان به طور انحصاری در DOGE خریداری کرد و بدین ترتیب در ازای آن یک سهام کنترلی در تیم BIG3 ارائه داد. به عنوان بخشی از این معامله، نام تجاری (MyDoge/Dogecoin) در لباس‌های تیم Aliens و همچنین در رویدادها و برنامه‌های Big3 چاپ و نمایان می‌شود.
ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، اخیراً اعلام کرد که اگر کسب‌ و کارهای بیشتری آن را بپذیرند، دوج کوین کاربرد بیشتری خواهد داشت. این میلیاردر انعام دادن را به عنوان یک مورد استفاده تعریف کرد و گفت که دادن انعام با دوج کوین “خوب” خواهد بود. علیرغم موارد استفاده احتمالی در بخش Web3، ماسک ادعا می کند که پل بین اتریوم و بیت کوین ضروری نیست.
با این حال، شیبتوشی ناکاموتو، خالق دوج کوین، معتقد است که ساده‌ترین و بهترین حالت استفاده از دوج کوین استفاده از آن برای انعام است.
در حال حاضر دوج کوین با 0.127 دلار معامله می شود. طی 24 ساعت گذشته قیمت دوج کوین افزایش پیدا کرده است. بزرگ ترین میم کوین ارزهای دیجیتال در کنار بقیه ارزهای بازار با فروش گسترده 5 می مواجه شد و قیمت آن سقوط کرد. دوج کوین، بر اساس داده‌های CoinMarketCap اکنون در رتبه دوازدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار قرار دارد.
اگر قصد خرید و نگهداری دوج کوین را دارید، می توانید مقاله بهترین کیف پول های دوج کوین را بخوانید.
نظر شما در رابطه با پذیرش دوج کوین به عنوان پول چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.
5/5 - (2 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x