بهترین دستگاه های ماینینگ ارز دیجیتال در سال 2022

ماینینگ یا استخراج کردن ارزهای دیجیتال از طریق فرآیندی است که طی آن تراکنش های بیت کوین تایید و بر روی بلاک چین ثبت می شوند. ماینرهای بیت کوین از رایانه های قدرتمند برای تکمیل توابع پیچیده ریاضی به نام هش استفاده می کنند. طی این فرآیند، ارز دیجیتال مورد نظر استخراج می شود. شما از این طریق می توانید درآمد دلاری داشته باشید و به جمع آوری ارزهای دیجیتال رو بیاورید. اما خب در این رابطه باید به نکان مهمی نیز توجه داشت. نکته اصلی استخراج میزان و هزینه های دستگاهی است که با آن ماینینگ صورت می گیرد. در واقع موضوع اصلی در بین ماینرها میزان مصرف برق و حداکثر هش ریت دستگاه استخراج است که باید مد نظر قرار دهید و هزینه های خود را مدیریت کنید.

در این مقاله، چند مورد از بهترین دستگاه های ماینینگ را برای استفاده مبتدیان در سال 2022 بررسی خواهیم کرد.

بهترین ماینر Asic

AvalonMiner 1166 Pro بهترین ماینر ASIC برای مبتدیان است که دارای حداکثر هش ریت 81TH/s است و 3276 وات برق مصرف می کند. همچنین یکی از منطقی‌ ترین نرخ‌ های تبدیل برق به هش‌ پاور را دارد که آن را به یکی از اقتصادی‌ ترین دستگاه های ماینینگ در بازار تبدیل می‌ کند.

بهترین ماینر ASIC برای مبتدیان در اوج روند صعودی در آوریل 2021، با استخراج ارزهای دیجیتال 3 میلیارد دلار درآمد ایجاد کرده است، به این معنی که ماینرهای کریپتو به طور متوسط ​​روزانه 100،000،000 دلار سود کسب می کنند.

3 تا از بهترین ماینرهای Asic زیر 2000 دلار

WhatsMiner M10V1

از تراشه های 16 نانومتری و سیستم خنک کننده بهبود یافته استفاده می کند. این بهترین ماینر برای مبتدیان است که قدرت هش ترکیبی 5±31 Th/s را ارائه می دهد. این به طور موثر در 65W/Th، 220V، با مصرف برق 2000W ± 10٪ کار می کند.

Bitmain Antminer S15

Bitmain بهترین ماینر ASIC برای مبتدیان است. یک شرکت چینی تراشه استخراج ارزهای دیجیتال که به طور گسترده به دلیل پشتیبانی از بیت کوین کش (BCH) شناخته شده است. این برجسته ترین طراح ASIC برای استخراج بیت کوین است و اولین استخراج کننده سخت افزار آن Antminer S1 در سال 2013 راه اندازی شد. با این حال، Antminer S15 یکی از بهترین و جدیدترین دستگاه های آن است.

AvalonMiner 1166 Pro

AvalonMiner 1166 Pro دارای حداکثر نرخ هش 81TH/s است و 3276W برق مصرف می کند. این یکی از کارآمدترین نرخ‌ های تبدیل برق به هش‌پاور را دارد که در مجموع آن را به یکی از اقتصادی‌ ترین گزینه‌ های ASIC در بازار تبدیل می‌ کند.

3 تا از بهترین سایت ها برای خرید آنلاین دستگاه Miner

Innosilicon سایتی است که محصول Innosilicon A10 Pro را ارائه می دهد. آن ها طیف وسیعی از محصولات را ارائه می دهند که از نظر اندازه و قدرت متفاوت هستند و میزان ماینینگ را که می توانید انجام دهید به حداکثر می رساند یا محدود می کند.

Blokforge چندین محصول مختلف از جمله ماینرهای جدید کریپتو و همچنین موارد استفاده شده را ارائه می دهد. آن ها همچنین لوازم جانبی ماینینگ، کیف پول سخت افزاری، کارت گرافیک، سیم برق و هر آن چه که ممکن است برای نیازهای ماینینگ کریپتو نیاز داشته باشید ارائه می کنند. محصولاتی که آن ها ارائه می دهند جمع و جور، کارآمد و کاربردی هستند.

Mining Cave ماینرهای باکیفیت بالا در فروشگاه خود ارائه می دهد و وب سایت آن ها به طور کلی موارد مفید مختلفی را ارائه می دهد. محصولات ذکر شده شامل ماینرها، کیت‌ های دکل، سخت‌ افزار استخراج، محصولات خنک‌ کننده و موارد دیگر است. این سایت حتی ماشین‌ حساب‌ های استخراج و قیمت‌ های رمزنگاری زنده را برای ردیابی بازار در حین خرید اقلام ارائه می‌ کند. با پشتیبانی کاملاً یکپارچه در منطقه، می توانید برای آن چه ممکن است، نیاز داشته باشید.

5 تا از بهترین ماینر Asic برای ماینینگ بیت کوین (مبتدی و قابل حمل)

بیت مین انت ماینر S9i

این بهترین ماینر ASIC برای مبتدیان است، البته محبوب ترین سخت افزار استخراج بیت کوین در سراسر جهان نیز محسوب می شود، Antminer S9 در وب سایت Bitmain به فروش می رسد. S9i با نرخ هش 14 TH در ثانیه و مصرف انرژی 1320 وات است و آن را به یکی از کارآمدترین سخت افزارهای استخراج بیت کوین تبدیل می کند.

هالونگ ماینینگ DragonMint T1

از بین تمام سخت افزارهای استخراج موجود در بازار، DragonMint بهترین ماینر ASIC برای مبتدیان است و بالاترین نرخ هش 16 TH در ثانیه را دارد. این قدرتمندترین و کارآمدترین سخت افزار استخراج بیت کوین است.

بیت مین انت ماینر T9

با هش 12.5 TH در ثانیه و تخلیه انرژی 1576 وات، Antminer T9 نسبت به Antminer S9i از شدت و کارایی کمتری برخوردار است، اما گزینه قابل اطمینان تری محسوب می شود. تراشه‌ های با کیفیت‌ تری نسبت به S9i دارد، بنابراین پایدارتر است و سریع خراب نمی شود.

Pangolin Whatsminer M3X

M3X بهترین ماینر ASIC برای مبتدیان و مقرون به صرفه تر از سایر سخت افزارهای نیروگاهی است که می تواند هزینه های انرژی بالای آن را کم کند و به شما در کسب سود کمک کند. اگر شما یک ماینر متخصص ASIC با هزینه برق کمتر از متوسط ​​هستید، این می تواند بهترین سخت افزار برای شما باشد.

بیت مین انت ماینر R4

Antminer R4 Bitmain از نظر بازده دقیقاً پس از Antminer S9i قرار می گیرد، با نرخ هش 8.7 TH در ثانیه و مصرف انرژی اندک 845 وات. یکی دیگر از بهترین ویژگی های R4 این است که تقریباً بی صدا کار می کند و آن را برای استخراج بیت کوین در خانه ایده آل می کند.

مقاله پیشنهادی : ماینینگ بیت کوین چیست؟ | چطور بیت کوین استخراج کنیم؟

نظر شما در رابطه با استخراج ارزهای دیجیتال چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (3 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x