آموزش گام‌به‌گام وام دادن در صرافی کوکوین و وام گرفتن از کوکوین

خیلی از مواقع معامله‌گران به دلیل شرایط نامناسب بازار امکان ترید ارزهای دیجیتال را ندارند و سرمایه‌شان بدون استفاده می‌ماند. اما نکته اصلی اینجاست که حتی در این مواقع هم می‌توان در مارکت کریپتو کسب درآمد کرد؛ تنها کافیست با بخش وام دادن در صرافی کوکوین آشنا باشید.
کاربران می‌توانند به‌راحتی ارزهایشان را در بخش lend در صرافی کوکوین قرض بدهند و سود کسب کنند. از سوی دیگر نیز وام گرفتن از Kucoin در بخش لندینگ، امکان باز کردن معاملات مارجین و کسب سود را برای کاربران فراهم می‌کند. اگر شما نیز به دنبال کسب سود از صرافی کوکوین هستید، مقاله پیش‌رو را از دست ندهید. در انتهای این متن اطلاعات جامعی در مورد نحوه قرض دادن در کوکوین و Borrow در صرافی کوکوین به دست می‌آورید که شما را از هر منبع دیگری بی‌نیاز می‌کند.

درباره وام دادن در صرافی کوکوین بیشتر بدانید

بخش lend در صرافی Kucoin یک پلتفرم وام‌دهی همتا به همتا است. این پلتفرم به کاربران این امکان را می‌دهد برای کسب سود به یکدیگر ارز دیجیتال قرض بدهند. در حال حاضر تعداد زیادی ارز دیجیتال در پلتفرم وام‌دهی در Kucoin وجود دارد و کاربران فرصت خوبی برای کسب درآمد غیرفعال از آن دارند. کاربران در Lending کوکوین با تنظیم سود مورد انتظارشان، سرمایه خود را به کاربرانی که قصد ترید در معاملات مارجین Kucoin دارند قرض می‌دهند. در ادامه به نحوه قرض دادن در کوکوین می‌پردازیم.

آموزش وام دادن در صرافی کوکوین

اگر قصد دارید ارزهایتان را در صرافی Kucoin به کاربران دیگر قرض دهید، در این قسمت تمامی مراحل را برایتان توضیح می‌دهیم.

مرحله اول؛ ورود به بخش لندینگ

جهت شروع lend در صرافی کوکوین ابتدا وارد حساب کاربری‌تان شوید و در بالای صفحه بعد از رفتن روی بخش Earn گزینه Crypto Lending را بزنید که به محیط وام‌دهی در کوکوین وارد شوید.

وام دادن در صرافی کوکوین

مرحله دوم؛ نحوه قرض دادن در کوکوین

به منظور وام دادن در صرافی کوکوین به بخش Lend بروید و مراحل زیر را انجام دهید:

  • کوینی را که می‌خواهید قرض دهید، انتخاب کنید.
  • سپس در باکس Amount مقداری که قصد قرض دادن آن را دارید وارد کنید.
  • در قسمت Terms زمان لندینگ را مشخص می‌کنید؛ بین 7 روز، 14 روز و 28 روز یکی را انتخاب کرده و سپس در بخش Daily Interest Rate سود روزانه مدنظرتان را وارد کنید.
همانطور که در بخش Funding Market می‌بینید، کاربران دیگر نیز سفارش‌های خود را همراه با سود مدنظرشان برای وام‌دهی وارد کرده‌اند. اگر می‌خواهید وجهتان زودتر وام داده شود بهتر است سود روزانه را برابر با مقدار Priority Rate تنظیم کنید یا تیک Auto-Lend را فعال کنید که صرافی به‌صورت اتوماتیک ارزتان را قرض دهد.

بعد از واردکردن مقادیر قبلی، در مقابل Estimated Profit سود تخمینی به‌ازای روزهایی که انتخاب کردید را مشاهده می‌کنید. کافی است روی Lend کلیک کنید که سفارش قرض دادن پول در Kucoin فعال شود.

lend در صرافی کوکوین

مرحله سوم؛ پیگیری سفارش‌های lending در Kucoin

جهت پیگیری وام دادن در صرافی کوکوین در پایین صفحه بروید. این قسمت شامل موارد زیر است:

  • Open Orders: سفارش‌های باز پلتفرم وام‌دهی در کوکوین در این قسمت قابل‌مشاهده است.
  • Unsettled: در این بخش سفارش‌هایی که قرض داده شده‌، اما بازپرداخت نشده‌اند را می‌بینید.
  • Settled: سفارش‌های lend در صرافی کوکوین که بازپرداخت شده‌اند را به شما نشان می‌دهد.
  • Order History: تمامی سفارش‌هایی که کاربران اجرا یا لغو کرده‌اند.

نحوه قرض دادن در کوکوین

وام گرفتن از کوکوین

اگر قصد انجام معاملات مارجین با لوریج در صرافی Kucoin را دارید می‌توانید از طریق بخش Borrow در صرافی کوکوین وام بگیرید. کافی است در بخش لندینگ کوکوین گزینه Borrow را بزنید که به این بخش وارد شوید.

برای گرفتن وام در کوکوین باید ابتدا به حساب مارجین خود ارز دیجیتال انتقال دهید. شما می‌توانید از طریق صرافی یورپی ارز دیجیتال مدنظرتان را خریداری کرده و سپس به Kucoin انتقال دهید.

خرید ارز دیجیتال از صرافی یورپی

در ادامه مراحل وام گرفتن از کوکوین را برایتان توضیح می‌دهیم.

1. ابتدا ارز دیجیتال مد نظرتان را از بخش Coin انتخاب کرده و بین Isolated و Cross یکی را انتخاب کنید.

قبلاً در مقاله‌ای به طور کامل معاملات مارجین، انواع معامله در آن، گرفتن وام و بازپرداخت را توضیح داده‌ایم. برای یادگیری کامل این بخش پیشنهاد می‌کنیم مقاله آموزش مارجین کوکوین؛ راهنمای گام‌به‌گام معاملات مارجین کوکوین را مطالعه کنید.

2. در باکس Max Daily Interest Rate سود روزانه که مایل به پرداخت آن هستید را وارد کرده و در باکس Amount مقدار ارز را وارد کنید. سپس در بخش Terms مهلت بازپرداخت وام را مشخص کنید و در نهایت با کلیک روی Borrow سفارش شما ثبت می‌شود. در ادامه آیتم‌های این بخش را معرفی می‌کنیم:

  • Funding Market: در این قسمت سفارش‌هایی را که کاربران دیگر ثبت کرده‌اند، می‌بینید.
  • You Can Borrow: در این بخش کوکوین مقدار ارزی که اجازه وام گرفتن آن را دارید، به شما نمایش می‌دهد.

وام گرفتن از کوکوین

پیگیری وام گرفتن از کوکوین

به منظور پیگیری Borrow در صرافی کوکوین به پایین صفحه بروید. در بخش Unrepaid، ارزهایی را که هنوز بازپرداخت نکرده‌اید، مشاهده می‌کنید و در قسمت Repaid، وام‌هایی که پس داده‌اید را می‌بینید.

Borrow در صرافی کوکوین

پلتفرم Lending کوکوین و مزایای آن

وام دادن در صرافی کوکوین برای سرمایه‌گذاران تازه‌کار فرصت مناسبی برای کسب سود با ریسک پایین است و همچنین تریدرهای مارجین با وام گرفتن از کوکوین این فرصت را دارند که سودآوری بیشتری داشته باشند. در این قسمت برخی از مزایای بخش Lending در Kucoin را برایتان توضیح می‌دهیم:

  • فرصت کسب درآمد: قرض دهندگان در کوکوین از طریق سودی که از وام گیرندگان کسب می‌کنند، سود نسبتاً مناسبی به دست می‌آورند. وام گیرندگان نیز اگر در هنگام معاملات مارجین هوشیار عمل کنند می‌توانند سود مناسبی از تریدینگ کسب کنند.
  • شفافیت پلتفرم: در بلاک‌چین همتابه‌همتای لندینگ کوکوین احتمال تقلب به دلیل شفافیت بالا بسیار پایین است.
  • تراکنش‌های سریع: پلتفرم لندینگ Kucoin معاملات را به‌صورت خودکار انجام می‌دهد و در نتیجه نهایتاً در چند دقیقه تراکنش‌ها انجام می‌شود.
  • امنیت: Lending در صرافی Kucoin دارای سیستم کنترل ریسک جامع و پیشرفته‌ای است که محافظت از دارایی کاربران را تضمین می‌کند.
  • اطمینان از بازپرداخت کامل: اگر قرض گیرندگان قادر به بازپرداخت وجه نباشند، صندوق بیمه Margin کوکوین بازپرداخت وام را انجام می‌دهد.

سخن پایانی

وام دادن در صرافی کوکوین یک فرصت عالی و کم‌ریسک برای کسب درآمد غیرفعال است. علاوه‌بر این کاربران در بخش لندینگ صرافی Kucoin این امکان را دارند که از طریق وام گرفتن از کوکوین، سرمایه لازم برای افزایش سود در معاملات مارجین را به دست بیاورند. بعد از خواندن این مقاله، وام‌دهی در کوکوین و Borrow در صرافی کوکوین را یاد گرفتید؛ حال می‌توانید به‌راحتی فعالیت خود در بخش لندینگ Kucoin را شروع کنید.

سؤالات متداول

آیا وام دادن در صرافی Kucoin ممکن است؟

بله. با ورود به بخش لندینگ در قسمت Earn می‌توانید به کاربران دیگر وام دهید. همچنین در این بخش وام گرفتن از کوکوین نیز ممکن است.

حداقل مقدار ارز برای وام‌دهی در Kucoin چقدر است؟

حداقل مقدار برای هر ارز و بر اساس شرایط عرضه و تقاضا متفاوت است.

امنیت lend در صرافی کوکوین چگونه است؟

به دلیل شفافیت بالا و کم‌ریسک بودن، امنیت این پلتفرم در مقایسه با سایر بخش‌ها بالا است.

تفاوت وام دادن در صرافی کوکوین و استیک در Kucoin چیست؟

استیکینگ Kucoin به کاربران این امکان را می‌دهد که در عوض افزایش امنیت شبکه پاداش بگیرند. در مقابل کاربران در لندینگ Kucoin با قرض دادن ارزهایشان سود دریافت می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم مقاله آموزش استیک در کوکوین فقط در 3 مرحله را مطالعه کنید.

به این مقاله امتیاز دهید! post

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x