آموزش استیک در کوکوین فقط در 3 مرحله

اگر در صرافی Kucoin معامله می‌کنید و دنبال راهی به‌غیراز ترید برای کسب درآمد می‌گردید، مطمئناً درباره Stake در کوکوین شنیده‌اید. حتی اگر بدانید استیکینگ چیست، توصیه می‌کنیم بدون آموزش استیک در کوکوین وارد بازی سرمایه‌گذاری در این صرافی نشوید. در متن پیش‌رو هر آنچه که باید در مورد نحوه سپرده گذاری در کوکوین را بدانید، در اختیارتان می‌گذاریم. با ما همراه باشید و تمام ترفندهای استیکینگ در کوکوین را یاد بگیرید.

استیکینگ در Kucoin

بعد از آن که در ماه‌های اخیر اتریوم الگوریتم اجماع خود را از اثبات کار به اثبات سهام تغییر داد، استیکینگ در صرافی کوکوین محبوبیت بسیاری پیدا کرده است؛ اما چرا؟ به زبان ساده استیکینگ یعنی قفل‌کردن دارایی ارز دیجیتال در کیف پول یا صرافی و کسب سود از آن. درواقع کاربران با استیک ارزهایشان به شبکه بلاکچین برای تأیید تراکنش‌ها کمک می‌کنند. این روش در مقایسه با ماینینگ بسیار کارآمدتر بوده و مصرف انرژی بسیار کمتری نیز دارد. در نتیجه این روش آینده بهتری در اکوسیستم کریپتو دارد.

بیشتر بخوانید: POS یا الگوریتم اثبات سهام چیست؟

صرافی Kucoin نیز به‌عنوان یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال دنیا در حال حاضر، امکان استیک و کسب سود را برای کاربران خود فراهم کرده است. اگر کاربر Kucoin هستید یادگیری نحوه سپرده‌گذاری در کوکوین و کسب سود در آن بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: استیک کردن ارزدیجیتال چیست | مزایا و معایب انواع استیک

آموزش استیک در کوکوین

جهت شروع فرایند استیک و یادگیری نحوه سپرده‌گذاری در صرافی کوکوین ابتدا وارد حساب کاربری خود در صرافی شوید و سپس:

1. در بالای صفحه روی Earn بروید و Kucoin Earn را بزنید.

آموزش استیک در کوکوین

2. در این بخش لیست ارزهای دیجیتالی را می‌بینید که امکان استیک آن‌ها وجود دارد. اصطلاحات این قسمت به ترتیب زیر هستند:

  • Coin: ارز دیجیتالی که امکان استیک آن وجود دارد.
  • APR: ای پی آر یا Annual Percentage Rate که به معنی نرخ سود سالانه است. این نرخ ممکن است با شرایط مارکت و وضعیت بلاک‌چین تغییر کند.
  • Type: نوع محصول استیکینگ در کوکوین را به شما نشان می‌دهد.
  • Days: مدت دوره استیکینگ است که احتمال دارد بین 7 روز تا چند ماه طول بکشد. در این نوع استیکینگ معمولاً سود خوبی می‌توان به دست آورد، اما امکان خروج از آن قبل از اتمام دوره وجود ندارد.
  • Flexible: در استیک فلکسیبل بدون محدودیت زمانی می‌توان ارز استیک کرد. همچنین کاربران می‌توانند در هر زمانی از آن خارج شوند؛ اما معمولاً سود کمی به کاربران می‌دهد.

حال بعد از انتخاب ارز موردنظر، از بین دوره‌های فلکسیبل و زمان‌دار یکی را انتخاب کنید و Subscribe را بزنید.

نحوه سپرده‌گذاری در کوکوین

3. بعد از کلیک روی سابسکرایب پنجره‌ای ظاهر می‌شود. کافی است در بخش Amount مقدار ارز را وارد کنید، تیک I have read and agree to the Earn Service Agreement را بزنید و در نهایت روی Subscribe کلیک کنید که استیک ارز شما در Kucoin انجام شود.

برای شروع Stake در Kucoin باید در حسابتان ارز دیجیتال موجود باشد. در صورت نیاز می‌توانید از طریق صرافی یورپی با ریال ارز دیجیتال خریداری کنید و سپس به صرافی کوکوین انتقال دهید.

خرید ارز دیجیتال از صرافی یورپی

اصطلاحاتی که در این مرحله از آموزش استیک در کوکوین می‌بینید، شامل موارد زیر می‌شود:

  • Min Amount: حداقل مقدار استیک ارز
  • Subscription Date: تاریخ شروع اشتراک استیک در کوکوین
  • Accrual Date: اولین روز شروع دوره استیکینگ
  • Profit Distribution Date: تاریخ توزیع سود
  • Date of Maturity: تاریخ سررسید یا اتمام دوره استیک در کوکوین
  • Profit Received: دوره دریافت سود
  • POL Fees: کارمزد POL

استیکینگ در کوکوین

نکات مهمی که قبل از استیک در Kucoin باید بدانید

استیک در صرافی Kucoin مانند هر نوع سرمایه‌گذاری دیگری در بازار کریپتو ریسک زیادی دارد؛ بنابراین در آموزش استیک در کوکوین باید به نکاتی توجه کنید که در ادامه آن‌ها را ذکر می‌کنیم:

  • ارزهای دیجیتال نوسان زیادی دارند و ممکن است در هنگام استیکینگ، ارزی که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اید، دچار ریزش شود. بنابراین فقط ارزهایی را در Kucoin استیک کنید که قصد نگه‌داری بلندمدت آن‌ها را داشته و با پایین رفتن قیمت قصد فروششان را ندارید.
  • باید به این نکته توجه کنید که برخی از کریپتوها حداقل زمان استیکینگ دارند و قبل از اتمام این دوره نمی‌توانید ارزتان را برداشت کنید.
  • در هنگام خارج کردن ارزهایتان از استخرهای Staking کوکوین ممکن است ارزها با تأخیر به حسابتان برگردد. این تأخیر به دلیل دوره انتظار استخرهای استیکینگ است که بسته به هر بلاک‌چین تفاوت دارد.
  • به این نکته توجه کنید که امکان هک شدن استخرهای استیک وجود دارد؛ بنابراین اگر دارایی‌ها با بیمه محافظت نشوند نمی‌توان امید چندانی به بازگشت ارزها داشت.

سخن پایانی

استیکینگ یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد غیرفعال در بازار کریپتو و صرافی Kucoin است. اما بدون آموزش استیک در کوکوین امکان خطا در این مسیر برای همه وجود دارد. آنچه که در این مقاله در مورد نحوه سپرده‌گذاری در کوکوین در اختیارتان گذاشتیم، مک می‌کند که با آگاهی کاملی در این مسیر قدم بردارید. اما اگر همچنان در مورد استیکینگ در Kucoin سوال دارید، با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول

آیا امکان استیک در کوکوین وجود دارد؟

بله. شما از طریق بخش Kucoin Earn می‌توانید در Kucoin ارزتان را استیک کنید. برای اطلاعات بیشتر بخش نحوه سپرده‌گذاری در کوکوین را مطالعه کنید.

آیا احتمال ازدست‌دادن ارز دیجیتال در استیکینگ Kucoin وجود دارد؟

کوکوین صرافی معتبری است؛ اما همیشه باید در بازار کریپتو محتاط باشید؛ بنابراین هیچ‌وقت تمام سرمایه خود را در یک جا استیک نکنید و آموزش استیک در کوکوین را جدی بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x