اولین عروسی متاورسی در دیسنترالند برگزار شد

اولین عروسی متاورسی در دیسنترالند برگزار شد.

روز بزرگ این زوج آریزونایی دقیقاً مطابق برنامه پیش نرفت و نشان داد که متاورس هنوز راه زیادی در پیش دارد تا بتواند با اطمینان یک عروسی با همه رنگ ها و لعاب های دنیای واقعی برگزار کند. یک زوج با هویت دیجیتال خود آخر این هفته در اولین عروسی در متاورس ازدواج کردند.

این عروسی در 5 فوریه در با حضور شاهدان، کلینت بولیک، قاضی دادگاه عالی و جمعیت مجازی متشکل از 2000 مهمان برگزار شد.

عروس و داماد، رایان و کندیس هرلی، گروه حقوقی رز را برای رسمی کردن ازدواج استخدام کردند. جردن رز، موسس و رئیس گروه، ادعا می کند که این اولین عروسی است که در متاورس مبتنی بر بلاک‌چین برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: «از آنجایی که متاورس هنوز در مراحل ابتدایی است، ما الگوی قانونی ازدواج رسمی را ایجاد کرده ایم.

مراسم عروسی در املاک Rose Law Group در Decentraland برگزار شد. گروه حقوقی یک «چارچوب متا ازدواج» را با گنجاندن یک «قرارداد پیش از ازدواج مجازی» ایجاد کرد که هویت‌های مجازی و دارایی‌های دیجیتال زوج را در بلاک چین شناسایی می‌کرد.

در همین حال، «مجوز متا ازدواج» هویت مجازی و محل ازدواج زوجین را در بلاک چین به عنوان NFT شناسایی، ضبط و توکن کرد.

رز توضیح داد: در حال حاضر هیچ چارچوب قانونی برای ازدواج در متاورس وجود ندارد، بنابراین اینکه آیا این ازدواج از نظر قانونی الزام آور خواهد بود یا خیر، بیشتر یک موضوع قرارداد است.

رز افزود: «برخلاف دنیای واقعی، متاورس با محدودیت‌های فیزیکی که عروسی عالی شما را محدود می‌کند، محدود نمی‌شود. فقط در Metaverse می‌توان وحشیانه‌ترین و تخیلی‌ترین عروسی رویایی شما به واقعیت تبدیل شد. ما آینده متاورس را واقعاً غیرمتمرکز می‌بینیم و به طور کامل روی بلاک چین خواهیم بود؛ بنابراین آینده ازدواج در متاورس نیازی به داشتن سابقه ازدواج آنها در دنیای واقعی نخواهد داشت.»

اگرچه این زوج ظاهراً عروسی را تصور می کردند، اما با برخی مسائل فنی نسبتاً قدیمی مواجه شدند. Decentraland برای رسیدگی به تعداد مهمانان حاضر با مشکل مواجه شد و هدایای NFT برای شرکت کنندگان به سرعت تنها حدود بیست دقیقه پس از رویداد دریافت شد.

حتی بیشتر، آواتار رایان در راهرو رها شد زیرا Candice نتوانست ظاهر دیجیتالی داشته باشد. اما فقط برای برخی از مهمانان. بسته به اینکه شرکت کنندگان در کدام سرور تقسیم شده بودند، عروس یک لباس پوشیده بود، یک هودی یا اصلاً آنجا نبود. پس از تلاش برای اجرای مراسم در دسنترالند، یکی از شرکت کنندگان به مهمانان دستور داد که به اینستاگرام گروه حقوق رز مراجعه کنند، جایی که این زوج واقعی از طریق پخش زنده عهد خود را بستند.

با وجود تضمین های رز در مورد قانونی بودن عروسی، به نظر می رسد که بسیاری از کارشناسان حقوقی متقاعد نشده اند. طبق گفته وزارتخانه های ازدواج آمریکا، افراد باید در طول یک مراسم عروسی قانونی به عنوان خود واقعی خود، ظاهر شوند، نه به عنوان همتایان دیجیتالی خود.

علاوه بر این، اکثر ایالت‌های ایالات متحده حتی اجازه نمی‌دهند که یک زن و شوهر از راه دور از طریق یک کنفرانس ویدیویی، یا اگر زوج در زمان برگزاری مراسم در مکان‌های جداگانه باشند، ازدواج کنند.

خانواده هارلی 14 سال پیش پس از ملاقات در پورتال دوستیابی Match.com در “دنیای واقعی” ازدواج کردند.

نظر شما در رابطه با ازدواج در متاورس چیست؟
دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.
5/5 - (3 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x