ارزهای دیجیتال متاورسی کدامند | معرفی 18 پروژه متاورس آینده دار برای خرید + قیمت

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و دیجیتالی شدن زندگی مردم در سرتاسر دنیا، در سال 2021 شاهد ظهور پدیده متاورس و مطرح شدن پروژه های متاورسی مختلف بودیم. این روند بازار ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر خودش قرار داد و پروژه های متاورسی سرمایه های زیادی را به سمت خود کشیده و جذب کردند. نقطه اوج این تاثیرگذاری در تغییر نام فیسبوک به متا خودش را نشان می دهد. مارک زاکربرگ که فرد تاثیرگذاری در حوزه تکنولوژی محسوب می شود، با این تصمیم به همه دنیا اعلام کرد که آینده ما در متاورس رقم خواهد خورد.

اگر شناختی نسبت به متاورس ندارید، می توانید مقاله متاورس چیست را بخوانید و یک شناخت کلی نسبت به این حوزه به دست آورید. بعد از تصمیم جنجالی مارک زاکربرگ که کمک شایانی به پیشرفت پروژه های متاورسی کرد؛ این صنعت نوپا به سرعت رشد کرد. شما نیز با آگاهی بخشی نسبت به فضای سرمایه گذاری در این حوزه می توانید، از همین امروز در این بخش فعالیت کنید و برای آینده خود برنامه ریزی کنید. اگر قصد خرید زمین در متاورس را داشته باشید، می توانید مقاله خرید زمین در متاورس را بخوانید و در این زمینه فعالیت کنید. حتی شما می توانید کسب و کار خود را در متاورس بنا کنید. برای ورود به متاورس نیز می توانید مقاله چگونه وارد متاورس شویم را مطالعه کنید تا به طور کلی در این فضا قرار بگیرید.

اما راه دیگری برای سرمایه گذاری در متاورس وجود دارد و آن هم سرمایه گذاری بر روی توکن های متاورسی است. شما می تواند انتخاب مناسبی برای سرمایه گذاری در این حوزه داشته باشید. ما در این مقاله به معرفی 20 پروژه برتر و آینده دار متاورس می پردازیم و شما پس از مطالعه آن با یک انتخاب آگاهانه و هوشمندانه ارزهای دیجیتال خود را در قیمت مناسب خریداری کنید.

1- اکسی اینفینیتی (AXS) چیست؟

Axie Infinity یکی از محبوب ترین و پُر درآمد ترین بازی های ساخته شده بر روی بلاک چین اتریوم است. اکسی مانند Pokemon یک بازی مبارزه ای دوست‌ داشتنی برای حیوانات خانگی است و شما با پرورش و آموزش اکسی های خود آن ها را برای مبارزه و رقابت با دیگر بازیکنان آماده می کنید. شما می توانید با بازی کردن به جمع کردن توکن های AXS و SLP بپردازید و از کسب درآمد دلاری خود لذت ببرید. این یک موفقیت بزرگ بوده و تبدیل به یک مدل از سبک زندگی شده است که به آن «بازی برای کسب درآمد» یا (Play2Earn) می گویند.

نمودار قیمت (AXS)

چارت قیمتی اکسی را در زیر مشاهده می کنید. در طول 1 سال و نیم گذشته قیمت این ارزدیجیتال متاورسی 166000 درصد رشد داشته و در بالاترین قیمت خود به 166 دلار رسیده است. اما در زمان نگارش این مقاله هر توکن AXS به قیمت 63.5 دلار در حال معامله است. شما می توانید این توکن را از صرافی آنلاین یورپی با کمترین کارمزد ممکن خریداری کنید.

2. سندباکس (SAND) چیست؟

سندباکس یک دنیای مجازی است که در آن می‌ توانید با استفاده از توکن SAND، تجربه‌ های بازی خود را در بلاک چین اتریوم داشته باشید و کسب درآمد کنید. بازیکنان می‌ توانند دارایی‌ های دیجیتالی را در قالب توکن‌ های غیرقابل تعویض (NFT) ایجاد کنند و آن‌ ها را در بازار آپلود کرده و از آن ها استفاده کنند. Sandbox مالکیت واقعی آثار را به شکل توکن‌ های غیرقابل تعویض (NFT) در اختیار سازندگان قرار می‌ دهد و به آن ها برای مشارکت در تراکنش‌ ها و تعاملات اکوسیستم مانند هزینه‌ های تراکنش، خرید و فروش آیتم‌ های بازی و… پاداش می‌ دهد.

نمودار قیمت (SAND)

سندباکس پس از 1 سال و 9 ماه که در صرافی بایننس لیست شده است، بیش از 101000 درصد رشد قیمتی داشته و در اوج قیمتی خود به 8.4 دلار رسیده است. اما در زمان نگارش این مقاله این ارز دیجیتال متاورسی در 3.4 دلار معامله می شود. شما می توانید این ارزدیجیتال را از صرافی آنلاین یورپی با کمترین کارمزد ممکن خریداری کنید.

3. دیسنترالند (MANA) چیست؟

Decentraland یک پلتفرم واقعیت مجازی است که در آن می توانید زمین خریداری کنید. شما با ساختن هر چیزی که دوست دارید در متاورس دیسنترالند از آن درآمد کسب کنید. Decentraland که در سال 2017 تأسیس شد، یکی از اولین شرکت‌ کنندگان در ساخت واقعیت مجازی غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم است. هر قطعه زمین 16 فوت مربع است و فقط 90601 قطعه زمین در دسترس است.

MANA، توکن بومی دیسنترالند است که سوخت اکوسیستم را تامین می کند. 2.2 میلیارد توکن عرضه شده دارد و در حال حاضر 1.8 میلیارد توکن در گردش است. گیمرها، سازندگان و کسب‌ و کارهایی که به دنبال سرمایه‌ گذاری در فرصت‌ های متاورسی و کسب سرگرمی هستند، به این پلتفرم رو می‌ آورند. این دلیلی  است که Decentraland را به یک خرید جذاب تبدیل می کند.

نمودار قیمت (MANA)

قیمت ارز دیجیتال مانا در طول 21 ماه گذشته چیزی حدود 195000 درصد رشد داشته است و در زمان نگارش این مقاله با قیمتی 2.6 دلار در حال معامله شدن است. اما در اوج قیمتی خود این ارز متاورسی به 5.9 دلار رسیده است. شما می توانید این ارزدیجیتال را از صرافی آنلاین یورپی با کمترین کارمزد ممکن خریداری کنید.

4. گالا (GALA) چیست؟

Gala یک پلتفرم بازی بلاک چینی است که توسط اریک شیرمایر در 21 ژوئیه 2019 تأسیس شد.                                    بازی توکن‌ های غیرقابل تعویض (NFT) را ترکیب می‌ کند تا یک اکوسیستم بازی بلاک چینی را ایجاد کند که در آن بازیکنان می‌ توانند در هر زمان که بخواهند دارایی‌ های بازی را در مقیاس جهانی خرید و فروش کرده و مالک آن شوند. هدف Gala Games این است که با بازپس گیری کنترل بازی برای بازیکنان، صنعت بازی را به سطحی کاملاً جدید ببرد. طبق وب‌ سایت این پلتفرم، هدف Gala Games ایجاد «بازی‌ های بلاک چینی است که تجربه واقعی بازی را برای شما به ارمغان می آورد».

توکن بومی این پلتفرم، GALA، برای حاکمیت شبکه، مشوق‌ های اپراتور گره و جوایز درون‌ بازی برای بازیکنانی که در بازی‌ های پلتفرم شرکت می‌ کنند استفاده می‌ شود. علاوه بر این، می توان از آن به عنوان ارز درون بازی برای خرید NFT و دارایی در فروشگاه Gala استفاده کرد. به عنوان یک پلتفرم بازی متمرکز بر بلاک چین، Gala به کاربران این امکان را می دهد که از شخصیت های منحصر به فرد NFT خود در حین بازی نیز استفاده کنند.

نمودار قیمت (GALA)

قیمت ارز دیجیتال متاورسی گالا طی 8 ماه اخیر 3900 درصد سود کرده است و در اوج قیمتی خود به عدد 0.84 دلار رسیده است. اما در زمان نگارش این مقاله قیمت گالا 0.26 در حال معامله است. شما می توانید این ارزدیجیتال را از صرافی آنلاین یورپی با کمترین کارمزد ممکن خریداری کنید.

5. انجین (ENJ) چیست؟

Enjin Coin یک توکن ERC-20 است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است.                                                 این برای خرید ارز درون بازی و اقلام بازی طراحی شده است. همچنین به دارایی های درون بازی ارزش می بخشد. همچنین می توان از آن به عنوان ارزی ​​برای خرید و فروش هر آیتم درون بازی استفاده کرد. علاوه بر این، پلتفرم Enjin دارای عملکرد Marketplace است. این عملکرد به بازیکنان و توسعه دهندگان بازی اجازه می دهد تا اقلامی را که ایجاد کرده اند در یک بازار، بدون هزینه واسطه معامله کنند. انجین را می توان از طریق فرآیندی به نام “minting” برای ایجاد آیتم ها یا دارایی های درون بازی مانند دارو که امتیاز و سلاح ها را اضافه می کند استفاده کرد. علاوه بر این، ENJ می تواند توانایی های شخصیت ها را در بازی افزایش دهد. همچنین می‌ تواند نام، شکل یا ظاهر هر شخصیت، از جمله تعداد آیتم‌ های او را بسازد. همه این موارد دارای ارزشی معادل ENJ هستند.

نمودار قیمت (ENJ)

قیمت ارز دیجیتال متاورسی انجین از آپریل 2019 تا به حال 14000 درصد رشد کرده است. در اوج قیمتی خود به عدد 4.85 دلار رسیده است. اما در زمان نگارش این مقاله قیمت انجین 1.79 دلار در حال معامله است. شما می توانید این ارزدیجیتال را از صرافی آنلاین یورپی با کمترین کارمزد ممکن خریداری کنید.

6. ایپ (APE) چیست؟

ApeCoin یک پروژه غیرمتمرکز است که از پروژه Bored Ape Yacht Club توسط Yuga Labs الهام گرفته شده است.          ApeCoin در واقع توکن حکومتی و ابزاری در بستر اتریوم است که در اکوسیستم APE برای توانمند سازی و ایجاد انگیزه یک ساختمان اجتماعی غیرمتمرکز در خط مقدم وب3 استفاده می‌شود. دارندگان ApeCoin خود را از طریق چارچوب حاکمیت غیرمتمرکز کنترل کننده ApeCoin DAO اداره می کنند و در مورد نحوه استفاده از ApeCoin DAO Ecosystem Fund رای می دهند. بنیاد APE پیشنهادهای مورد توافق دارندگان ApeCoin را مدیریت می کند.

نمودار قیمت (APE)

قیمت ارز دیجیتال متاورسی ایپ در بالاترین قیمت خود به عدد 28 دلار رسیده است. اما در زمان نگارش این مقاله ایپ با قیمت 12.62 دلار در حال معامله است. شما می توانید این ارزدیجیتال را از صرافی آنلاین یورپی با کمترین کارمزد ممکن خریداری کنید.

7. رندر (RNDR) چیست؟

RenderToken (RNDR) یک شبکه رندر GPU توزیع شده است که در سال 2017 بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و هدف آن اتصال هنرمندان و استودیوهای نیازمند به قدرت محاسباتی GPU با شرکای استخراجی است که مایل به اجاره قابلیت های GPU خود هستند. RNDR از ترکیبی از سیستم اثبات کار دستی و خودکار، یا در این مورد اثبات رندر، استفاده می‌ کند تا تأیید کند که تمام آثار هنری قبل از پرداخت و انتشار آثار با موفقیت ارائه شده‌ اند. با استفاده از ویژگی‌ های امنیتی ذاتی بلاک چین اتریوم، دارایی‌ های اختصاصی پس از آپلود هش می‌ شوند و به صورت تکه‌ ای برای رندر به گره‌ ها ارسال می‌ شوند.

نمودار قیمت (RNDR)

قیمت ارز دیجیتال متاورسی رندر توکن در بالاترین قیمت خود به عدد 7.9 دلار رسیده است. اما در زمان نگارش این مقاله رندر توکن با قیمت 2.9 دلار در حال معامله است. شما می توانید این ارزدیجیتال را از صرافی آنلاین یورپی با کمترین کارمزد ممکن خریداری کنید.

8. دنیای بیگانه (TLM) چیست؟

دنیای بیگانه (TLM) یک متاورس غیرمتمرکز و غیرقابل تعویض (NFT) است که در آن بازیکنان برای منابع کمیاب، در یک اقتصاد تحریک‌ شده با محوریت جهان‌ های سیاره‌ ای به رقابت می‌ پردازند. به همین دلیل، Alien Worlds همچنین دارای یک عنصر مالی غیرمتمرکز (DeFi) در بازی است، زیرا بازیکنان با قرار دادن TLM و استفاده از آن برای رای دادن در سازمان‌ های مستقل غیرمتمرکز سیاره (DAO) پیش می‌ روند. بازی‌ های NFT و بازی برای کسب درآمد (P2E) در سال جاری شاهد رشد تصاعدی محبوبیت و ارزش بوده‌ اند. دنیای بیگانه به بازیکنانی که “کاوشگر” نامیده می شوند، اجازه می دهد تا از طریق گیم پلی یا شرکت در Planet DAO جوایز پولی کسب کنند. با استخراج در دنیای بیگانه، یک کاربر با ارز داخلی و درون بازی بسته های (TLM) یا NFT پاداش می گیرد. بازیکنان می توانند TLM را برای افزایش جوایز خود به اشتراک بگذارند یا با سایر کاربران برای NFT مبارزه کنند.

نمودار قیمت (TLM)

قیمت ارز دیجیتال متاورسی TLM در بالاترین قیمت خود به عدد 5.9 دلار رسیده است. اما در زمان نگارش این مقاله TLM با قیمت 0.13 دلار در حال معامله است. شما می توانید این ارزدیجیتال را از صرافی آنلاین یورپی با کمترین کارمزد ممکن خریداری کنید.

9. استارلینک (STARL) چیست؟

STARL پل ارتباطی بین صنعت بازی های حرفه ای و ارزهای دیجیتال خواهد بود. با متاورس استارلینک وارد مرز جدید و فضای مجازی جدیدی شوید. به تنهایی یا با دیگران در کیهان ماجراجویی کنید و ایستگاه‌های فضایی را کشف کنید که در آن می‌توانید با افراد ملاقات کنید، اقلام و NFT‌ها را مبادله کنید، به تجربیات و سرگرمی‌های مختلف بازی دسترسی داشته باشید، سفینه فضایی خود را اصلاح کنید، یاد بگیرید، کاردستی کنید و خلق کنید.

نمودار قیمت (STARL)

قیمت ارز دیجیتال متاورسی استارلینک در بالاترین قیمت خود به عدد 0.000089 دلار رسیده است. اما در زمان نگارش این مقاله استارلینک با قیمت 0.000018 دلار در حال معامله است. شما می توانید این ارزدیجیتال را از صرافی آنلاین یورپی با کمترین کارمزد ممکن خریداری کنید.

10. استار اطلس (ATLAS) چیست؟

Star Atlas یک بازی بلاک چینی است که بر روی ساخت بهترین گیم پلی کار می کند. این بازی پس از انتشار تریلر خود بین گیمرها بسیار محبوب شده است. این بازی دارای یک مدل توکن دوگانه است که امکان شرط بندی توکن ها را فراهم می کند. همچنین می‌ توان از توکن‌ ها برای به دست آوردن آیتم‌ های کمیاب درون بازی با وارد شدن به نبردها و تشکیل اتحاد از طریق کاوش در جهان‌ های مختلف استفاده کرد. شما در انتظار تجربه‌ای سینمایی در زمان واقعی هستید؛ زیرا Unreal Engine 5 چیزی است که بازی روی آن ساخته می‌ شود. از آن جایی که بازی در مراحل اولیه خود است؛ حالا بهترین زمان برای خرید و بهره مندی از مزایای سرمایه گذار اولیه است.

نمودار قیمت (ATLAS)

قیمت ارز دیجیتال متاورسی استار اطلس پس از 7 ماه که از رو نمایی آن می گذرد، بالاترین قیمت را در عدد 0.33 دلار به خودش دیده است. اما در زمان نگارش این مقاله قیمت استار اطلس با قیمت 0.03 دلار در حال معامله است. شما می توانید این ارزدیجیتال را از صرافی آنلاین یورپی با کمترین کارمزد ممکن خریداری کنید.

11. تتا (THETA) چیست؟

شبکه تتا با هدف پخش ویدئو ایجاد شد. به عنوان یک شبکه غیرمتمرکز، کاربران می توانند پهنای باند و منابع همتا به همتای خود را بدون شخص ثالث به اشتراک بگذارند. این پروژه در مارس 2019 توسط Mitch Liu و Jieyi Long، متخصصان صنعت بازی و ویدیو راه اندازی شد. THETA و Theta Fuel (TFUEL)، توکن‌ های بومی شبکه، برای تامین انرژی و اداره اکوسیستم استفاده می‌ شوند. هدف شبکه تتا حل مشکلات پلتفرم های متمرکز پخش ویدئوی امروزی با ارائه خدمات کارآمدتر، مقرون به صرفه و منصفانه برای شرکت کنندگان است.

نمودار قیمت (THETA)

قیمت ارز دیجیتال متاورسی تتا در بالاترین قیمت خود به عدد 9.7 دلار رسیده است. اما در زمان نگارش این مقاله تتا با قیمت 3.88 دلار در حال معامله است. شما می توانید این ارزدیجیتال را از صرافی آنلاین یورپی با کمترین کارمزد ممکن خریداری کنید.

12. های استریت (HIGH) چیست؟

High Street به شما امکان بازی و کسب درآمد را می دهد و همین موضوع باعث جذب                                          گیمرهای زیادی به این ارز می شود. اگر مدل‌ های کار هیبریدی را می پسندید، مطمئن هستیم که این سکه را دوست خواهید داشت. چیزی که های را از سایر سکه ها متمایز می کند، مدل ترکیبی تجربه مجازی آن است که نیمه فیزیکی و نیمی مجازی است و آن را هیجان انگیز می کند و NFT ها نقش بسیار زیادی در این پلتفرم دارند. بسیاری از برندهای برتر را می‌ توان روی آن برد تا از محصولات آن ها به عنوان NFT استفاده شود. کاربران مجاز به خرید این موارد و مالکیت اقلام فیزیکی هستند. این پلتفرم همچنین با اتخاذ یک منحنی پیوند هوشمند، به مشکلات نقدینگی که دارندگان توکن با آن مواجه هستند، می پردازد. هیجان در تکمیل سوال ها و به دست آوردن توکن های درون بازی وجود دارد، که High Street را به یک سرمایه گذاری مطلوب تبدیل می کند.

نمودار قیمت (HIGH)

این ارز دیجیتال بعد از گذشت 5 ماه علیرغم شروع قیمتی بالا با قیمت 45 دلار که بالاترین قیمت این ارز نیز می باشد، در حال حاضر با قیمت 6.76 دلار در حال معامله است. شما می توانید این ارزدیجیتال را از صرافی آنلاین یورپی با کمترین کارمزد ممکن خریداری کنید.

13. سومنیوم اسپیس (CUBE) چیست؟

Somnium Space با آواتارهای سه بعدی منحصربه‌فرد خود این تجربه را در اختیار کاربران قرار می‌ دهد. بسیاری از مجموعه های NFT از این آواتارها استفاده می کنند؛ زیرا صنعت NFT همچنان در حال رشد است. بخش جالب این است که هر گوشه ای از متاورس می تواند توسط هر کسی از طریق پلتفرم WebXR Somnium قابل دسترسی باشد. این پروژه از این نظر منحصربه‌فرد است که کاربران می‌ توانند صحنه‌ هایی را که می‌ خواهند ایجاد کنند و آواتارهای تمام بدن را در زمین‌ های خود ایجاد کنند. در حالی که اکثر پروژه های متاورس بر اساس زنجیره اتریوم هستند؛ Somnium بر روی شبکه Polygon سوار شده است.

توکن CUBE به این پلتفرم کمک می کند و بازیکنان می توانند به راحتی دارایی ها را انتقال دهند. اگر به دنبال تنوع بخشیدن به سرمایه گذاری خود در سکه های متاورسی هستید، این می تواند افزودنی خوبی برای سبد سرمایه گذاری شما باشد.

نمودار قیمت (CUBE)

قیمت ارز دیجیتال متاورسی سومنیوم از آپریل 2021 تا به حال 1500 درصد رشد کرده است. در اوج قیمتی خود به عدد 28.5 دلار رسیده است. اما در زمان نگارش این مقاله قیمت سومنیوم 5.62 دلار در حال معامله است. شما می توانید این ارزدیجیتال را از صرافی آنلاین یورپی با کمترین کارمزد ممکن خریداری کنید.

14. متا هیرو (HERO) چیست؟

Meta Hero با همکاری با Wolf Studio، مدل سازی و اسکن سه بعدی را به متاورس آورده است. Wolf Studio معادل چهار بزرگ در صنعت اسکن سه بعدی است. این همکاری آزمایش گسترده ای را بر روی تعدادی از بازی های پرطرفدار مانند CyberPunk 2077 امکان پذیر می کند.

فناوری یکپارچه متاهیرو به کاربران امکان می دهد، دارایی های دنیای واقعی خود را به NFT تبدیل کنند. اگر فکر می‌ کردید که اسکنرهای 4k HD مناسب هستند، اما باید بدانید برنامه‌ هایی برای ارتقا به اسکنرهای 16k ultra-HD در متاهیرو وجود دارد، که شما رو شگفت انگیز می‌ کند. اسکن‌ ها و پرداخت‌ های حق امتیاز را می‌ توان با HERO، انجام داد. ایجاد شخصیت های درون بازی، چاپ و اسکن همگی در متاورس با متااسکنرهای بی نظیر انجام می شود.

نمودار قیمت (HERO)

قیمت ارز دیجیتال متا هیرو در طول 7 ماه گذشته پس از رشد 200 درصدی، 80% از اوج قیمتی خودش فاصله گرفته است و در زمان نگارش این مقاله با قیمتی 0.049 دلار در حال معامله شدن است. اما در اوج قیمتی خود این ارز متاورسی به 0.26 دلار رسیده است. شما می توانید این ارزدیجیتال را از صرافی آنلاین یورپی با کمترین کارمزد ممکن خریداری کنید.

15. ردفاکس (RFOX) چیست؟

هدف Red Fox Labs این است که یک پلتفرم متاورسی متمایز باشد که تجربه ای همه جانبه در خرید را ارائه دهد. با ترکیب عناصر بازی در Callinova Auction و RFOX VALT روی آن کار می‌ کند. دو توکن در اکوسیستم Red Fox Labs گنجانده شده است. هر دو برای اهداف عملیاتی متفاوت کاربرد دارند. در حالی که VFOX یک توکن ایجاد شده برای پاداش است. توکن‌ های RFOX می‌ توانند برای خرید دارایی‌ ها و زمین‌ های مجازی استفاده شوند. این شرکت در حال کار بر روی داشتن پلتفرم مالی و بازی های خود است که آن را در یک پلتفرم متاورسی ادغام کند.

نمودار قیمت (RFOX)

قیمت ارز دیجیتال ردفاکس در زمان نگارش این مقاله 0.066 دلار در حال معامله شدن است. اما در اوج قیمتی خود این ارز متاورسی به 0.5 دلار رسیده است. شما می توانید این ارزدیجیتال را از صرافی آنلاین یورپی با کمترین کارمزد ممکن خریداری کنید.

16. بلوکتوپیا (BLOK) چیست؟

پروژه Bloktopia علیرغم این که یک سیستم تازه وارد به فضای متاورس محسوب می شود، در صرافی های رمزنگاری محبوب مانند KuCoin و OKEx فهرست شده است. آن ها از سرمایه گذاران برتر در صنعت بازی کمک مالی دریافت کرده است. بلوکتوپیا یک تجربه بصری شگفت‌ انگیز در VR ارائه می‌ دهد؛ زیرا بازی‌ ها از یک موتور ایجاد سه بعدی پیشرفته در زمان واقعی استفاده می‌ کنند. این یکی از معدود پروژه های متاورسی است که توسط شبکه Polygon پشتیبانی می شود. املاک و مستغلات BLOK را می توان از طریق مکانیسم NFT خریداری کرد. با پیشروی در بازی تا 21 سطح، بازی ها هیجان انگیز تر می شوند. این قطعاً یک سرمایه گذاری با ارزش و قابل بررسی خواهد بود.

نمودار قیمت (BLOK)

قیمت ارز دیجیتال متاورسی بلوکتوپیا پس از 7 ماه که از رو نمایی آن می گذرد، بالاترین قیمت را در عدد 0.178 دلار به خودش دیده است. اما در زمان نگارش این مقاله قیمت بلوکتوپیا با قیمت 0.022 دلار در حال معامله است. شما می توانید این ارزدیجیتال را از صرافی آنلاین یورپی با کمترین کارمزد ممکن خریداری کنید.

17. وکس (WAX) چیست؟

WAX یک برنامه غیرمتمرکز است که در سال 2017 برای توسعه معاملات تجارت الکترونیک راه اندازی شد.                     وکس در سال 2017 راه اندازی شد تا تراکنش های تجارت الکترونیک را با ابزارهای مبتنی بر بلاک چین سریع تر، ایمن تر و کاربر پسند تر کند و آن ها را توسعه دهد. بلاک چین WAX بر روی مکانیسم اجماع اثبات سهام (DPoS) اجرا می شود. در برابر هر نوع فساد به شدت مصون است. علاوه بر این، دارندگان این توکن می‌ توانند مستقیماً بلوک‌ ها را تولید کنند و به تأیید سیستم رأی دهند.

نمودار قیمت (WAX)

قیمت ارز دیجیتال متاورسی وکس در بالاترین قیمت خود به عدد 0.98 دلار رسیده است. اما در زمان نگارش این مقاله وکس با قیمت 0.35 دلار در حال معامله است. شما می توانید این ارزدیجیتال را از صرافی آنلاین یورپی با کمترین کارمزد ممکن خریداری کنید.

18. اولترا (UOS) چیست؟

Ultra به عنوان یک پلتفرم انتشار بازی های ویدیویی طراحی شده است. هدف آن ارائه انتخاب های بیشتر به توسعه دهندگان و بازیکنان بازی در حین حل مشکلات پلتفرم های قدیمی انتشار بازی است. بازیکنان می توانند با استفاده از این پلتفرم، UOS، توکن بومی Ultra را کسب کنند. علاوه بر این، بازیکنان و توسعه دهندگان نیز می توانند از خدمات فضای تبلیغاتی Ultra بهره مند شوند. فناوری دانلود نرم‌افزار Ultra به بازیکنان این امکان را می‌ دهد تا بازی‌ ها را انجام دهند و از شرکت در تست‌ های بتا، تماشای تبلیغات و مدیریت بازی درآمد کسب کنند. علاوه بر این، توسعه‌ دهندگان بازی می‌ توانند از جوایز و برنامه‌ های پاداش برای مقیاس‌ بندی کسب‌ و کار خود استفاده کنند.

نمودار قیمت (UOS)

قیمت ارز دیجیتال متاورسی اولترا در بالاترین قیمت خود به عدد 2.49 دلار رسیده است. اما در زمان نگارش این مقاله اولترا با قیمت 1.31 دلار در حال معامله است. شما می توانید این ارزدیجیتال را از صرافی آنلاین یورپی با کمترین کارمزد ممکن خریداری کنید.

نتیجه گیری

در بازار ارزهای دیجیتال هر روز درگیر مسئله شگفت انگیزی می شویم و هیاهوی متاورس در سرتاسر جهان پیچیده است. وقتی در این حوزه رونق دوباره فراگیر شود، از خوشحالی حس و حال و شوق پرواز سراسر وجودتان را در بر خواهد گرفت. این لیست و در حالی برای شما آماده کردیم که تمامی ارزهای حوزه متاورس پیشرفت زیادی داشته اند و از هایپ خود به دور هستند. امیدواریم بدون هیجان زدگی و با آگاهی و مشورت با مشاوران ما در یورپی بتوانید انتخاب درست و زمان ورود مناسب به چند پروژه متاورسی را پیدا کرده و به سودهای خوبی برسید.

شما می توانید تمامی رمزارزهای متاورسی را از صرافی آنلاین یورپی خریداری کنید.

5/5 - (6 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x